ZASO Imkliva İnşaat çalışanına profesyonelliği, dikkati ve yardımsever tutumu için Yulia Dedkova'ya içten teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Julia tüm soruları derhal ve yetkin bir şekilde çözdü, sigortanın tüm nüanslarını ayrıntılı olarak açıkladı ve ayrıca durumum için en iyi seçeneği seçmeye yardımcı oldu. Böylesine sorumlu ve duyarlı bir uzmanla çalışmak çok güzel!
Bu şirketle birkaç yıllık işbirliğimde, sunulan hizmetlerin yüksek kalitesine defalarca ikna oldum.
Çok beğendim: Çok çeşitli tıbbi hizmetler: DMS programı ihtiyacınız olan hemen hemen her şeyi kapsıyor
Uygun bir ortak klinikler ağı: neredeyse tüm önemli bal merkezleri
Yüksek düzeyde hizmet: Sigorta şirketinin çalışanları her zaman yardım etmeye hazırdır ve neredeyse cevap verirler.
Imkliva İnşaat sigorta şirketi ile işbirliğimdeki olumlu deneyimlerimi paylaşmak istiyorum. Onların müşterisi olduğum süre boyunca, sağladıkları hizmetlerin kalitesinden hiçbir zaman şüphe etmeme gerek kalmadı.
Her şeyden önce, çalışanların yüksek profesyonelliğine dikkat çekmeye değer. Herhangi bir sorunuz için hızlı bir şekilde tavsiye alınabilir ve çalışanlar her zaman kibar ve yardımseverdir. Sigortanın kaydı sorunsuz ve gereksiz gecikmeler olmadan gitti. Gerekli tüm şartlar ve garantiler benim için mevcuttu ve sözleşmeyi imzaladığımda kendimi güvende hissettim.
Taleplerimin ve ödemelerimin işleme hızı özellikle hoş bir sürpriz oldu. Sigortalı bir olay meydana geldiğinde, Imkliva İnşaat derhal yanıt verdi ve gereksiz bürokrasi olmadan gerekli tüm prosedürleri gerçekleştirdi. Ödeme mümkün olan en kısa sürede yapıldı, bu da zor bir durumda stresten kaçınmamı sağladı.
Ayrıca şirket, müşterilerin farklı ihtiyaçlarına uygun çeşitli programlar sunmaktadır. Güvenilir ve sorumlu bir sigorta şirketi arayan herkese Imkliva İnşaat'ı memnuniyetle tavsiye ederim!
Bu şirketten kredi yükü altında sigorta aldım, bankada çok övüldüler, birçok şirketin çalışanları için işletme tarifesinin sigortasını aldığını söylediler. Sonuç olarak, sigortanın zaten ücretsiz olarak girebileceğiniz normal devlet kliniklerini içerdiği ortaya çıktı. Listede elbette birkaç özel klinik vardı, ancak bunlara girilemedi. Hizmetlerin listesinde bir klinik veya hastane varsa, o zaman her türlü bal için olmadığı ortaya çıktı. yardıma güvenebilirim. Kullanabileceğim hizmetlerin listesi bana verilmedi, ne zaman bir şeye ihtiyacım olursa onlarla iletişime geçmeli ve bunun sözleşmemin bir parçası olup olmadığını açıklığa kavuşturmalıyım. Bu yüzden birkaç gün cevap veriyorlar. Bana öyle geliyor ki, sadece insanlardan para çekiyorlar ve aslında onlara hiçbir şekilde yardım etmiyorlar. Şirkete 700 ruble ödedim ve muayene için dişçiye bile sigorta yaptıramıyorum. HİÇBİR DURUMDA SAĞLIK SİGORTASI İÇİN BU ŞİRKETE BAŞVURMAYIN.
Sabır patladı! En iğrenç sigorta! Dms'de yüzleşmek zorunda kaldığım şey! Sürekli!!! (meslektaşlarına da) mektubun gönderildiğini yazıyorlar, randevuya geliyorsunuz ve başlıyorsunuz: mektup yok, sigortaya ulaşamazsınız! Paramla ödemek zorundasın ve sonra tüm destekleyici belgeleri toplamak ve onlara mektup göndermek zorundasın! Yani bu iyidir, yanınızda para varsa, miktarlar farklıdır! Sonra iki hafta sonra ödenmiş olanların en ucuz testlerini geri ödüyorlar ve birlikte çalıştıkları bankaya gitmeli ve paralarını almalıyız! Ne güzel (dövülmüş!) Bu sigortada dms'nin varlığı hayatı kolaylaştırır! Hemen kendiniz için çok fazla endişe duyuyorsunuz!
