Bir sürü insan için bir bilet gişesi çalışıyordu, ayrıca kasir hiç de yeterli değildi. Büyük bir meblağ gönderiyordum ve ödemedeki verilerin doğru yapılıp yapılmadığını kontrol etmeye karar verdim, bu kesir için uygun değildi))) sırayı koruduğumu söyledi.
İyi konumlandırılmış, ancak işlemler başka bir yerde daha iyi kart çıkarmaktan daha karmaşıktır.Yetkin yöneticiler değiller, bu yüzden görünüşe göre personel devri var.
Korkunç şube. Kasiyerler yavaştır. Sadece 2 bilet gişesi çalışıyor. Sonra 1 bilet gişesi bile çalıştı. Ve bu kasada çeşitli parasal işlemler yapılıyor. Biri numarayı, sonra diğeri çağırıyor. Her şey çok uzun sürüyor.
Sorum şu, neden kefalet departmanında bir güvenlik görevlisi var ve kişisel nitelikte bir sürü soru sorduktan sonra numarayı arayıp bağlanıyor, uygun eğitime sahip bir çalışanınız yok mu? Gardiyan, yöneticiyi korumalı ve öfkelendirmelidir. Ve ayrıca, neden ipotek için net bir sistem yok, bir ev satın almak için yüz prosedüre ihtiyacınız var
Bugün 06/01/2020, dışarısı sıcak ,. Bölümün içinde klimalar çalışıyor ve kimse yok, sokaktaki tüm sıra numaralarla oturuyor. 4 kasadan 3'ü çalışıyor.
Şubenin içinde bekleyebileceğiniz yerler, 12 kişilik banklar var... En az 4 kişinin ziyaretçilere girmesine izin verilemez mi???
Sokakta bekleyen yaşlılar var, bu kadar sıcakta onlar için zaten çok zor... Son derece etkili menejerlere utanç ve utanç!!!!.