Her şey korkunç.
1) İnternet hizmetini 3 günlüğüne bağladım. Bazı nedenlerden dolayı hizmetin gece için sınırsız olduğu ortaya çıktı. Ancak destek açıklayamadı bile.
2) Yerleşik olmayanlar için dolaşım çalışmıyor, bağlantıdan önce öğrenmiş olmama rağmen her şeyin işe yarayacağını söylediler.
3) Destek sürekli karıştırılıyor ve kendileriyle çelişiyor.
4) Uygulama korkunç. Sadece bir numara gösteriyor, iki SİM kartım olmasına rağmen, ikincisini görmek için görünüşe göre aşırı ısınmam gerekiyor.
5) USSD üzerinden yönetilemez, dili değiştiremez, hizmeti devre dışı bırakamazsınız, her şey yalnızca uygulama aracılığıyla. Ya düğmeli telefonum varsa?
6) Uygulamada da devre dışı bırakılamıyor, ayın bitmesini beklediklerini söylüyorlar.
Artı, abonesiz bir tarifenin olması sadece bir tanesidir. Ama onun faydası var mı?
Fikir, Rusya'daki Tinker gibi kötü bir şeydi, ancak uygulama yan yana durmadı, ancak lansmandan bu yana birkaç yıl geçti, her şeyi ayıklamak mümkündü.
Baş ağrısı olmadan iyi bir bağlantıya ihtiyacınız varsa, bu Humans değildir.
(İncelemenin kopyası #1)
1) Uygulama aracılığıyla bir Visa kartı sipariş ettim, tasarruftan para çektiler, ancak başka bir gösterge göstermediler (güzel bir önek için 20.000 toplam);
2) Üç iş günü geçtikten sonra başvurumun durumu hakkında Çağrı Merkezini aradım (hizmetin herhangi bir yerine gelip bir kart alabileceğimi söylediler). Gerçekten, çalışanların önceden kartları olduğunu ve yerinde benim adıma bir kart kaydettiklerini düşünmekten memnun oldum - "İşte Özbekistan'daki hizmetin atılımı!»
3) Ertesi gün bu satış noktasına yaklaştım. Saat 10: 00'dan 10: 30'a kadar bekledim, benden sonra bir kişi Çağrı merkezini aradı, çalışanın uzun zaman önce sabah 10'dan itibaren çalışmaya başladığını söylediler. AMA BUNCA ZAMANDIR NEREDEYDİ?!
4) Sonra Çağrı Merkezini aradım, noktanın geçici olarak çalışmadığını söylediler. HIZLI TEPKİ VERDİLER!
5) Çağrı Merkezi beni Oltin Urda'nın bulunduğu servis noktasına yönlendirdi. Ve orada çalışan, Visa kartını açma yükümlülüğünün olmadığını ve kartı bile olmadığını söyledi.
6) Beni yaklaşık olarak Büyük İpak Yuli metro istasyonuna hizmet noktasına gönderdi (eski adıyla. Maksim Gorki). Ve orada nokta faaliyetlerini tamamen durdurdu. Noktayı eskisinden 400 metre uzağa taşıdıklarını söylediler.
Dünyada hangi İnsan olduğunu bilmiyorum ama Özbekistan'da çok insancıl değil
Destek ekibi topallıyor, operatörler her zaman güncel değil, temel soruları cevaplayamıyorum. Uygulama arzulanan çok şey bırakıyor. Rahatsız edici ve sık sık donuyor