Şık bir merkez, personel o kadar yetkin ve misafirperver ki, bakmayı düşünerek satın almaya karar verdim ve en güzel modeli seçtim.Satın alma işlemi büyük bir tatil düzeyinde yapıldı ve elbette personel en üst seviyedeydi, çok teşekkür ederim çok minnettarsınız ülkenin en iyisisiniz
2024 kışında bu otomobil fuarındaydım. Çatımda bir göçük vardı ve onarımın ne kadara mal olacağını öğrenmeye geldim. Beni bir buçuk saat tuttular, sonra yeni bir çatı satın almanız gerektiğini söylediler ve tesadüfen "şanslısınız, sadece birimiz kaldı" dediler. Çatının maliyeti 2 M tenge idi, göçük komikti, neredeyse algılanamazdı. Neden değiştirmem gerektiğini sordum, argüman şuydu: tavan direği orada hasar gördü (göçük komikti, tekrarlayacağım). Hemen çatıyı değiştirmenin sadece pahalı olmadığını, aynı zamanda teknik olarak karmaşık bir prosedür olduğunu hayal ettim (her usta başa çıkamaz). Şüphelendim ve en yakın servis istasyonuna gittim. Göçük, 1 yıl garanti ile 120 bin için birkaç saat içinde düzeltildi.
Hyundai ise, kesinlikle Premium Al Farabi değil, hiç profesyonel ve utanmadan değil.
Mükemmel konum, ancak satıcıların hizmette olduğu için her şey çok yavaş.
Lütfen daha fazla açıklayın, Almat'taki fabrikada üretilen Hyundai'nin markalı premium kabininde neden orijinal olmayan aksesuarlar, jantlar vb. satılıyor?
Genel olarak, duyarlı ve girişimci yöneticilere sahip, hoş bir satıcı. Ayrı bir saygı Tansholpan, bizi satın almaya yönlendiren yönetici.
Ancak hizmet maalesef duyarlı değil ve sorunu çözmeye çalışmıyor.
Tamamen yeni bir arabada sorunu çözmezler. Sadece böyle fırçalayarak, böyle diyorlar.... bu üzüldü
İyi eğitimli personel hile yapıyor. Kaliteyle ilgili bir soru yok, işte işin hizmetleri biraz pahalı.
Ayrıca, geçiş sırasında önceden onay alınmadan bazı bakım ve değiştirme çalışmaları yapıldığında da rahatsız ediciydi. Sadece ödemek zorunda kaldım ama sonra 2 yıl oraya gitmedim
Personel son derece kibardır, ancak arabayı servise teslim etme süreci uzar, öyle görünüyor ki, isteyen herkese hizmet etmek için yeterli kaynak yok.
Bir inceleme ekleyeceğim, bir hafta sonra tekrar geldim, tüm süreçler mükemmel geçti! Teşekkür ederiz!
İyi bir otomobil bayisi, hoş danışmanlar, Stanislav yöneticisini de vurgulamak isterim. Hizmet üst düzeydedir, her şeyi açıklamış ve teslim edilene kadar tam olarak eşlik etmiştir. Araba satın almaktan memnunum! Öyleyse devam edin çocuklar!
Hyundai Center'ın diğer şubeleri de burada olduğu gibi müşterilere hizmet vermeye çalışırdı...
Otomobil merkezinin yerini beğendim! Müşteri odaklılığı, hizmet kalitesi ve ziyaretçiler için yaratılan olanaklar dikkat çekicidir. Her biri dış güzelliği ile ayırt edilen temiz ofis görünümüne sahip personeli severim ve yetkinlikleri sadece tüm otomobil merkezinin seviyesine sağlamlık katar.
Hizmetin hangi seviyede olduğunu, yedek parça fiyatlarını vb. Bilmiyorum.
Ancak bu kurumu ziyaret ettim, çünkü yılda% 2,4 oranında yeni arabalar için bir promosyon yapıldı.
Ancak her şeyin o kadar tatlı ve pürüzsüz olmadığı ortaya çıktı, aslında, arabanın değerinin% 50'sini ve bu faiz oranını sadece iki yıllığına yatırmanız gerekeceği ortaya çıktı, ancak hepsi bu kadar da değil, promosyondaki arabalar sadece en üst trim seviyelerinde ve nakit olarak satın alınabilenlerden 1.500.000 tg'den daha pahalıya mal oluyorlar. Bu arada, çok insan vardı, önce otomobil bayisinin yöneticisine, sonra halk bankasının yöneticisine sıraya giriyorsunuz. Reklamlarda kimsenin bahsetmediği bir sürü sualtı "taşı" ve "boşanma", belki de öyledir, ancak sadece çok küçük baskılarda.
Elbette üzücü.....