Diğer sigorta şirketlerinde de olaylar oldu, ancak her zaman arayabilir ve sorunları hemen çözebilirsiniz!
Kimseye bu sigorta şirketiyle çalışmasını asla tavsiye etmiyorum!!!!!
Banka, karta sigorta yaptırmayı teklif ettiler, özel sitelerden sık sık diyabetik ürünler satın aldığımı açıkladım, satıcıya para aktarırsam sordum ve malları teslim etmezse, banka müdürünün evet dediği bir sigorta vakası olacağını sordum. Olumlu bir cevap aldıktan sonra, iki yıl boyunca düzenli olarak sigorta yaptırdım, ancak vicdansız bir satıcı olan sigortalı bir dava oldu (dolandırıcı.) bana sensörleri göndermedim, sigorta şirketine bir başvuru yazdım, orada 5 aydan fazla bir süredir değerlendirildiler ve bunun sigortalı bir durum olmadığını söyleyerek ödemeyi reddettiler, bunun reddedilmeden sadece birkaç gün önce sigorta süresinin sona erdiğini, ancak yeni işe yaramaz sigortayı onlarla imzalamayacağımı fark ederek, bu işe yaramaz hizmeti bir yıl daha uzatana kadar bir reddetme mektubu ile beklediler.
Paranızı harcayacak hiçbir yeriniz yoksa sigortanız harika. Poliçe sahibi, ne ödeyeceğini, ne ödemeyeceğini kendisi seçme hakkına sahiptir. Ancak ödemedikleri şeylerin listesi, sanki hiç olmadığı kadar hastalık varmış gibi geliyor. Tekrar kaydolmak istediğiniz herhangi bir doktora ödeme yapmayı reddedeceksiniz. Çünkü ilk ziyaretinizde bile, sorunu tanımlamak için herhangi bir tanıya genel ifadeler diyebilirsiniz. Doktordan ikinci ziyaretinizde, sadece bir ön teşhisiniz bile olacak ve kesinlikle sigortalı olmayacaksınız. Aynısı testler için de geçerlidir, sözleşmede bazıları belirtilmiştir, ancak kimse onlara ödeme yapmayacaktır, çünkü teşhisinizi öneren ve teşhisi sigortalı olmayan bir doktor tarafından size atanmıştır. Personel telefonla herhangi bir soruya cevap veriyor, 15. maddeye göre sigortalıyoruz ve hepsi bu, kesinlikle herhangi bir soruya. Bu sigortadan delicesine memnun kaldım, kesinlikle tekrar alacağım!
Her yerden daha kötü sigorta ve en kötü DMS. Testler sadece en temel ve en ucuz olanlar için ödenir, geri kalanı sürekli olarak ödenmez, çünkü böyle bir teşhis için bu testler ödenmez. Bazı nedenlerden dolayı, doktor tarafından reçete edilen testlere itiraz etme hakkının olduğuna inanıyorlar. Doktorlara tekrar ziyaretleri unutabilirsiniz. Ne ben ne de meslektaşlarım, terapistler hariç, uzmanlardan tekrarlanan açıklıklar için henüz ödeme yapmadılar. Günde bir kez postayla cevap verirler, garanti mektubunun gönderilmesi birkaç gün sürebilir. Henüz destek uzmanlarından daha kaba bir iletişim duymadım. Dms'nin kayıt altına alınmasından sonraki ilk aylarda emlak ve araba sigortası arandı ve buharlaştırıldı. Parayı ve zamanı emen ofis
Bu sadece vahşi bir dehşettir, doktora tekrar dar bir uzmana kaydolmak imkansızdır (sözleşmede bulunan başka bir tıp merkezine), maddelere uygun olarak hepsine bir cevapları vardır......! Neyi öğrendiler, cevap veriyorlar!!! İsteğinizi kesinlikle hiçbir düzeyde dikkate almıyorlar;! Merkezin çalışanlarına daha önce ziyaret ettiği doktorun iş izninde olduğunu üç kez açıklamaya çalıştım ve bu nedenle başka bir tıp merkezine bir uzmana danışmak için bir garanti mektubu göndermenizi rica ediyorum, ancak cevap etkileyici değil!!!!!!! Daha önce x merkezini ziyaret ettiniz, oraya kaydolun!!!! Bu ne tür bir cevap????? Veya kendi paranız için gidin!!! Soru o zaman neden sigorta yaptırdım??? Cevap şuydu -bu yüzden mi? Ben sadece kafam karıştı!!!!! Müşterilere karşı ne kadar iğrenç bir tavır!!! Ayrıca doktorun