Her şey çok iyi başladı. Aradım, müsaitliği ve fiyatı belirledim. Ertesi gün teslimat konusunda anlaştık. Her şey üzerinde anlaştılar . Bekliyorum. Teslimat günü geldi. Teslimat sırasında ben evde değildim. Babam siparişi kabul etti (75 yaşında). 50 uah'a değişiklik yapmaları gerektiği konusunda uyardım. Kurye aradı.Nasıl gidileceğini açıkladım ve onu beklediklerini söyledim. Ertesi gün eve geldiğimde değişiklik yapmadıkları ortaya çıktı, aksine fiyat 120 UAH arttı. Kimse uyarmadı, geri aramadı ve 120 UAH daha fazla harcayabileceğimi kabul edip etmediğimi sormadı. Müdürü aradım. Beni dinlediler. Hiçbir şey yapamayacaklarını söylediler, fiyatı arttı. Aksi takdirde "Özür dilerim" konusunda uyarılmadıkları gerçeği. Uzun konuşmalardan sonra farkı telafi etmeyi reddettiler ve malları iade etmeyi teklif ettiler. İnternetten sipariş vermiş olsaydım ve siparişi kabul eden yöneticinin bana verdiği fiyatın onayını alsaydım dediler. Sonra aradılar ve karta 100 UAH listeleyebileceklerini söylediler. Telefon numaramı doldurmamı istedim. Bugün üçüncü gün bekliyorum. Muhtemelen tekrar aramalıyız. Belki numarayı unuttular ;-).
Kesinlikle bu mağazadan sipariş vermek internet üzerinden yapılmalıdır, böylece yolculuk sırasında fiyatın artmaması mümkün değildir.