Happy Office'teki kadar iğrenç bir hizmetle uzun zamandır karşılaşmadım. Son zamanlarda saatlerce çalışmak için kendime rahat bir bilgisayar sandalyesi arıyordum. Pek çok salondaydım. Çoğu salonda hizmet seviyesi çok yüksektir. Görünüşe göre, hoş olmayan istisnalar da var. Sırayla söyleyeceğim.
Telefonu sitede sohbet botuna bıraktım. Kimse geri aramadı. Kendim aradım. Başka bir çalışanın geri arayacağına söz verdiler. Bir saat sonra pazarlamacı kız aradı. Görünüşe göre Sales, müşterilerle nasıl iletişim kurulacağını bilen insanlar, ihtiyaç duymuyorlar.
Sorularımın çoğuna anlaşılmaz cevaplar verildi. Benimle hiç konuşarak bana bir iyilik yapıldığı hissinden hiç ayrılmadım. Son olarak, ilgilendiğim sandalyenin fiyatını hesapladılar, 15 dakika bile geçmedi. Ancak benden rakiplerin fiyatının daha yüksek olduğunu öğrendikten sonra fiyatı gözden geçireceklerine söz verdiler.
İşin şeması şu şekildedir: sabahları para - akşamları sandalyeler. Ve bir ay sonra akşamları. Tüm riskler alıcı tarafından üstlenilir. Tüm para Happy Office'tir. Şimdi tam olarak hangi ofisin bu kadar mutlu olduğu ve neden olduğu açık.
Zaten bu aşamada böyle bir şirketle iletişime geçmemeniz gerektiği anlaşıldı. Ama ertesi gün gelmeye karar verdim. Önce aradım, bir ziyaret ayarladım. Web sitesindeki fiyatı kontrol ettim. Önceki günkiyle aynıydı.
Ofise geldiğimde sandalyeyi denedim ve bir sözleşme imzalamaya hazır olduğumda, ben seyahat ettiğim saat içinde, benim varışımda fiyatı gerçekten revize ettikleri ve% 5 artırdıkları ortaya çıktı.
Bu% 5 ile ilgili değil, bu küçük bir şey. Biliyorsunuz - müşteri sayılmadıklarında ve bunu gösterme fırsatını kaçırmadıklarında, özellikle bu şekilde yüzünüze küstahça tükürdüklerinde böyle hissediyorsunuz. Bence bu sandalyelerin fiyatı yol boyunca tekrar artacaktı. Ya sandalyelere hiç ulaşmazdık ve şirket daha sonra elleriyle açardı - bununla hiçbir ilgimiz olmazdı.
Bundan sonra, bu tür davranışların normal olduğunu düşünürlerse, bu tür insanların yükümlülüklerini yerine getirme olasılığından çok şüpheliyim. Koltuklar için garanti yükümlülükleri dahil. 10-12 yıl garantili tanınmış markaların yetkili bayisidirler. Eğer sandalyeleri BÖYLE satmıyorlarsa, ne tür bir garanti hizmetinden bahsedebiliriz? İlginçtir, Hermann Miller ve Interstuhl böyle bir politikayı onaylıyor mu?
Bu hayır bir uzmanın hatası. Bu, şirketin müşterilerine karşı tutumudur. Görünüşe göre onları önceden normal bir tutuma layık olanlara ve olmayanlar olarak ayırıyorlar. Herkese karşı olumsuz davranmaları garip olurdu.
90'lı yıllardan beri böyle bir ilişki görmedim. Evet, o zaman bile bu sık sık görülmedi. Kırmızı bayrakların sayısı sadece ölçeğin dışına çıkıyor.