Amrost çevrimiçi mağazasında alışveriş yapmanızı önermiyorum.Satın almadan önce her şey size güzelce anlatılacak ve söz verecekler, ancak mal ve satıcının sorumluluğu olarak son derece hayal kırıklığına uğrayacaksınız! Amrost'ta mutfak davlumbazı satın aldılar. Sorunun fiyatı küçük bir 3000 değil. Evet, bize getirdiler, ancak davlumbazın kusurlu olduğu ortaya çıktı - dokunmatik panel üretim hatası çalışmıyor. Satın alırken hemen davlumbazı açtılar ve kapattılar prize takılıyor. Ancak kurulumdan sonra panelde sorun çıktı. Çevrimiçi mağazanın yöneticisi Rostislav kategorik olarak buluşmaya gitmeyi ve durumu araştırmayı reddetti - tek cevabı, üretmedikleri için mallardan sorumlu olmadıklarıydı. Ve Bergoff bulaşıklarının satın alınmasında indirim teklif etti. Ama yeni davlumbaz çalışmıyorsa neden bulaşıklarda indirime ihtiyacım var??? Şimdi yeni bir mutfak kurarken, tüm mutfak aletlerini yerleşik olanlarla değiştirdiler ve Rostislav'ın Amrost'tan başka bir ocak, fırın ve bulaşık makinesi satın almaya ikna etmeme şansına sahip olduk. Sonuçta, ekipmanın çalışıp çalışmayacağı bilinmiyor.
İlk yıldan fazla bir süredir çevrimiçi alışveriş yaparken, alıcıya karşı bu kadar kaba bir tavırla ilk kez karşılaştım. 3 bin için hiçbir şekilde ucuz olmayan yeni bir davlumbaz satın aldıktan sonra, şimdi onu ya bir servis merkezine götürmem ya da ustanın eve gelişi için ödeme yapmam gerekiyor (sonuçta Kiev bölgesinde yaşıyoruz). Benim soruma bile -"Belki de ustanın hizmetten geçişi için ödeme yapmak için indirim yapacaksınız, sonuçta kusurlu malları sattınız ve iki melankolik çocukla hizmete fiziksel olarak bir davlumbaz koyamayacağım» Anlaşılır bir cevap aldım, «Çevrimiçi mağazanın diğer çevrimiçi mağazalara kıyasla zaten çok küçük fiyatları var ve teslimat var. Diğer tüm sorular alıcıyla ilgilidir. Ve tüketici hakları servisi aracılığıyla bir şeyi kanıtlamak istiyorsanız, size paketlenmiş malları sattığımız için hiçbir şey yapamayacaksınız, dahil edildi (satın alırken nasıl olduğuma rağmen, kurye başımın üstünde dururken, yerleşik ev aletlerinin tüm işlevlerinin çalışıp çalışmadığını kontrol edebiliyorum?? Bunun retorik bir soru olduğu ortaya çıkıyor) bu da Amrost'un çevrimiçi mağazasına karşı hiçbir şikayetimiz olmadığı anlamına geliyor. İddialar var, bu üreticiye ait. Belgelerinizde hizmetin telefonları var."
Bu nedenle, sevgili müşteriler, bu Amrost ofisi ile iletişime geçmeden önce birkaç kez düşünün. İster kaliteli ve iş ürünü satın alacak kadar şanslı olun, ister evlilik size kayacak ve tazminat olarak tava satın almak için indirim yapacaklar.