Birincisi, bankanın yüzdesi çılgınca, ikincisi, çalışanlar her zamanki gibi telefonlarda bir veya iki kişi çalışıyor, uzun süre beklemek zorunda kalacaklar
Döviz bürolarındaki müşterilere karşı fatura seçimi açısından tutum arzulanan çok şey bırakıyor. Kendi banknotlarını kendi şubelerinden daha büyük 100 dolarlık eşdeğerlerle değiştirmiyorlar! Lütfen dikkat edin, bazı ülkeleri ziyaret ederken, uygun bir oranda değiştirildikleri için yeni numunenin 100 dolarlık terminallerine sahip olmanız tavsiye edilir!
Yöneticiye çok yavaş hizmet veriliyor, sırada 6 kişi vardı ve bir saatten fazla duruyordu. Sokakta duran 3 atm'de para yok ve küçük banknotlar veriliyor. Genel olarak izlenim çok fazla 👎
Para birimini hızla değiştirdim. Kurs diğer bankalardan daha karlı. Elverişli konumu ve güler yüzlü personeli. Sıra yok. Yöneticiler size neyi ve nasıl olduğunu söyleyecekler. Hoş ve izlenim.
Makul derecede uzun bir bekleme yok. Girişte neden buna değeceğini bilmeyen bir kişi var. Numarayı aldım sıra pencereye geldi, bir saat daha beklemem için biletimi değiştirmeye karar verdi. Beni ilk biletle nasıl kabul edebildiklerinde. İğrenç
Kuyruklara, işlemlere, servis sorunlarına ihtiyacınız varsa, bu sahte bankaya hoş geldiniz. Eksi işareti olmayan mesafeye memnuniyetle eksi bir çift yapardım
Sınıf, çok iyi hizmet verdiler, ben bir çocukla birlikteydim, sıraya girmeden gitmelerine izin verdiler. Personel özenli. Çok beğendim, oraya sık sık gideceğim
Orijinalini göster · Русский
2
2
D
Daniyar T
7. seviye şehir uzmanı
14 Kasım 2022
Hizmet ve tutum, her yerde olduğu gibi, bu şekilde devam edecektir. Eşlik eden belgelerin çok uzun süre kendiniz (sarf malzemeleri ve anau mynau) doldurulması gerektiği kötü. Ve sonra da doldurursan, burada yanlış diyorlar, orada bir boşluk var, burada morardılar ve birkaç kez doldurmaları gerekiyor, kusuru söylemiyorlar. Ve diğer bankalarda bir kağıt parçası yazdırdılar ve sadece imzalamanız gerekiyor. Uygulamada çok fazla kısıtlama var. İyiden, sadece çevrimiçi bir hesap açabilirsiniz.
iki kez işlerini azaltmaya çalıştılar. ilk kez saat 17: 30 olduğu için eve gönderildiler, ikinci kez Cumartesi olduğu için. Bana hizmet etmek istemediler, çeşitli nedenler uydurdular. Sonuç olarak, çağrı merkezini aramak ve bu sorunu çözmek zorunda kaldım. Çağrı merkezinde, yanlış sebepler nedeniyle şubeye karşı şikayette bulunuldu.
Kuyruklar elbette bu bir şey, Hazar'a her zaman kalabalık olduğunu düşündüm, ancak halkın fikrimi değiştirdiğini düşündüm. Kasadaki hoş kızlar sık sık orada çalışıyorlar.
Genellikle otomatik kasanın şu veya bu nedenle çalışmadığı görülür. Görünüşe göre kafa departmanı. Çok yavaş servis. Sanki şimdi hareket halindeyken uyuyacaklarmış gibi geliyor
Lev'den içeri girerken yönetici oturuyorlar ve aralarında çok kaba, tatsız bir adam var, birkaç kez ona hizmet etti ve dürüstçe söyleyeceğim, benden hoşlanmadı.