Kufar'daki yöneticiyle konuştum, mevcudiyetle ilgili belirli bir soruya cevap vermiyorlar, telefon numarası istiyorlar, viber. Telefon numarasını vermeyi reddettikten sonra cevap vermeyi bıraktılar. Yani,kişisel verileri dağıtmıyorsanız, onların müşterisi değilsiniz.
Cevabı günlerce beklemek zorunda kaldım, yetkinlik arzulanan çok şey bırakıyor, memnun değilim. "Postalarımızı almak istemezseniz - size satmayacağız", Mart ayında bir yorum bırakacağım ve ekran görüntüleri içeren bir şikayet alacağım, belki de kişisel verilerin korunmasını ve saklanmasını kontrol ettikten sonra, işleme onayları - satıcıya numaramı daha sonra dolandırıcılardan gelen aramalara dikkat etmeden sakince verebilirim.
Bu satıcılara dikkat edin!!!Hikaye komik olmaktan çok daha fazlası. Premium bir araba için disk sipariş ederken (araba yazmayacağım) yönetici, sipariş için yazışırken şu cümleyi attı: böyle bir arabaya sahip olmak için nerede çalışmanız gerekiyor😳 ... zaten ilginç, itaat şüpheleri!))) shin imparatorluğu'nun yönetim kadrosunu yaktıktan sonra, çalışanlarının muamelesinin yanlış olması nedeniyle (siparişi korumak adına) saygısızlıkla onurlandırıldı. Öngörülen 10 gün yerine diskler bekleniyordu, yaklaşık 20 gün gergindi ... çünkü ön ödemenin% 100'ü yapıldı. Ve talebimiz üzerine, disk seti arabamızdaki kite uzatılmış cıvatalarla sipariş edildi ... ve şimdi en çöp!! Diskler kederle ikiye geldiler, ancak cıvatasız (gelmeyi beklediklerini söylediler) genel olarak, iki hafta boyunca 4 çöp kutusu boşta kaldı ... korkuyla yemin ettiler: telefonları kaldırmıyorlar, eğer kaldırırlarsa kahvaltıyla besleniyorlar.yakında olacaklar! Sonuç olarak, cıvataları atmaları için attılar ve sonuç olarak - gerekenden daha uzun oldukları ortaya çıktı ve lastik montajı sırasında onları disklere çevirerek 4 göbeği (150 $ / adet) mahvettiler öfkemize cevap şuydu: “bizi aceleyle istediniz, biz de hangilerini koyduk» bizi uyarmadan ... tüm hikayenin sonucu şudur: Bu ofisle işbirliğinin her aşamasında sorun mu yaşıyorsunuz? Şahsen bu ofisten OLUMSUZUM VE kusuyorum
Bu ofise tavsiyem yok. ..Ağustos ayında diskler sipariş edildi. Yazışmaları yaptılar, gittiklerini söylediler, sonunda iki ay beklediler. Her başvurduğumuzda siparişinizle ilgili bilgileri öğreneceğiz ve geri arayacağız, ancak bir daha aramadık, kendimiz aramak zorunda kaldık, sonra cevap veriyorlar. Çalışanlar yetkin değil . Çalışan Sergey tüpleri almadı. Her seferinde siparişimizin nerede olduğunu öğrendiler. Sonuç olarak, onu bile yapmadılar, belki HİZMETİN BUNU YAPMAK İÇİN YETERLİ PARASI YOKTU???? Ön ödeme yapılmadığı için şanslıydım.. . Böylece kış geçseydi ve diskler olmazdı. Buraya gelmenizi tavsiye etmiyorum... Zamanınızı saklayın
Tüm müşterileri bu mağaza hakkında uyarıyorum, tek bir kelimeye inanmıyorum, 3 kutudan konuşuyorlar ve hiçbir şey yapmıyorlar, ardından telefonun ahizesini anlamıyorum. Müdürleri genellikle çocuk gibidir, telefonu açmaz. Henüz nasıl ayakta kalacaklarını bilmiyorum. 3 kuruş daha fazla ödesen iyi olur ama sinirlerini koru. Bu ofisin yanından geçin
Yetkin bir yönetici, ona çok teşekkür ederim, hangilerinin lastik almanın daha iyi olduğunu söyledi ve lastiğin kendisi de çok iyi.Hızlı ve net çalışıyorlar!
