Aşağıdaki tüm incelemelere göre.
Biz hukuk gibiyiz.Hydrolife'ın tamamen müşteri odaklı olmadığını doğrulayabiliriz.
Kibar çalışanlar değil, sorumlu çalışanlar değil.
Hakaz'ı kabul ettik ve 3-4 gün bekledik. Günden itibaren aramaya başladılar ama kimse cevap vermedi, muhasebe numarası çalışmıyor. 4. günde, teslimatçı bilançoda fon olmadığını söylese de, bu nedenle su getirmediler.
En azından bunu daha önce kimse söyleyebilirdi. Bir yıldır onlarla çalışmamıza rağmen. Ve bundan sonra işbirliği yapmak istemiyorum. En azından bir gün sonra haber verebilirlerdi!
Müşteriye bilançoda para olmadığını bildirmek gerçekten çok zor, böylece boşuna zaman kaybetmeyip hemen ödedik.
En korkunç hizmet, birkaç kez teslimatı yalnızca Cumartesi sabahı kabul edebileceğimi açıkladım, sonuç olarak teslimat yalnızca kendileri için uygun olduğunda çalıyor. Bu kuruluşta kimseye teslimat siparişi vermenizi tavsiye etmiyorum, müşteri odaklılık yok.
Suyu bir kapsül içinde getirdiler. Akşamları soğutucuya monte ettiler. Ve sabah kapsülün sızdıran olduğunu keşfettiler, suyun gece boyunca döküldüğü ve tüm laminatı bozduğu küçük bir çatlak var. Sitedeki numarayı arıyoruz cevap vermiyorlar. Bu ihmalden kim sorumlu olacak?