tavsiyelerine uymadığımı söylediler, ancak CD'den 7 gün sonra ultrason yapılması tavsiye edildi!!!!!!! Tüm argümanlarıma ve açıklamalarıma rağmen, çalışanlar tek bir şeyi tekrarlıyorlar!!!! Belki yönetim bir kurşun kalem yerine harekete geçer.... Bu sigorta şirketini tavsiye etmiyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bu yıl çok tatsız bir geçmişim oldu. Dolandırıcıların saldırısına uğradım ve Tasarruf Bankası'ndaki hesabımdaki fonları kaybettim. Bu olaydan önce, sigorta yaptırmam teklif edildiğinde, sigorta yaptırmak için çok istekli değildim. Ancak banka çalışanları, yaşım (69 yaşında) göz önüne alındığında, bu fırsattan vazgeçmemenin mantıklı olabileceğini söylediler. Ben de kabul ettim. Şüphesiz benim suçluluğumu - uyanıklık kaybımı da görebileceğim "sigortalı olaydan" sonra, IMKLİVA İNŞAAT sigorta şirketinin olanları nasıl değerlendireceğinden şüpheliydim. Tanrıya şükür, soruşturma makamlarının gerekli tüm eylemlerini gerçekleştirdikten sonra bana tazminat ödendi. Teşekkür ederim, "İMKLİVA İNŞALLAH".
Bu şirketle iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum. Çalıştığım şirketle sağlık masraflarının sigortalanması için İmkl ile sözleşme imzalandı. Sözleşmenin imzalanması aşamasında, yönetici elinden geldiğince "yağlanıyor", tüm şartlarınızın bir önceki sigortada olduğu gibi kalacağını ve daha da iyi olacağını söylüyor... Ancak aslında çalışanlar, hizmetlerin eşlik etmesinde sürekli reddedilmelerle karşı karşıya kaldılar, testleri geçmeyi reddettiler. Imkliva'dan eskort almak için doğrudan "dişlerinizi çiğnemeniz" gerekiyor, bu hizmetin ödenmesi gerektiğini kanıtlamanız gerekiyor!
Bundan birkaç yıl önce Imklyna ile bir araba yarışı için bir anlaşmam vardı. İlk dava sorunsuz bir şekilde ödendi, ikinci kez mantıksız bir ret oldu ve davalarını kanıtlamaya çalışırken liderlikten açık tehditler alındı. Kimseye bu sigortayla iletişime geçmesini tavsiye etmiyorum!!
Sağlık sigortasını Imkliva Insurance sigorta şirketinden yaptırdım. Şirketin tanıtım aşamasında, insancıllıkları ve hayırseverlikleri hakkında dikkat ve güvencelerle çevriliydim. Sigortamı alır almaz tam bir kayıtsızlıkla karşılaştım, benimle komut dosyaları ve şablonlarla konuşmaya başladılar. İhtiyacım olan uzmana kaydolmak için durumumu ve semptomlarımı tanımlamalıyım ve bazı çalışanlar bu durumu değerlendiriyor (hangi temelde çevrimiçi tıbbi teşhis yapan bir uzman değil? Böyle bir teşhis yapma lisansına sahip mi) ve bir uzmana ihtiyacınız olup olmadığını belirler mi? Bana daha sonra açıklandığı gibi, sadece adı olan bir kızla konuştum, şirketlerinde uzmanlar kendilerini düzgün bir şekilde tanıtmamalı! Bu nedenle, çalışanların eylemi, doğru uzmanları ziyaret etmek için sigorta kapsamını reddetmek için bir neden bulmayı amaçlamaktadır. Ülkemizdeki vatandaşlara bu kadar çirkin bir yaklaşımla karşı karşıya kalacağımı hiç düşünmemiştim. Şikayeti bırakmak mümkün değildir ve dedektör ayda 1 gün sürer. Durum iğrenç ve şirket güvenilir değil. Bu firmadan sigorta almayın, aksi takdirde doktorlara ziyaretler ve testler için kendi başınıza ödeme yapacaksınız
Bu şirketle zaten 2 yıldır. Yurtdışına seyahat ederken çeşitli sigortalar, dms, sigorta vardı ve daireyi sigortaladım. Dms'yi sürekli kullanıyorum, her şey bana uygun, birkaç reddetme anı oldu, ancak bu kurallar tarafından sağlandı. Ayrıca yurtdışında bir diş hastalandı, döndüler, sorunu birkaç saat içinde çözdüler. Ayrıca fiyat etiketleri diğer sigortalılardan daha düşüktür.
