Herkese merhaba.
Bir buzdolabı alırken, seçim DONKHOZTORG perakende zincirine düştü. Doğru buzdolabını Krystal alışveriş merkezindeki bir mağazada buldular. Ödedik, teslimatı düzenledik. Kararlaştırılan zamanda getirdiler.Eve getirilmesine yardım ettiler. Görsel incelemede kapı raflarından birinin çizildiği ortaya çıktı. Kusur önemsizdir, ancak YENİ BOSCH buzdolabını gözle görülür bir çizik ile çalıştırmaya başlamak tatsızdı. Satıcılara ulaşmaya karar verdim. Mağazanın girişinde Donkhoztorg'un çalışanı Olga ile görüştüm. Olga iletişimde dikkatli ve yardımseverdi. Çalışanın sorunu olumlu bir şekilde çözmekle ilgilendiği hemen anlaşıldı (büyük olasılıkla yönetici bir çalışandır). Yönetime danıştıktan sonra Olga bir şekilde yardım edeceğine söz verdi...Birkaç hafta sonra sorumun çözümü hakkında haber veren bir telefon aldım. Mağazaya geldim ve Olga çizik karşılığında bana yepyeni, kesinlikle temiz bir raf verdi. Bu tutum hoş bir şekilde şaşırttı ve hatta nakliyecilerin teslimat sırasında mutfaktaki karoları çizmeleri ve paketleyicilerin buzdolabının iç kısımlarını kırtasiye bandıyla kapatmaları gerçeğinin olumsuzluğunu yumuşattı, böylece bütün gün camlardan ve raflardan yapışkan bantla yıkamak zorunda kaldım.
Dilekler:
Yöneticiler için Olga gibi daha fazla işçi var.
Olga-BARIŞ.SAĞLIK.SEVGİNİN.İYİ ŞANSLAR.Ve kariyer basamaklarını ilerletmek.
Nakliyecilerin daha dikkatli ve dikkatli olmaları gerekir.
Paketleyicilere-nakliye sırasında rafları sabitlemek için orijinal fabrika ambalaj bandını korumak ve kullanmak.
Donkhoztorgu'ya-gelişme ve refah.
İyi günler, buraya gelmiştim. Ürün seçimi iyidir, birçok yararlı küçük şey vardır. Çünkü rahat bir atmosfer düzenleyebilir veya düzenleyebilir, hatta kendiniz için küçük bir tatil bile yapabilirsiniz. Sonuçta, hayatımız ruh halimize bağlı mı?