En kötü bayilerden biri. Yöneticiler ya uygun değiller ya da ondan kurtulmanız için pek çok neden bulacaklar. Soruların çoğuna cevap veriliyor - şu anda arayacağım, müdür yok, izin günü vb.
Harika salon - girişteki kızlar, salondaki yöneticiler - herkes deniyor. Her şey hızlı ve kullanışlıdır. Sınırlı kahve kafayı karıştırdı - pazarlama saçmalığı(. Satın alma memnun oldu - Eldar aferin. Garanti hizmetinin nasıl gerçekleşeceğini görelim.
Tüm çalışanlar sadece aferin ✊ 5 + 'da çok kibar bir şekilde buluştu. Müdür Maxim'e çok teşekkür etmek istiyorum, çok yetkin bir çalışan bir araba seçmeye yardım etti ve Hyundai Tuksan'ın arabasını değiştirdik çok teşekkür ederim Hyundai Premium Al farabi'ye gelin ve yetkin uzmanlar bir araba satın alma konusunda size yardımcı olacaktır.
Atmosfer sıcak, personel dost canlısı, çocuklara şeker ikram ediliyor. Kayıt sürecinde teknik açıdan zorluklar vardı, ancak bu çalışanlar için geçerli değil. Ayrıca hoş bir an olmadı, depo neredeyse boşken arabayı bıraktılar, 2 km sonra yol durdular. Bunun için bir tartışma var.
Bunu salondan satın aldığım arabamda 1 yaptım, her şey temiz, güler yüzlü personel, kahve çayı teklif ettiler, tek dileğim biraz daha yavaş çalışmak, şehirdeki herhangi bir servis istasyonunda yarım saatte yağ ve filtreyi değiştirecekler, bence iki saat çok fazla))).
Orijinalini göster · Русский
B
Basan
10. seviye şehir uzmanı
15 Ağustos 2024
Kesinlikle premium değil. Hızlı bir şekilde kayıt yaptırmaya söz verdiler, çünkü kendi şartlarına sahip premium oldukları için hiçbir yere gitmemize gerek yok ve odalara kadar kendileri alacaklar. Ama aslında bizi arabalara gönderdiler. Noter de her zaman böyle olmaz. Ayrıca, yöneticinizin aniden izin günü varsa, arabayı ancak işe gittiğinde alırsınız. Onlardan bir araba seti aldım, kusurlu olanı kaydırdılar (yanımda başka bir alıcıya koydular, değiştirmesini istedi ama ben tamamen unuttum ve iki kez kontrol etmedim).
Servise uğradım. İlk çevrimiçi başvuru dikkate alınarak telefonla kayıt yapmak uygundur. Belirlenen saatte arabayı kabul ettiler. Bedava bir fincan kahve veya çay üzüldü. Yine de ikiden fazla içmeyeceğim ama sınırlama çok garip. Durum SMS'leri önemli bir gecikmeyle gelir. İçeride arabayı rahatça bekleyebilirsiniz. Arabayı verirken eksi - anahtarları verdiler ve özel bir alan olmasına rağmen arabayı park etmek için aramaya gönderdiler, ancak müsaitlik durumuna bağlı olarak orada araba yoktu.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
А
Аскар
9. seviye şehir uzmanı
21 Ağustos 2024
Bina yaz aylarında serin, kışın sıcaktır, çay kahvesi vardır, vb. Elverişli konumu, temiz, kibar personel size açıklayacaktır.
İyi günler. Bakımdan geçerken korkunç servis. Saat 15: 00'e kadar önceden kaydoldum. Saat 14: 55'te TO-0'a geldim, resepsiyonda yöneticiye götürüldüler, verilerimi ve arabamı kaydetti ve 3 numaradaki başka bir yöneticiye gönderdi. Bir müşterisi vardı. Onunla işiniz bittikten sonra başka bir müşteri ona yaklaştı ve acelesi olduğu için arabayı ondan sonra vermesini istedi. Saat 15: 17'de hala oturuyorum ve müdürün arabayı teslim etmeyi bitirmesini bekliyorum. Eğer canlı bir kuyruk varsa, neden o zaman zamana göre kaydedilirler. Organizasyon yok. Bir saat içinde gelmemiz gerektiği konusunda uyarırlardı, tüm bürokratik prosedürlerden geçmek için saat 14: 00'e kadar gelirdim. Saat 15:20 oldu!!!
En iyi salon, elverişli bir konuma sahip, her zaman park etmek için bir yer var, kahve ısmarlıyorlar, su sebili var. Herkese dost canlısı, arabaları beklerken rahatça oturabilirsiniz, vb.
