Has Turizm Hatay Reyhanlı şubesinde bulunan personel yalan ve yanlış ile ticaret ve satış yapıyor. Yeriniz ikili koltuk deyip tekli koltukta, ortada deyip en arkada ve en iyi yalanda aracımız sıfır deyip kafasına göre bilet kesiyor. Ayrıca yazıhaneye giriyorsunuz, çalışan personel kim belli değil, kıyafetinde şirket logosu yok. Kiminle muhatap olacaksınız belli değil. Sizi dik dik bakışlarla karşılıyorlar ve asla 'hoş geldiniz' kelimesini beklemeyin, bunlar birazdan bana dalacak hissiyatı veriyorlar. Yazıhanede sigara içiliyor, neymiş efendim dışarısı çok sıcak. Neyse, ödeme kısmına gelince pazarcı diliyle 'normalde 1200 TL de sana 1100 TL'. İnsan orada kendini tuhaf hissediyor. Çok rahatsız oldum. Otobüse bindim, araç eski, motor sesi kafanızın içinde. Bu yaşadıklarımdan dolayı araçtan 2 km sonra indim. Yazıhaneyi aradım, iptal talebinde bulundum, olmaz. Erteleme olmaz. Alacağım bilette indirim yap, olmaz. Direkt olmaz deyip telefonu kapattı. Tekrar arayıp ses kaydı yaptı. Bana 'kendi rızanızla mı indiniz' deyip kendini haklı çıkarmanın peşine düştü. Yani Türkiye'nin en büyük şirketlerinden biri olan Has Turizm'den müşteri memnuniyeti beklemeyin. Neyse, anlatılacak çok şey var da, 26 Ağustos 18.15 Pazartesi 35T takip no: 1212229 biletimin 1100 TL olan ücretini geri talep ediyorum.