Kasalar için her zaman büyük kuyruklar vardır (sırada oturmak için fazladan bir saatiniz varsa, lütfen. Alışveriş merkezinde olması uygundur. Ve hepsi bu kadar.
Rk'nın yerleşik olmayanları için bir sürü kontrolü ve buna bağlı uzun hizmeti unutursanız, her şey çok iyidir! Bundan önce, başka bir şubede depozito açmaya çalıştım - orada çalışan tüm kontrolleri çalıştırmak için çok tembeldi. Bu bana tam o koğuştayken söylendi. Birlikte güldük.
kuyruklar, korkunç hizmet, o gıs'te 2, burada 4 derecelendirmesi var, burada da düzeltmemiz gerekiyor, çünkü insanlar oraya gitmeden önce zamanlarının bir veya iki saatini bilmeli ve ayırmalı
Günaydın! günaydın! Laura Tulegenova'ya (Mega Silk Way alışveriş merkezindeki Halyk Bank şubesinin kıdemli müdürü) minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. İstişare sırasında (06/21), meblağların yabancı bir hesaba güvenli bir şekilde aktarılması için net tavsiyeler verdi (faturada belirtilen verilerin eksikliğine dikkat çekiliyor). Saygılarımla, Sayran.
Müşteri merkezli bir bankanız yok, çağrı merkezine ulaşmayacaksınız, şehrin tek numarası güncel değil 7 (727) 259-07-77. Soru, onlara ulaşmak mümkün değilse neden tüm bu numaraları yazıyorsunuz????!!!
Merhaba, uygulamadaki kötü banka hizmeti normal çalışmıyor,
Ayrıca Sberbank'tan satın alınan krediyi kapatmak istediler, bu yüzden uygulamada satın aldıklarından daha fazla bir miktar talep ediyorlar ve hiçbir yönetici bunu anlayamıyor ve sadece bu konuda yardım edemiyor, zaten yatırmış olan parayı artık kaldıramayacakları hesaba yatırmışlar
Her zamanki gibi kargaşa sizde...
Çok yavaş çalışıyorlar. Özellikle bilet gişesi. Kasaya girmek için 1: 30-2 saat beklememiz gerekiyor. Şimdi saat 17:35. Saat 1: 30'u bekliyoruz. Önümüzde 7 kişi daha var. 3 kasadan sadece 1'i çalışıyor.
Maalesef makineleriniz yeterli bilgi vermiyor. Neden "canlı" operatörle bağlantı yok.
Bu yüzden şu soruya bir cevaba ihtiyacım var: Hesap kartlarının ayrıntılarını 6 ay boyunca çevrimiçi olarak alabilir miyim yoksa bir banka şubesine gitmem gerekiyor mu