Çok kaliteli ve hızlı müşteri hizmetleri, özenli çalışanlar, resepsiyondaki kızlar çok tatlı, girişken, cana yakın, yardımsever. Yöneticiler işlerini biliyorlar, arabalardan erişilebilir ve anlaşılır bir şekilde açıkladılar. Otomobil bayinize refah dilemek istiyorum.
Yöneticilere hizmet kalitesi, hizmet her şey yolunda. Tek dezavantajı, bir araba satın alırken, şirket doppelkileri iyi bir meblağa satın almak için bir "zorunluluk" dayatıyor. Genel olarak, her şey iyi, birkaç şeyin ücretsiz olarak dahil edilmesine sevindim.
Orijinalini göster · Русский
1
К
Каримов Р.
5. seviye şehir uzmanı
7 Temmuz 2024
Bir araba satın almayı kabul ettik,% 10 ön ödeme ve 2-3 hafta teslimat burada değildi, kayıt yaptırmaya geldik, yönetici diyor - yönetimin% 100 peşin ödeme gerektirdiğini, bir hafta erteledik, gerekli tutarı topladık, yönetimin ruh hali değişti ve öngörülen süreye kadar yönetici tekrar aradı ve yine de% 10 ön ödeme ile mümkün olduğunu söyledi, tamam, hava değişmiş mi yoksa manyetik bir fırtına mı geldik, yönetimin yeni tanıtımları var -% 10 ön ödeme ve ücretli teslimat🤦♂️ Daha fazla risk almamaya karar verdim, başka bir bayiyi aradım,% 10 sorun yaşamadan ve ücretsiz teslimat yaptım...
Kendi aramızda,% 100 mü yoksa% 10mu, ücretli mi yoksa ücretsiz mi olduğuna karar vereceksiniz, ilk yıl satmıyorsunuz, bu bir şekilde ciddi değil.