Salon sadece iyi satmayı biliyor. Müşteri hizmeti eksi 5 seviyesinde. Parçaları aylarca bekleyin. Salonun dışına çıkar çıkmaz müşteriyi unuturlar. Kelimeden hiç tavsiye etmiyorum
Cumartesi günü Hyundai Al farabi'deki resepsiyondan beni aradılar ve değiştirilecek parçanın geldiğini söylediler ve 21 Mart'ta 12 30'da değiştirilmeyi planladılar. Servis departmanına Rıfat adında bir çalışan geldi ve parçanın değiştirilmek üzere gelmediğini söyledi. Sizi kimin aradığını söyleyen resepsiyonistle uğraşın. Böylece hiçbir şeyle ayrılmadı. Dehşet. Çalışanlar neyin ve nasıl olduğunun farkında değiller.
Burada bir araba satın aldım, sadece hoş anılarım, iyi hizmet verdiler, temiz bir araba verdiler, odalara kendileri koydular, kısacası sadece parayı öde ve etrafınızdaki herkes koşuyor) 5 yıldız değil, çünkü servis için fiyatlar çok yüksek.
Yanından geçip ona baktığınızda - o çok güzel, görkemli! Ancak oraya vardığında resim kökten değişiyor. İşin kalitesi düşük. Müşterilere karşı tutum kibirlidir. Ön kayıt olmasına rağmen test sürüşü yapılmadı. Genel olarak, yeni bir araba satın aldım, sadece bu salonda değil, bu markada değil))) herkese iyi!
Araba satın almanın başlangıcından itibaren servis yapıyorum. Teknik servis yönetmeliğinin gerektirdiği şekilde düzenli olarak servis hizmeti verildi. Hizmet yüksek profesyonel düzeyde gerçekleştirilir, her zaman en rahat ortamda dostane bir şekilde karşılanırlar. Kahveyi (şirket tarafından ücretsiz olarak sunulan) içebilir, ayrıca bu kadar hızlı zamanımızda çok faydalı olan bir atıştırmalık yiyebilir ve arabanızın servisinin yumuşak deri sandalyedeki özel bir odada nasıl yapıldığını ekranda inceleyebilirsiniz. Ve özellikle titiz sahipler, gerekli brifingleri yaparak onarım alanına kabul edilebilirler.
11 dakikadır sergi arabasında oturuyorum.Kimse bile gelmedi, yöneticilerin karşısında oturuyorum.Çocuklar sadece telefon oynuyorlar, gülüyorlar ve kendi işleriyle ilgileniyorlar, müşterileri için benzer bir kurumda mat duymak garip.Görünüşe göre araba satmak onların doğrudan işi değil.Ama İyonik araba iyi.Birinin gelmesini beklerken YouTube'daki incelemelere baktım)
Uygun ofis. Hepsi tek bir yerde - hem danışmanlar hem de hemen banka ve hemen bir test sürüşüne kaydolabilirsiniz. Rahat. Uygun. Otopark ücretsiz ve büyüktür. Çok çeşitli arabalar! Tavsiye ederim
Sonunda trade ın aracılığıyla bir araba satın aldılar, bir haftadan fazla bir süre alamadılar, ne eski arabayı yenisini önermiyorum
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Еркебулан М.
6. seviye şehir uzmanı
1 Ekim 2024
Sadece bu merkezin şehir merkezinde olması nedeniyle araba satın aldım. Diğer salonlara bakmadım bile çünkü çok uzaktalar. Salonun kendisi çok temiz. Hizmet mükemmel. Sorun yok. tavsiye ederim.
Otomobil bayisinin tüm ekibine teşekkür ederim, menajer Erbol'a özel teşekkürler. Bir araba satın alma prosedürü mümkün olduğunca iyi gitti. Bedava kahve eşsizdir. İ20'de mükemmel bir şekilde yatan Bayon'dan gelen poliçeleri denemeyi tahmin ettiğim için teşekkür ederim. Umarım tüm 5tanesi mükemmel geçecektir.
Yarım yıl önce bir araba satın aldılar, kusurlu olduğu ortaya çıktı ve salon suçunu kabul etmiyor, fabrika evliliği fren diskinde bir çatlak.Salon değişmez ve tanımaz.Nasıl bu kadar ihmalkar davranabilirsin.Ayrıca 80 bine bir disk satmak istiyorlar!
Müşterilere karşı tutum kaidenin altındadır. Bugün planlanan yağ değişimindeydim. Yönetici sinirlenir ve hamil'dir, beji giymezler ve kendilerini tanıtmazlar. Yönetici arabayı kabul etmek için dışarı çıkmadı, teslim olduğunda da teslim olmak ve ne yapıldığını açıklamak için dışarı çıkmadı; Kabinde koltukta kirli selofan bıraktılar; Çıkış için bariyerin açılması için yağmurda bir güvenlik görevlisi arıyordum. Genel olarak, aynı zamanda Hyundai Suyunbaya ve Kalkaman'da önceki hizmetlerde benzer bir ilişki yoktu, her şey açık ve profesyonelce