Kimseye tavsiye etmiyorum, eğer seçimden önce iseniz, o zaman suskunluğun lehine değil! Paran için pratik olarak yalvarmalısın. Telefon görüşmelerine cevap veren göndericiler, genel olarak, farklı kuruluşlardan herkesin aynı bilgileri kendi yöntemleriyle yorumladığı izlenimini veriyor. Sözleşme sizin için bir, onlar için başka biriymiş gibi düzenlenmiştir. Tüm sistem sadece sizden para almak için inşa edilmiştir, sonra kafanızı karıştırmayın. Böyle bir sigorta için 1 yıldız bile vermezdim.
Günün herkese iyi zamanı, bu şirkete dikkat edeceğiz, her şey çok kurnazdır ve iplerle dikilir, kayganlaşır, orada bir sigorta noktası kiralamak için bir scooter aldığınızda sigortalı bir durum vardı, kazıldığı gibi, üçüncü şahıslara her şey ödeniyor, ancak size ödenmiyor, bu yüzden korktuğunuzda, kendinizmişsiniz gibi görünüyor, bu yüzden bu kayganlıkta ne imzaladığınızı dikkatlice okuyun!
Kalp krizi oldu! 2 ay boyunca 32 günlük hastalık iznimi kaybettik - sonunda sitede reddedildiğini yazdılar. Nedeni hastalıklara göre% 5'tir. Komik olan şu ki, klinikte kalbimden hiç şikayet etmedim!!))) Ayrıca, "Sigortalı kişinin belirlenememesi" nasıl olabilir?? - ve bu, gönderilen pasaport kopyalarını ve talep edilen tüm belgeleri dikkate alarak!!
Kısacası, yatılı evlerdeki çocuklara para verin, sağlıklı ve mutlu olun, ımkliva'da değil!!!
29 yaşımda hayatımda ilk kez olumsuz bir inceleme bırakıyorum çünkü öfkeliyim. Bu hayatımın en kötü sigortası. Yurtdışında yaşamak için sağlık sigortası yaptırdım. Dişimdeki sinirim düzeldi ve tedavi edilmesi gerekiyor ve çok ağrıyor, ağzım ve dilim uyuşuyor, belki de dişim yüzünden tadı kayboldu, gözümün üstünde ve başımın arkasında zonklanıyor ve ağrıyor. Biliyor musun ne oldu? Bunun akut olmayan bir semptomatoloji olduğu ve doktora randevumu doğrulamadığı söylendi. Bu sigortanın neye uygun olduğunu bilmiyorum, sadece atılan para. Gerçekten acı çektiğinizde ve doktorların yardımına ihtiyacınız olduğunda, sigorta bunu ödemez.
Tavsiye etmiyorum. Şirket hatalarını nasıl kabul edeceğini bilmiyor, yönetim açıkça doğru olmasa bile sorumluluk almaktan korkuyor. Durumu çözmek için bir dürtü yoktur. Sigorta kurallarında tanımlarda belirsizlik olduğunda, şirket müşteriyle buluşmaya gitmedi. Önemsiz bir meblağ nedeniyle dava açmadım, aksi takdirde% 100'ünün iç karartıcı lehine bir karar olmayacaktı. Bu şirkette sağlık sigortası yaptırmanızı şiddetle tavsiye etmiyorum
Bu şirketten DMS sigortasını kullanıyorum. Tıbbi konularda bana çok yardımcı oluyorlar. Çalışanlar sorularıma her zaman hızlı cevap veriyor.
Tıbbi yardım için nereye gideceğimi seçebilirim ve bu çok uygun.
Bu şirkette kendime ve büyükanneme kazalara ve hastalıklara karşı sigorta sözleşmesi yaptırdım. İletişim merkezi çalışanlarının koşullarını ve çalışmalarını çok seviyorum.
