Merkezin başkanı Jaceparova Farize'ye, müşterilerine karşı mükemmel profesyonelliği ve özenli tutumu için minnettarlığımı ifade ediyorum. Fariza, tekrarlanan itirazlarla sorularımızı hızlı ve yetkin bir şekilde çözdü.
Müşterinin sorunlarının çözümüne insan katılımı sadece sözlerle değil, aynı zamanda fiillerle de. Zor sorumu çözdüğüm için minnettarım miras almak.
Orijinalini göster · Русский
1
Z
Zara
13. seviye şehir uzmanı
12 Temmuz 2023
Banka şubesi iyi çalışıyor.
Çok saygın bir kişiye mütevazı bir iyilik yaptığı için Dame dilda'ya teşekkür ederim.
Ancak bankanın kendisine karşı birçok şikayet var. Neden diğer bankalara bakarak her şeyi çevrimiçi bir formata çevirmiyorsunuz? Neden bu gelişmiş zamanda bir kişinin kartı tekrar yazmak için banka şubesine gelip 10 gün bekleyip tekrar gitmesi gerekiyor. Bul sisteminin kaldığı bir çağda. Geri dönüp ileri gitmemeyi, yeni Kazakistan'ı modern bir hizmet haline getirmek için kendiniz için çalışmayı düşüneceksiniz!
Onu kaç kez ziyaret ettim, her zaman kötü bir ruh hali içinde ayrıldım. Personel kaba. Bazen yetkin bile değil. Kuyruklar her zaman büyüktür. Ancak terminalin bu şekilde faydalanmasına yardımcı olacak bir danışmanı yok.
Hizmet dehşet verici, sıradan bir kullanıcı için sunulan tüm ürünler için en uygun olmayan koşullar, bankanın devlet paralarını ve çıkarlarını korumak için, devlet ve ticari kuruluşların yarısından fazlasına hizmetlerini dikme ilkesiyle kurulmuş gibi görünüyor (
Harika banka. 6 yıldan fazla bir süredir kullanıyorum ve ne kadar hayal kırıklığına uğramadım. Personel yetkin ve kibardır. Sorunu hızlı ve hızlı bir şekilde çözdük.
Berbat banka! Birincisi: sadece bir şubenin engelliler için otoparkı var (çünkü burası eski bir kazcombank olduğu için), ikincisi: akrabalarının dükkanları var, bu yüzden değişimde bile para kazanmayı başarıyorlar!!! Üçüncüsü: ipotek en çok kiralovskayadır!!! Başka sözüm yok, sorri : en küstah banka!!!
Bugün geldim ve aynı zamanda kararsız bir sorunla çıktım, müdürün başkanlarını inechevo ile parayı nasıl karıştırmayacağımı hissettim ve yemek için bile bana dayanamadığım için 000 kartlara kim yazacağım
Komm için ödeme yapmak imkansızdır. çevrimiçi hizmetler, sürekli bir şeyler ters gidiyor, tüm hizmet sağlayıcılarla sözleşmeler yapılmıyor, şifrelerin sürekli değiştirilmesi gerekiyor, sonra fotoğrafın çevrimiçi olması gerekiyordu, sonra daha da yakınlaştı, okuyana kadar gözlüksüz görmüyorum, zaten geç kaldım, her şey sıfırlanıyor, bazı sorunlar, basit, hızlı ve kullanışlı olmasını nasıl sağlayacağınızı bilmiyorsunuz, utanmayın
Danışman bileti yanlış pencerede verdi..yarım saat oturdum, sonra banka kapanıyordu. Yarın gelmeyi teklif ettiler. Kıza teşekkür ederim, kartı etkinleştirmeye yardım ettim, çünkü aynı danışman (bunu yapması gereken) çoktan eve gitti.