Mükemmel berber, CRM'LER yeterince çalışıyor, ziyareti hatırlatıyor. Tüm berberler işlerini seven profesyonellerdir. Her zaman eğlenceli oyun listeleri oynanır.
Filmde Büyük Lebowski'nin halının odanın tarzını belirlediği gibi, girişte kurumun atmosferi ve seviyesi de belirlenmiştir: birkaç genç erkek (tabii ki berber ve yoldaşı) kesinlikle verandanın tüm girişini işgal ederek, hoşça küfür ederek sigara içiyorlar. Kibarca dolaştım.
İkinci perde: İçerideki oda ve kaos, ortak evdeki mutfaktan öğrenci yurduna geçiş. Yaşam için konuşmak ve saç kesiminden daha aktif sigara içmek için koşmak. Müşteriler için askılar meşgul ve ben dahil üç ziyaretçi var.
Saç kesiminin kendisi.
Burası berber değil. Bu, mesleğe olan ilgisini kaybetmemiş niteliklere sahip birkaç uzmanın bulunduğu şehir kuaförünün artı eksi seviyesidir. Sadece fiyat etiketi x2'dir.
Telefon operatörünün müşteri hizmeti / CRM / not defteri veya siparişin nasıl düzenlendiği ayrı bir benzetmedir.
Saç kesimi ve balmumu tedavisi için kaydoldum. 5 saat sonra iptal etmek zorunda kaldığı konusunda uyardı. Başka bir gün için randevu almayı teklif ettiler. Tamam, kaydoldum: servis saç kesimi ve cilalama hizmeti. Bir gün içinde bu hizmetlerin ve fiyatın hatırlatılması geldi.
Geliyorum. Kesiyorlar. Tedavi yok. Ne olacağını, müşteri süreçlerinin nasıl kurulduğunu merak ediyorum, bu profesyonel bir süreç. Hayır, her şey hazır, ev görmeye hazır. Ödemeye gidiyorum. Bana kanıtlanmamış bir hizmeti içeren bir fiyat diyorlar. Kimsenin gözünü kırpmayacak. Ödüyorum. Ben ilgileniyorum.
Birkaç saat sonra inceleme bırakma teklifi geliyor. Durumu anlatarak bırakıyorum. Üç gün geçti - cevap yok, selam yok.
Sonuç mu?
Her zaman kurumu atlatın