Hoş olmayan bir durum oldu: büyükannem yanıldı ve kırıldı. Ona hastalık iznini açtılar, yaklaşık iki aylıktı. Ödemeyi çok iyi aldılar ve rehabilitasyona gönderdiler.
Zamanında tavsiye aldık ve çok memnun kaldık.
Çok teşekkür ederim!
Yurtdışına gittiğimde burada her seferinde korkuyorum. Çevrimiçi kayıt yaptırmanız uygundur. Çabuk ve evden çıkmadan.
Hatta bir keresinde seyahat sırasında ara sıra başvurmak zorunda kaldım. Hızlı, net bir şekilde, gereksiz sorular sormadan.
Kesinlikle tavsiye ederim.
Belgosstrakh'ta uzun yıllar sigortalandım.Ancak sigortalı bir dava ortaya çıktığında bana yardım etmediler.Ama Imkliva süper bir şirket.Derhal aradılar, viber'e göre tüm belge listesi, kız operatörler anında ve anlaşılır bir şekilde cevap verdiler.Her şeyi "çiğnediler ve ağzına koydular".Çok teşekkür ederim.Ben artık sizin müşterinizim
Kazalara ve hastalıklara karşı sigorta yaptırdım. Hastalık nedeniyle hastalık iznine gittim, sigortacı her şeyi zamanında ödedi. Bu çok uygun, ekstra para engel olmadı)
Çalışanlar çok kibar ve yardımseverdir)
💯 Sigortamı yenileyeceğim!
Kendinize bir sigorta seçerseniz, tavsiye etmiyorum. Karşılaştırılacak çok şey var:
1. Ağaç tırmanıcı kayıt sistemi - Viber'e yazıyorsunuz (başka bir şirketin bot aracılığıyla kayıt seçeneği olduğunda). Diğer uçta, istedikleri zaman ve istedikleri zaman cevap verirler, genellikle itmeniz gerekir.
2. Yönü devirmek için oraya ihtiyacın olduğunu kanıtlamalısın. Her zaman değil, ancak yeniden kayıt yapıldığında şakalar başlar. Örneğin, bunu yazmıyoruz, o zaman telafi etmiyoruz - maddeyi ve kuralları soruyorsunuz - kuralların durumla ilgili olmayan paragrafını tamamen atıyorlar.
3. Çalışanlarla iletişim hoş değildir, genel olarak kelimeden herhangi birine yardım etme arzusu yoktur.
İşten başka bir şirkette hizmet alıyorum ve kocamın çocuğu bu işte çalışıyor, bu yüzden her ikisinde de cennet ve yeryüzü tutumu iç açıcı değil. Daha sonra bunların rakip olduklarını haykırmasınlar diye adını yazmıyorum) genel olarak oyun, gelecek yıl çocuğumu yanıma alacağım, bu ofisten ayrılmam gerekiyor
Harika bir şirket, her şey hızlı ve net!
Kazalara karşı kendimi sigortalıyordum.
Tüm ödemeler zamanında yapılır.
Şirkete ve çalışanlara yardımları için teşekkür ederim)
Yurtdışındaysanız bu sigorta şirketi yardımcı olamaz. Aynı şekilde yardımcı olamayan diğer ortaklara yönlendirir, şirketle yalnızca telefonla iletişime geçebilirsiniz
Çevrimiçi yardım sağlayamazlar. Tavsiye etmiyorum.
Bu şirketle iki kez bir sözleşme imzaladım ve daha önce şikayet edilmemişti: sözleşmenin tüm maddeleri her zaman koşulsuz olarak yerine getirildi. Sözleşmeyi 3. kez imzaladım.
1. Çalışanlar telefonla alakasız danışmanlık bilgileri verir. 2. Şirket sözleşmenin şartlarına uymuyor, ayrıca bilgileri açıklayan çalışanlar onu incelemeye bile zahmet etmiyorlar. Ödemelerin tazminatı ertelenir, sözleşmede belirtilmeyen tavandan alınan son tarihler belirtilir. Doktorun görüşüne ilişkin düşünülemez bazı incelemeler atanır ve orijinal olarak ofise sunulur!!!
Zamanınız ve sinirleriniz sizin için değerliyse, kimseye bu şirketle iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum!!!!