Klima sistemine yakıt ikmali yaptım ustanın işi hızlı. Lastiklerin seçimine göre: Lastik değişikliklerinin arifesinde, sitede birkaç kat daha fazla "stokta" belirtilmesine rağmen, gerekli tip-ebatta sadece bir seçenek mevcuttu veya teklif edildi
Zorunlu olarak klimaları doldurmam için bana bağlamsal reklamlar attılar. Aradım, içeri girdim, "uzman" ın SIZDIRMAZLIĞINI kontrol ettim, her şeyin yolunda olduğunu söyledi, doldurdum... 90 ruble verdim (İnstagram aboneliği için% -20 indirim)... Gaz tam olarak 2 gün yeterliydi... Kimin FAZLADAN parası varsa, lütfen iletişime geçin...
Kufar üzerinden disk sipariş etmeye çalıştım, siteye giremedim.... Fiyat set başına 2500 ruble olarak belirtilmiştir, ancak yeterli değildir.
Minsk 2800'e teslimatla büküldüler, Minsk'e teslimatın neden 300 ruble olduğu sorulduğunda, disklerin hediye edildiğini söylüyorlar)))
Bu kuruluşla iletişime geçmemeye karar verdim.
İmparatorlukta kufor'da kullanılmış lastikler satın almak istedim, ne kadara mal olduğunu soran bir duyuru yapıldı, fiyatı aradılar, 5 gün sonra fiyatın yükseldiğini söylediler, yeni bir yıl kararlaştırdım, geldim, lastiklerin yılı 2012 olduğu ortaya çıktı. Kısacası, dikkatli olun.VE bu tür SATICILAR İÇİN BÜYÜK BİR EKSİ VAR.
Onlardan CD sipariş ettim, sipariş verdiklerini söylediler, iki ay bekledim, herkes geleceklerini söylediler, geldiklerinde sizi geri arayacağız. Sonuç olarak, aynı diskleri internette kendim buldum, disklerin fotoğrafında bana gönderilenlerle aynı numaraları buldum. Sonuç olarak, onları kendim sipariş ettim, çoktan geldiler ve çok daha ucuza çıktılar
Hatayevich şubesinde bu hizmetin hizmetlerine bir kereden fazla başvurdum, sonuçtan çok memnun kaldım. Servis deneyimi, yaz 17 lastiği, kış 17 lastiği, yaz jantları + lastikleri + 19 tekerleğin altındaki basınç sensörlerinin satın alınmasından oluşuyordu. Her seferinde uzmanları Sergey olarak çok profesyonel bir insan olarak çalıştı. Her seferinde lastik seçimine yardım ettim, birkaç seçenek sundum ve her zaman iyi yıl, belirli yıl ve üretim örnekleriyle ilgilendim, her şeyi seçip danıştım. 17 yaz ve kışı yuvarladım, çok memnun kaldım, lastikler ve servis harika. Altı ay sonra 19 çapın altındaki yaz diskleri + lastikler + basınç sensörleri için başvurdum, Sergey parametrelerime göre her şeyi aldı, rakiplerimden daha hızlı getirdi ve disklere, basınç sensörlerine indirim yaptı ve ürün yazılımı için para almadım, toplamda 400 ruble + tasarruf ettim. Sezonda iş yükünün büyük olmasına rağmen ve tabii ki sorum özellikle çözülene kadar beklemeniz gerekiyor - sonuç olarak Sergey ile olan tüm deneyim çok olumlu, tüm arkadaşlarıma tekerleklerle ilgili konularda onunla iletişime geçmelerini tavsiye ediyorum.
Verimli ve hızlı bir şekilde, birkaç seçenek sundular, indirim yaptılar, Pr Rechitsky 9 mağazasındaki Sergey'e teşekkür ederim, ikinci araba için bir dizi kış için sadece burada.
