Запишитесь на пробный урок английского языка
Предлагаем оценить методику Helen Doron на демо-уроке — ваш ребенок проведет свое первое занятие в нашей школе, а вы ближе познакомитесь с методикой.
После урока сможете обсудить любые вопросы с препода...
1 ₽1 ac.hour
Английский язык Helen Doron для школьников
Обучаем детей английскому как второму родному языку.
Наши занятия проводятся в настоящей игровой форме (до 25 активностей за урок).
4500 ₽8 ac.hour
Английский язык Helen Doron для дошкольников
Английский язык в Helen Doron это яркие, эффективные и увлекательные занятия, которые очень нравятся детяaм!
За один урок дети участвуют в 20-25 активностях.
4200 ₽8 ac.hour
Английский Helen Doron для подростков
Знание английского языка поможет полнее реализовать все цели подростка в современном мире, ведь обучающие материалы Helen Doron полностью соответствуют международным стандартам.
Занимаемся в школе с 2,5 лет. Благодаря интересным занятиям в игровой форме первые слова ребенок произнес именно на английском языке. В школе работают великолепные дружелюбные педагоги. Яркий, интересный детям учебный материал с разнообразной тематикой и персонажами, мобильное приложение с обучающим играми. Всегда уютная семейная атмосфера, помощь в освоении школьной программы, дополнительные занятия в English club, интенсивы и летний лагерь. Школу можно посещать с очень раннего возраста, таким образом ребенок осваивает английский как второй родной язык. Очень довольны. Рекомендуем!
Kızı dördüncü yılında Helen Doron okulunda okuyor.
Yeni tadilatlar, güler yüzlü personel, mükemmel öğretmenler, renkli malzemelerle güzel ve modern bir okul. Ders kitaplarına ek olarak, evde bilgiyi kontrol edebileceğiniz ve pekiştirebileceğiniz özel bir uygulama var. Gerekirse belediye okulundan ev ödevi konusunda yardım alabilirsiniz, bu abonelik kapsamında ücretsizdir.
Burada edinilen bilgiler, çocuğun derslerde ve seyahatlerde kendinden emin hissetmesine yardımcı olur.
Okul ayrıca hafta sonları çeşitli tematik dürüstlere ve ustalık sınıflarına ev sahipliği yapıyor.
Bu yüzden bir inceleme yazmalarını istediler, yazıyorum!
Bu okulda yaklaşık 3 yıldır çalışıyoruz, oğlum ve kızım.
Artılardan bahsetmek isterim. Konum - şehrin merkezi, uygun ulaşım erişimi. İyi oda, iyi onarım, her şey temiz, aydınlık, sıcak, soyunma odası, tuvalet, su içmek için soğutucu. Durum cana yakın, elverişli. Markalı gereçler ve eğitim materyalleri, sırt çantaları, çalışma kitapları iyi yapılmış, ebeveynler tarafından her yıl ayrı ayrı satın alınmaktadır. Çocuklar egzersiz yapmayı seviyorlar. Temalı partiler, tatiller. Yaz aylarında çocuk kampı.
Oğlumun açık dersindeydim, bir grup 8 erkek, 8-10 yaş arası kızlar vardı. İzlenimlerimi paylaşacağım. Ders saat 9: 20'de başlayacaktı, saat 9: 30'da bir şeyle başlayacaktı. Üç çocuk 15-20 dakika gecikti, sınıfa giriyorlar, oturuyorlar. Görünüşe göre bu her zamanki gibi. Cumartesi günüydü, teneffüs için 9:20-11:30 saatleri arasında iki seans vardı. Öğretmen sadece ingilizce konuşuyor. Meslek ilginç ve iyi inşa edilmiştir. Yeni kelimeler öğrenirler, bunları farklı eylemlerle uygularlar, farklı cümleler kurarlar. Hem masaların arkasında hem de halının üzerinde çalışıyorlar, top atıyorlar ve diğer aktif aktiviteler yapıyorlar. Çocuklar tutkulu, zevkle meşgul oluyorlar. Dersler arasındaki değişim 15-20 dakika sürer. Bu kötü olan şey, tüm değişiklik boyunca 1,2,3kişilik çocukların banklarda oturması ve cep telefonlarına bakmasıdır. Bence onlar için bir ara oyun yapılmış olsaydı iyi olur. Varışları sırasında derslere ve teneffüse telefonlarını yöneticiye bıraktılar.
Sınıfta olumsuzdan. Disiplin veya disiplin eksikliği. Geç kalıyorlar, yaramazlar, meşgul olmuyorlar, kimse onlara bir açıklama yapmıyor. Derste, iki dersten derslerine 15-20 dakika harcayan, gerisi oturup uğraşan, ikinci derste bir torba meyve suyu, bir çikolata alıp yemeye başlayan, kalkıp pencereden dışarı bakmaya giden bir çocuk vardı. Öğretmen buna tepki göstermedi. Benim düşüncem, derste bu şekilde davranılmalarına, diğer çocuklara kötü bir örnek göstermelerine ve dikkatlerini dağıtmalarına izin verilmemesi gerektiğidir. Ebeveynlerin parayı ödediği ve kimsenin çocuğu kovmayacağı açıktır. Ancak derslerin bu formatta yürütülmesine de benim için izin verilmiyor. İlk derste çocuklar çiçekleri incelediler. Onlara resimler gösterildi ve bu çiçeğin ingilizceye nasıl ses çıkardığını söylediler. Tek mesele şu ki, dersin sonunda oğlumu aradım ve 7 çiçekten sadece 2'sinin Rusça (gül ve vadideki zambak) nasıl ses çıkardığını ve bir çiçeğin (gül) ingilizce söyleyebileceğini biliyordu. Vadideki diğer 5 çiçek zambak, ortanca, menekşe ve orada ne olduğunu henüz hatırlamıyorum, Rusça'da ne dediklerini bile bilmiyordu. Bunu Rusçadan bilmiyorsa, ingilizce bir şeyi nasıl öğrenebilir? Öğretmene bu soruyu neden Rusçadan bile bilmediklerini öğreteceklerini sordum, bir cevap aldım - Ama şimdi ingilizce biliyorlar. Şimdi bilmeseler de, moleküler kimyayı ingilizce öğrenmeye bu şekilde başlayabilirsiniz..... Ayrıca benim düşüncem, bu çiçeklerin altına bu çiçeklerin adının nasıl yazıldığının yazılmasının sadece onları telaffuz etmemesi güzel olurdu. Böylece çiçeğe bakar ve ingilizce'de nasıl yazıldığını görürdü. Görünüşe göre oğlumuz üç yıl ingilizceye gidiyor, ancak haftanın günlerinin nasıl yazıldığını ve et, kahve, limon gibi diğer kelimeleri bilmiyor. Kelimelerin yazılışındaki kontrol noktaları için okuldan 2 ikili getirdim (haftanın günleri ve yiyecekler). İçsel olarak, okulda ingilizceyle ilgili bir sorunu olmaması gerektiğine dair inancım vardı. Okul ödevini öğrenmediği ve sınav ödevini kötü yazdığı için oğlumun kendisinin suçlu olduğunu asla inkar etmiyorum.
Sonuç olarak. Güzel, modern -evet. Çocuklar yürümeyi seviyorlar - evet, ama bu yüzden onlardan hiçbir şey sorulmamasını seviyorlar. Etkili (zaman, para, sonuç) hayırdır (bence).
Çözüm yolları disiplin, ev ödevleri, nesnel bilgi testleridir. Eğer konuşursak, oraya dil öğrenmeye gittikleri için, sadece ebeveynlerin ödediği zamanı geçirmek için değil.