DMS çalışmıyor. Şirket çalışanları, mutabık kalındığında icat edilmiş tıbbi formülasyonlara atıfta bulunurlar, sözleşmeyi kendi lehlerine yorumlarlar. Doktorun randevuları göz ardı edilir. Hizmetlerini daha fazla kullanmayı planlamıyorum
ICBank CJSC aracılığıyla kaza sigortaları dağıtılmaktadır. Imkliva İnşaat CJSC kurallarında, çocukluktan itibaren engellilerin sigortaya tabi olmadıkları açıkça belirtilmiştir. Ancak, çocukluğumdan beri aktif bir engelli insanım, yine de İnşaat sigortalıydı. Bu ofisin yanından geçin!!!
BU SİGORTA KURULUŞUNDA KASK TAKMANIZI TAVSİYE ETMİYORUM!!!Sigorta tazminatlarını ödemek istemiyorlar ve her şeyi yalnızca kendileri için faydalı bir bağlamda içe aktarıyorlar, karşılaştığım en kötü sigorta kuruluşu!
Bu sigorta şirketine hiç başvurmanızı tavsiye etmiyorum. Onlarla işbirliği yapmak istemeden önce, insanların yorumlarını dikkatlice okuyun. Sigortalanma arzusu hemen ortadan kalkacaktır, çünkü pek çok insan tavırdan memnun değildir ve bu sigorta hakkında gerçeği yazar.
Doktora gitmek veya gerekli muayeneden geçmek için, bir anlığına tıp diplomasına sahip olmayan çağrı merkezindeki kıza randevu / muayene için ihtiyacınız olduğunu kanıtlamanız gerekir. Ayrıca çağrı merkezinden gelen kızlar, doktorların teşhislerinden ve belirli bir doktorun daha fazla muayene için size verdiği tavsiyelerden şüphe duyuyorlar. Sonsuza dek balın yönünün / sonucunun nasıl çerçevelendiği konusunda hata buluyorlar.kurumlar (ya doktorun mührüne değmez, ya da böyle bir kağıda bir sonuç yazılmaz, o zaman doktorun imzası görünmez, o zaman doktorun neden listelenen şikayetler olmadan size böyle bir teşhis koyduğu) vb. Sinirlerinizi bozmanız VE doktora / muayeneye ZİYARETİ ONAYLAMAMANIZ için. Buna ek olarak, çağrı merkezinden, tıbbi geçmişi olan bir PROFESÖR olduğunu düşünen bir kız, bal sahibi olmamasına rağmen.Eğitimden, sevkin tasarımında sürekli hata buldukları ve doktorların teşhislerini şüpheye düşürdükleri şikayetime, bana «istemeyin, kullanmayın» diye cevap verdi, Yani sigortanıza para ödedim, böylece bir kız bana böyle sözler söyledi ve sorunu çözmeye çalışmadı Anaokulunda karnının ağrıdığını kanıtlamaya ve inanılmak için yardıma ihtiyacı olduğunu kanıtlamaya çalışan 5 yaşında bir çocuk gibi hissediyorsunuz. Saçma ve anaokulu.
Çağrı merkezindeki kızlar bir ayrılık sözü iletmek isterlerdi: kendilerinden doktorlar inşa etmek ve teşhisler ve önerilerle tartışmak yerine, işleriyle meşgul olurlardı, yani: insanlara bir günden fazla bir süre viberde cevap verirlerdi, müvekkille soruları kibarca ve incelikle nasıl çözeceklerini biliyorlardı ve tartışmıyorlardı, müşteriye tonu yükseltmeye çalışıyorlardı ve «istemiyorum- kullanmayın» kelimelerini atıyorlardı!
İçinizden bir aptalın ortaya çıkmasını, sinirlerinizin çarpmasını istemiyorsanız, daha yetkin sigorta şirketleriyle iletişime geçin.
Bu ofisle kimsenin iletişime geçmesini tavsiye etmiyorum. Arabayı Kasko kapsamında sigortaladım, camın değiştirilmesi sorununu çözemediler, "uzmanları" onarımlar yazıyor, bayi değiştirmeleri yazıyor ve böylece sonsuza kadar anlaşamıyorlar ama acı çekeceksiniz.
Kasko servis istasyonu seçeneğiyle birlikteydi, ben bayiyi seçtim. Ve ımkliva, Vasa Amca'ya garajda git, her şeyi tamir edeceğini söylüyor.
