Eğer -100 koyabilseydim, ben koyardım. Banka çalışanları hiç çalışmak istemiyor, müşteriye hizmet vermemek için herhangi bir yol arıyorlar. En son bir saattir bir anketi doldurduklarını, bu sefer bana hizmet etmemek için yeni bir neden bulduğunu söyledi. İşleri hakkında hiçbir şey bilmeyen insanları işe nasıl alıyorlar? Sınavları yok mu? Standartlar mı? Ayrıca soruyorlar, neden parayı onlarla değiş tokuş etmedim? Bu geçerli bir soru mu? İstediğim yerde orayı değiştirdim ve değiştirdim. Size neyin daha iyi olduğunu öğretmeye gerek yok. Ve faturaları birer birer kontrol ediyorlar ve bu kadar uzun süre. Bunlardan sadece birkaçı vardı ama bu da 15 dakika sürdü. Hiç çalışmayan bir elektronik kuyruk ve insanlar iki sırada oturuyor. Birincisi canlı, ikincisi elektronik. 10 kişilik kuyruklar, iki bilet gişesi çalışıyor, tekrar ediyorum, çok yavaş çalışıyorlar, 40 dakikada bir kişi.
İkinci bilet gişesi, iyi ifade edersek, dibe vuruyor.
Müşteri değilim ama hizmetin en üst düzeyde olduğundan eminim, profesyonelliğiniz ve müşterilere kişisel yaklaşımınız için teşekkür ederim, teşekkür ederim