Düğün günü için anneme hediye olarak "çiçekçide" saksıda ortanca sipariş ettim ve ödedim...Daha önce bu mağazanın hizmetlerini defalarca kullandım, her şey hiçbir şey değildi...ve burada, teslimatın yapıldığı gün boyunca, e-posta ile yazışmalar ve çok sayıda aramadan sonra siparişim sondaki sanatçıdan sanatçıya aktarıldı, ortancanın kelimeden hiç olmadığı ortaya çıktı...Alternatif olarak begonyayı seçtim ve maliyet farkının (2 tl) iade edilmesini istedim...Söz verdiler...Ve görünüşe göre güvenli bir şekilde unuttular...Ertesi gün elektronik olarak siparişin kaderini sordum, bunun için başka bir icracı bana begonyanın olmadığını, başka bir çiçeğin olduğunu söyledi ve bana fotoğrafını Whatsapp'ta gönderdi....Peki, "damga" nın yokluğunda ne yazıyorlar ve "basit" e anlaştılar, icracı, toplayıcının maliyetin% 10'unu sakladığı gerçeğiyle 700 p'lik farkı iade etmedi...Siparişi gün içinde teslim edeceklerine söz verdiler...Henüz getirmediler