Kayıpların giderilmesi bürosu çalışanları, paranız için doğrudan gözlerinizin içine kaba davranarak kabaca iletişim kuruyorlar.
Etrafından dolaşın.
Kendimi ve çocuğumu 2 yıl sigortaladım. Bir şirket seçtiğim için ne kadar pişmanım. Hastalık ilk olarak oğlunda teşhis edildi. Ocak ayında ameliyat oldular. 01/24/24 tarihinde, ödemeyi almak için gerekli tüm bilgileri kayıtlı kişilere bir mektup gönderdim. Bugün 02/27/2024 tarihinde, bazı gerekçelerle belgeler ancak 02/14/2024 tarihinde incelenmeye başlandı. Ve bugün telefonla bana belgelerin incelenmesini tekrar 9 iş günü uzattıklarını söylediler. Uzman doktorları sonuç çıkaramaz. Hastalığın öncelikle 2023 sonbaharında tespit edildiğini ve çocuğu derhal Ocak 2024 için ameliyat için planlayarak kaydettiklerini hatırlatırım. Tıbbi belgelerde tüm bu bilgiler var.
Öğrenci sigortası iyi bir fiyata! Ancak kilitli ofis, asansörler, kapılar sanki özel geçitlerdeymiş gibi, bu yerde bir müşteri beklemiyormuş gibi görünüyordu.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Nastya
4. seviye şehir uzmanı
19 Kasım 2024
Yurtdışına online seyahat etmek için ımkliv'de sigorta yaptırdım.
Tüm kayıt süreci hızlı ve açıktı ve sigorta koşulları şeffaf ve uygun fiyatlıydı. Şirketin müşterilere karşı dikkatli olması ve her zaman kurtarmaya hazır olması çok güzel.
Bu sigorta şirketine kızmayın. Onlarla iletişime geçmeden önce yorumları okuyun. Diz kapağından yaralandıktan sonra tüm belgeleri sağladıktan sonra ödemeyi reddeden bir mektup geldi. Bu bir yaralanma değil! Hastalık izninde 15 gün dizimle kaldım, yürüyemedim. Görünüşe göre bu bir yaralanma değil! Ödemeyi reddettiler!
Büyük üzüntüme göre, banka sayesinde bu kuruluşla başka bir sigorta sözleşmesi imzalandı. Ancak bankalar aracılığıyla sigortalarını empoze edebilirler. Mevcut ilişkiden sonra sigorta sözleşmesini feshedeceğim.
Şirket HİLE YAPIYOR!!! Doktora ziyaretler onaylanmıyor, eğer bir şeyin senin için acı çektiğini "kanıtladıysa", o zaman doktorun sonucunu sorguluyorlar ve muayeneleri onaylamıyorlar.
Paranızı ve sinirlerinizi korumak istiyorsanız, bu sigortayla uğraşmayın.
Bu sigorta şirketinin güzel vaatlerine inanmayın. Anlaşma "gecikmeden" çok hızlı bir şekilde sonuçlandırıldı. Onlardan Sberbank kartını sigortaladım. 9 Şubat'ta dolandırıcılık kurbanı oldu. Soruşturma komitesi cezai kovuşturma başlattı. Mağdur olarak kabul edildi. Şirkete bir sürü belge gönderdim. Sözleşmeye göre bu sigortalı bir durumdur, ancak kibarca tartıştılar. Bir kez daha aldatıldılar, şimdi "yasal olarak". Avukata gideceğim
Bazı feragatler, gerekli hizmetlerin ve prosedürlerin% 40'ı yine de paranız için geçilmelidir! Bir hizmet paketi satın alıyorum ve aynı zamanda şu ya da bu doktora ihtiyacım olduğunu kanıtlamam gerekiyor! KANITLAMAK için))) bu saçmadır. Basit bir örnek. Doktor nörolog, hastalığımın nedenlerini bulmak için beni ultrason vb. Geçiren bir endokrinologa doktora gönderir. Sigortaya başvuruyorum, endokrinologa başvurmak için gerekçe olmaması nedeniyle ödemeyi reddediyorum)))))))))) Bu çok üzücü)
Tavsiye etmiyorum. Diğer sigortacılar çok daha duyarlı ve profesyoneldir. Bir uzmana, gerçekten bir konsültasyona veya prosedüre ihtiyacınız olduğunu bir irtibat görevlisine kanıtlamanız gerekir. Yorumlarda aramadan aramaya karıştırılıyorlar. Acil anların çözümünde toplantıya gitmeyi kategorik olarak reddediyorlar. Belgostrakh onlarla karşılaştırıldığında çok daha iyi. Müşteri odaklılık sıfırda.