Rechetskaya'ya döndüm, profesyonel bir tavsiye almadım, internetten bilgi alarak kendim seçtim, lastik takıldıktan sonra dengeleme yapılmadı, vanalar yenileriyle değiştirilmedi ve evliliği de kaydettiler.dönüşte tartışmadılar, başka bir lastikle değiştirildiler, ancak anlamsızlık yaptılar, eve gittim ve bir saat sonra lastik patladı, ortaya çıktığı gibi makaraya basıldı, şansa inanmıyorum, onlarla uğraşmanızı tavsiye etmiyorum
Duyarlılık, verimlilik, maksimum profesyonellik. Geçidiydik, pistte bir tekerlek patladı. Tekerlek standart değil. Çok çabuk buldular, teslim ettiler, çabucak değiştirdiler ve eve gönderdiler. Çok teşekkür ederim. Üst düzey ustaların çalıştığı hemen belli oluyor.
Son derece güvenilmez bir mağaza, lastikler buldum, sitede 20 adet gösteriliyor, yazıyorum, cevap yok, arıyorum - oh, çoktan söktüler, başkalarını al.
Tipik bir şema, popüler bir ürünü göstermek ve sonra başka bir ürünü koklamaya çalışmaktır
Bu yaklaşımla şiddetle tavsiye etmiyorum
Ayakkabılarımı değiştirdim, sadece öndeki tekerlekleri dengelediler (hatta çarpık bir şekilde yeniden yapmak zorunda kaldım) ve arka tekerleklere dokunmadılar bile. + Diğer yerlerden daha pahalı
Lastikler, jantlar, somunlar, halkalar için teşekkür ederim, güzelliğin tarif edilemez olduğu ortaya çıktı)) Minsk'e götürmeye, teslim etmeye yardım ettiğiniz için teşekkür ederiz, kurulumdan sonra kurulum sırasında nelere dikkat etmemiz gerektiğini açıkladık.
Sürecin kolay veya hızlı olmadığı ortaya çıktı, ancak asıl sonuç harikaydı.Teşekkür ederiz!
Orijinalini göster · Русский
4
Kurumun yanıtını göster
Михаил Сакевич
4. seviye şehir uzmanı
30 Ekim 2023
Çocuklar, en hafif tabirle beyinleri yapıyorlar: 12 Eylül'de 20 disk satın alma konusunda onlarla iletişime geçtim. Denemeye geldim, modeli kabul ettiler (mevcudiyetinde 18 disk vardı), her şeyi getireceğimizi söylediler. Sonra bir tür sirk başlıyor: kimse aramıyor, yazmıyor, kendim iletişime geçiyorum, hikaye kırık bir telefonla başlıyor - biri bana önce ödemenin yapıldığını söylüyor, sonra sipariş üzerine getiriyoruz, diğeri Sergey (yönetmen mi yoksa kim olduğunu bilmiyorum), bana her şeyin yolunda olduğunu söylüyor, her şeyi sorunsuz bir şekilde getireceğiz, sadece operatör "konu dışı". Sonra yine sessizlik, yine disklerin nerede olduğunu bulmaya çalışıyorum. Cevap - şanslıyız. Açıklığa kavuşturuyorum, "kesinlikle şanslıyız ya da şansımız yok" - görmezden geliyorum, aptalca cevap vermiyorlar ve mevcut olandan seçim isteğine de cevap vermiyorlar (şimdi bakacaklarını yazdılar). Bugün 30 Ekim, cevap yok.
Henüz daha kötü bir ilişkiyle tanışmadım, müşterinin mutlak saygısızlığı. Danışma sırasında konuşurken telefonu kapatıyorlar, "ofise" geldiklerinde onlara dikkat etmiyorlar.
Siteye kayıt olmak mümkün değildir. Bu yanlış e-posta, başka bir saçmalık... Ve kayıt, hayali sabunla mucizevi bir şekilde başarılı olduktan sonra, gerçek olanı kabul etmediği için siteye girerken yanlış bir kullanıcı adı ve şifre yazar... Genel olarak, malları ve fiyatları tanımak için neden bir tür teste ihtiyacınız var?.?
Sitede stokta bulunan bir dizi lastik sipariş ettim, siparişi doğruladım. Getirmediler, geri aramadılar, hiçbir şey söylemediler. Müşterilere karşı tutum iğrençtir.
İnternetten sipariş verdim, yeni yıldan önce kış lastikleri, fiyatı 99 ruble idi.
Kimse geri aramadı kimse posta adresine sipariş göndermedi.Tüm verilerimi belirttim.
Kendim arayamadım, birkaç hafta sonra sitede lastiğin fiyatı zaten 125 ruble idi.
