Çok lezzetli pişiriyorlar. Pek çok insan oluyor. Ama oda geniş, rahat. Sıra hızla ilerliyor. Her şey her zaman tazedir. Kahve lezzetlidir. San düğümü temiz. Bütün aileyle gidebiliriz.
Buhoro'daki Buhoro Alışveriş Merkezi'nin karşısındaki Buhara'daki Idea mağazasından çok memnun değilim. Geçenlerde bir çamaşır makinesi aldım, bu yüzden bana kusurlu olanı sattılar ve değiştirmek istemiyorlar. Hizmet korkunç.
Arkadaşlarınızla havalı bir kafe, lezzetli yemekler ile eğlenebilirsiniz, beğendim
Orijinalini göster · Русский
Хваранг
15. seviye şehir uzmanı
22 Mayıs 2022
Bu mağazanın hala pazarda nasıl durduğunu anlamıyorum. Buradaki fiyatlar makul olmayan bir şekilde yüksek, normal fiyatın neredeyse 2 katı. Mal satın alma koşulları (taksitli) o kadar saçma ki buraya gelmek bile istemiyorum. İlk başta, artan fiyatların daha kaliteli mal, hizmetle bağlantılı olduğunu veya mallar için daha uzun bir garantiye sahip olduklarını düşündüm, ancak ortaya çıktığı gibi, ilk 2 öğenin rakiplerinden birkaç kat daha kötü olduğu da ortaya çıktı. Çalışanların çoğu beceriksiz, biraz küstah. Ve eğer bir okul çocuğuna da satıcılarla karşılaşırsanız, bu genellikle bir güçlüktür. Sorularınızdan sonra daha deneyimli ve daha yaşlı bir meslektaşınızla bir şeyler açıklığa kavuşturmak için durmadan koşacak. Kendime resmi mağazadan aynı yıl garanti ve kit ile neredeyse 2 kat daha ucuza iyi bir akıllı telefon aldım. Bu mağazayı gerçekten tavsiye etmiyorum. Böyle bir satış politikası yürütecekler, hiç müşterisiz kalacaklar.
Ne kadar ileri giderlerse, o kadar kötü iletişim kurarlar, olağanüstü ücreti yazmaları için operatörlere birkaç kez yazmaları gerekir. Bazı sert insanlar var. Krediyi erken ödemeye çalışırken birkaç kez isim yazmanız gerekiyor, kauçuğu çekmeye başlıyorlar, telefonlara cevap vermeyen ortakların numaralarını veriyorlar. Ne yazık ki Özbekistan'da müşterilere karşı bu tutum norm olarak kabul ediliyor.
Kendim fikirlere pek çok şey kattım, her şeyden önce fiyatlar çok yüksek (kredi Asya'ya 137 bin daha ucuz) yani 12 ay boyunca 1.644.000 Samsung TV 43.ikincisi, kartım yandı, onlara nakit parayla geldim, paynet üzerinden ödeme yapmayı önerdiler, 2 gün 20 kez denedim, sistem onlar için çalışmadı, sonra karımdan kartı ödememi istedi, onlara geldi ve yaklaşık bir saat bekledi.Kaç numara aradım telefonu kaybettiler ve sizinle iletişime geçeceklerini söylediklerinde, ödedikten 10 gün sonra benimle iletişime geçtiler, onlara bir daha asla almayacağımı söyledim ve hiçbir şey almayacağım
korkunç!!!!! Saat 20: 50'de mağazaya girdiğim anlamına geliyordu, hala 10 dakika zamanım vardı, yönetmeliklere göre her hakkım vardı, izin verilmedi, akılsız gardiyan ya da resen kim olduğunu bilmiyorum bana bağırdı ve onu duymadığım için beni azarladı, kulaklıktaydım Tanrım, gelip kulaklıklarımı çıkarmamı söyleyebilir miyiz? Hayır kahretsin, bağırmam gerek ve ayrıca beni azarlamam gerekiyor, iddiaya göre kulaklıklarımı çıkarmam gerektiği ortaya çıktı? Ben öyle miyim, affedersiniz? düşüncelerimde) neden aptal ve kaba bir çalışan yüzünden mal çeşitliliğini görmeye hakkım yok, ne tür bir aptallık, sıradanlık? Orada bulunan hiçbir çalışan çıkarlarımı, haklarımı savunmadı, 0 puan, daha kötüsü yok, dibe vurdunuz!!!!! Chilanzara'da metroya yakın bir dükkan dehşet verici!
Güzel bir hırdavatçı dükkanı. İç mekan güzelce döşenmiş. Ev aletlerinin fiyatları ve çeşitliliği hakkında 8/10 vereceğim. Prensipte olduğu gibi, bu tür diğer mağazalarda da fiyatlar, ev aletleri için büyük pazarlardan daha yüksektir.
Merhaba . Merhaba. Mağaza çalışanlarının bu yükümlülükleri yerine getirmediği gerçeğini bir kenara bırakmak istiyorum, mağaza çalışanı yerinde düzenlediğimiz bir kart almamızı tavsiye etti.Kartın 3 ila 5 gün arasında hazır olacağını söylediler, ancak sonunda almadık, ancak kayıt gününde bunun için para aldılar, çalışanların bunu ciddiye almadıklarını beğenmedim. Para korkunç hizmeti iade etmedi.Mağazadaki seçim, danışma için çalışan Radmila'ya (Mila) büyük bir teşekkürdür.
Karantinadan önce kendim orada ev aletleri satın alıyordum, şimdi fiyatları bir buçuk, iki kat arttı, şimdi fiyatlarına vurmaya gidiyorum.İnsanlar ıdea store veya taksitli kartlarıyla uğraşmayın, tam bir aldatmacadır
Mağaza fena görünmüyor, taksitler elbette pahalı ama makul sınırlar içinde mağaza hakkında ne söyleyemezsiniz. Personel kesinlikle kaba davranılmıyor, bunu nazikçe ifade ettim, tavır elbette müşteriye karşı daha iyi olurdu. Sonuçta, personel mağazanın yüzüdür.Genel olarak, genel olarak mağaza hakkında kötü bir tortu kaldı.
Teknoloji mağazaları zinciri. Taksitler var ama çok pahalı bir fiyata. Yöneticiler, kaba ve çoğu alıcılarla nasıl başa çıkılacağını kesinlikle bilmiyor, yetkin çalışanlar değil.
Orijinalini göster
4
2
K
Kirill Markevich
17. seviye şehir uzmanı
20 Ağustos 2021
Diğer perakendeciler için iyi bir örnek - elektronik mağazası nasıl olmalı