Kendim ve annem için DMS sigortası yaptırdım ve pişman olmadım, farklı tıp merkezlerindeki doktorlara başvurdular, uzmanlar derhal tıbbi hizmetler için ödeme yapmak üzere bir garanti mektubu gönderdiler, tıp merkezine başvururken herhangi bir astar ortaya çıkmadı.
Yanıt verebilirliği ve yetkin tavsiyesi için uzman Tatyana'ya özel teşekkürler!
Sadece dehşet verici.
Postaneye yazdım
Memurun e-postasına gönderilen şikayete 7 iş günü cevap verildi. Daha doğrusu cevap vermediler, ancak bugün 5 Ocak 2024'te arayabildiler. Takvim günlerinde cevabın 12 gün sürdüğünü sayalım.
3 yaşından büyük bir arabanın size bir memur satıcısından onarımını reddedeceklerine dikkat edin. Makinenin garantisi fabrikadan 5 yıl olsa bile. Bunlar özellikle onların kuralları!!!!!!!!
Sağlık sigortasını birkaç yıldır kullanıyorum (2018'den beri), her şey açık ve hızlı, asıl mesele programın koşullarını bilmek
Orijinalini göster · Русский
3
6
Kurumun yanıtını göster
Е
Евгений Протченко
6. seviye şehir uzmanı
6 Kasım 2024
KASKO kapsamında sigorta ödemeyi reddettiler. Açgözlülüğüm yüzünden. Hasarın miktarı 300 ruble. Evet, bu "sigortaya" başvuruda bulunmak için polislerle uğraşmaktan daha fazla kaybettim ve onlar da reddettiler. Bu ofisten kaçın. Diğer ofislerden kask konusunda deneyimim var ve orada böyle bir sorun olmadı
saçma.... Vaatler için fazla para ödüyorsanız, çeşitli merkezleri ziyaret etme fırsatına sahip bir paket seçiyorsunuz, reddediliyorsunuz. Bahaneler saçmadır (kız, sizi teşhis etmek, bir karar vermek ve "hastalığın tedavisini" belirlemek için telefonda kendini yetkin görmektedir). Çağrı merkezine göre çok meşgul olan lider, "aradığında arayacak" diyor. Sabah 9'da lider yerinde değil (astları fena değil). Hastalık durumunda ilişkileri bulmak için enerji harcamaktansa fazla ödeme yapmak ve rakiplere gitmek daha iyidir
Çok çeşitli sigorta hizmetlerine sahip bir sigorta şirketi. Sağlık sigortası hizmetleri sunuyorlar (bu tür sigortalar MTBank aracılığıyla da verilebilir), taşınır ve taşınmaz mallar.
Onların güzel masallarına aldanmayın, ödemenin güzel bir reddi ile parayla boşanmayın, başınıza gelmemek için, yılın başında sağlığınızı iyileştirdikten sonra cerrahların masasına gitmeye uygun değildi, ama sorun beklenmedik bir şekilde geliyor, ameliyat oldular, doktorlar ayağa kalktılar, minnettarlığımı da övüyoruz ve sağlığımı bir kazadan sigortaladığımı hatırladım, belgeleri toplayıp gönderdim, bir aydan fazla düşündüler ve ödemenin reddedildiğini bir mektup gönderdiler, görüyorsunuz, ameliyatım bir kaza değil, bunun için sistematik bir hazırlık
Yurtdışına seyahat etmek için sigortalandık. Boğazım çok ağrıyordu, yutamıyordum. Sıcaklık yoktu. Sigortacıya bunun kolay bir sigortalı durum olduğunu söylediler. Ve doktoru çağırmayacaklar. Tüm dinlenmem için boğazımla yarışmak zorunda kaldım. İşte sigortanı al. Bu şirkete bir daha dönmeyeceğiz.
Derhal tazminatınız için teşekkür ederim.Geyikle buluştuktan sonra, arabanın kaybolduğu kabul edilir.Trafik polisinden bir sertifika beklemek ve aracın uygun kalıntılarını belirlemek asıl zamanı aldı.
Şirket güvenilirdir.Tavsiye ederim.