Bu bir lastik imparatorluğu değil, bu bir YALAN İMPARATORLUĞU.
Lastik satın almak için mağazaya döndüm, çevrimiçi mağazada mevcudiyet için çok şey yazıldı. Yönetici aslında lastik olmadığını söyledi ve şimdi lastiklerin ne zaman olacağını açıklayacak. Birkaç dakika sonra tekrar arayacağıma söz verdim, 3 gün sonra bir daha aramadım. Siparişi hatırlatmak için mağazayı kendi başıma aradım, tekrar cevap verdiler, birkaç dakika sonra tekrar arayacağız ve sessiz kalacağız. Şiddetle tavsiye etmiyorum, dikkatsizlik dolu
Belshin'in lastiklerini site üzerinden satın almaya karar verdim, fiyatların arttığını fark ettim ve bu mağazada her yerde 10-15 ruble daha pahalı olduğu için her biri 90 ruble ve stokta olduklarını fark ettim. Siparişi onayladılar. Bir gün sonra ararım, beni açıklığa kavuştururlar ve şimdi tekrar arayacağımızı söylerler. Sonra ulaşamayız. Yolda. Bir gün lastik almak için mağazaya gidiyorum ve bana lastiklerin iptal edildiğini ve daha pahalı olduklarını söylüyorlar. Müdürün numarasını vermeleri istendiğinde kibarca "geri çekil" diyorlar, anladınız. Bu lastiğe ve mağazaya ayağım yok
Harika çocuklar, diski tahmin etmek için uğradım. Her şeyi hızlı bir şekilde verimli bir şekilde yaptılar, ayrıca diğer diskleri ücretsiz olarak kontrol ettiler. Küçük bir şey, ama güzel. Para paradır, ancak insanların yürekten çalışması güzeldir.
3 Mart'ta lastikler için sipariş verildi, beni geri aradılar ve siparişi onayladılar. Tekrar arama yapıldı, fiyatların değişmesi nedeniyle lastikleri eski fiyatlarla teslim alarak almam gerekiyor. 5 Mart'ta anlaştık. 4 Mart'ta yönetici aradı ve Gomel, Hatayevich 40A'DA alabileceğinizi, lastiklerin teslim edildiğini, fiyatın aynı olduğunu söyledi. 5 Mart'ta varışta bana fiyatın% 13 arttığı söylendi. Gece boyunca fiyatın nasıl arttığını kimse bana açıklayamadı. Evet, ve ödeme sadece nakit olarak, kart yok.
Her şey yolunda.
Şirket müşterilere açıktır, fiyatlar hemen söylenir, site her zaman aramanız gerektiğinde çoğunluğun aksine her şeyi gösterir.
Şehirde daha ucuza bir lastik servisine gittim, aradığımı bulamadım.
Vurulmuş alaşım jantları, onları değiştirmenin bedeli karşılığında önerdiler.
Ayrıca klimayı kontrol etmeye ve yakıt ikmali yapmaya karar verdim.
Her şeyi kontrol ettiler, doldurdular.
Şikayet etmeden.
Kesinlikle tavsiye ederim.
Orijinalini göster
3
1
Kurumun yanıtını göster
Н
Никита
8. seviye şehir uzmanı
25 Nisan 2024
Mağazada 10'dan beri çalıştığını söylüyor, 10'da 11'de açacaklarını söylediler, 11'de 12'de açacaklarını söylediler. Başka bir mağazaya gittim
Çalışmalarından son derece memnun değilim. Disk satışıyla ilgili bir duyuru gördüm, iletişime geçtim, sipariş verdim, ertesi gün göndereceğimize söz verdiler, üçüncü hafta gitti, kahvaltıyla beslendiler.
Mükemmel lastik değişimi, her sezon ayakkabılarımı değiştiriyorum, kaliteden, güler yüzlü personelden, uygun programdan, düşük fiyatlardan (diğerlerine göre) memnunum.
Lastik servisi iğrençti, tekerlekleri dengelemeye geldim, r15 jantlarını kışlık lastikle dengeledim, gerçekten dengelemedim, onları attım ve 4 tekerleğin hepsinin çöpe atıldığını, bunun için 10 ruble daha aldığını, her şeyi sorunsuz bir şekilde başka bir lastik servisine gittiğimi söyledim, bir daha onlara gitmeyeceğim