Her şey yolunda, dezavantajları var, sıra var ve ikinci bilet gişesi çalışmıyor
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
С
Санжар Бегалимов
6. seviye şehir uzmanı
26 Eylül 2023
Fırsat olurdu, ben 0 yıldız koyardım ama ben 1 yıldız koyardım çünkü servis personeli pek iyi olmadığı için ekmeğin satıldığı departmana gittim, "Ekmek ne zaman hazır olacak" diye sordum. Ve o kadın kendini atar ve şöyle der: "Neden ?! İşte ekmeğe değer, onu al." Ona diyorum ki, "Hayır, sonra sıcak ekmek almak istiyorum." O da şöyle diyor: "Bu ekmeği satana kadar ben onu satmayacağım." Bu yüzden böyle atılmak mı ?! Sonuçta, bunu sadece ekmeğin ne kadar süre sonra hazır olacağını sordum, tamam, eğer bir şekilde kaba bir cevap isteseydim, bu yüzden bana bir ses tonuyla cevap vermeye başladı, orada ne tür bir kadın en basit soruya agresif bir şekilde tepki vermeye başladığında neden ben ve diğer insanların bu mağazaya gideceğini. Ben genellikle küstah ve tembel olan genç pazarlamacıdan hoşlanmıyorum. Biri bana bir şey söylemeye başlarsa, bunun nedeni aynı mağazada kendilerinin bu durumda olmamaları olacaktır. Bu sorunu çözmenizi rica ediyorum, çünkü pazarlamacı sadece eylemleriyle beni mutlu etmediği için!