İyi bir banka, her zaman bilgilendiriliyorlar, kibar personel, hızlı ve doğru çalışıyorlar, rahat ve rahatlar, ATM makineleri hızlı çalışıyor, nüfusun ihtiyaç duyduğu her şey mevcut, bu bankaya her zaman tavsiyede bulunuyorum.
Merhaba! Yetkin, hızlı müşteri hizmetleri için Tarasova yöneticisi Natalia'ya büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Herhangi bir şubede, ilgilendiğiniz soruları cevaplayacak, mevduatlar, transferler, miras, hücreler hakkında açıklama yapacak. Emeklilerle çalıştığı için ona ayrı bir büyük teşekkür ederim. Muhteşem bir sabrı ve cömertliği vardır. Yönetime soru ortaya çıkıyor, neden sadece o bu şekilde çalışabilir ve diğerlerine kıyasla% 200 ödeyebilir? Umarım aylık olarak iyi bir mali destek ve bir kişinin yıl sonunda ödüllendirilmesi vardır.
Halyk bankası oldukça ciddi bir bankacılık kurumu neredeyse şehrin merkezinde yer almaktadır çalışanlar çok kibar yardım etmeye çalışıyorlar, size ne ve nasıl doğru yapılacağını söyleyebileceklerini söyleyecekler, neredeyse hiç sıra bile yok
Bana inanılmaz derecede uzun süre hizmet verildi. Gerçekten çok çok uzun bir süre. Ve kuyrukta olduğumdan değil (neredeyse hiç sıra yoktu), sadece bir uzman benimle iki saat çalıştı, ama sadece kartı açmam gerekiyordu. Aynı şehrin başka bir bankasında bana aynı haritayı 20 dakikada yaptılar!
Harika hizmet, hızlı.
Yetkin hizmet.
Kuyruklar gözlenmedi. Bekleme süresi minimumdur.
Çalışanlar yardımseverdir. Kartın çıktısı minimumdur. Ancak bu sadece kısa mesafe sakinleri için geçerlidir. Yerleşik olmayanların hesap açmak için ek belgelere ihtiyacı vardır: bir iş sözleşmesi veya eğitim belgesi + standart olarak yabancı pasaport, ıın, kısa bir süreye kayıt
Şehir merkezinde elverişli bir konumda bulunan kendi otoparkı vardır. Para vermek ve kabul etmek için günün her saati ATM'ler. Personel, her zamanki gibi kibar ve yardımseverdir!
İyi günler! Temizlikçinin işine dikkat ediyorum. 27 Aralık saat 17: 20'de bu kadar çok ezildiğim için beni azarladı ve her şey boşalana kadar girişteki halının üzerinde durmamı istedi. Kusura bakmayın, söz yok. Bankanın bitiminden 40 dakika önce, ben girişteki halının üzerinde duruyorum.
Danışman genç adam harika, çok sempatik ve ruh halimi kurtardı.
Yetkin olmayan kaba çalışanlar, basit bir işlem yapmak için 3 gün harcadılar. Cumartesi günü, clueless konsültasyonların neden operasyonel faaliyetlerde bulunmadıkları hiç belli değil, sıfır odaklılık var. Öğle yemeğinde 1. sınıf çalışır, böylece her şey kimin ve neden için bir sıra oluşturur.
Bu şubeye geldim. Olması gerektiği gibi, bir kupon verdiler. Artıları burada sona erdi. Sıramın geldiğini açıkladıktan sonra, bir müşteri hala ihtiyacım olan pencerenin yanında oturuyordu. Ve ondan sonra başka birinin geçmesine izin vermem gerektiği ortaya çıktı. 10 dakika daha bekledikten sonra program bir sonraki numarayı duyurdu. Bana açıkladıkları gibi, yöneticinin zamanı yok ve insanları elektronik kuyruktan aramak zorunda kalıyor. Başka bir gün ve başka bir şubeye gelmeyi tercih edeceğimi düşündüm.