Çalışanlar hareketsiz oturmuyor, sürekli bir yere gidiyorlar, çalışanın karttan para çekmek için gelene kadar yarım saat bekledim ve sonunda gelmedi, ATM'ler çok sık kırılıyor
Çok ilginç, öğle yemeği molası vermeden kapıda yazıyor, öğle yemeği molası için bankaya giriyorsunuz. Bu bankada herhangi bir düzenleme var mı?
Orijinalini göster · Русский
Ustyug
10. seviye şehir uzmanı
25 Ekim 2022
Aramak imkansızdır ve eğer ararsanız, iletişim merkezini aramaya gönderirler. Çözecek hiçbir şeyi yok, kimse hiçbir şeyi çözmek istemiyor, bir uzmandan diğerine yönlendiriyorlar. Bu şubeyi ziyaret etmeye karar verdiğim güne lanet olsun. Kuyruklar çok büyük, tüm pencereler çalışmıyor, son derece yavaş çalışıyorlar, gerçekten açıklamak istemiyorlar. Bu bankanın çalışmaları hakkında daha iyi bir görüş vardı (daha önce merkez ofiste böyle bir karışıklık yoktu). Ve şimdi merkez ofiste de mümkün. Her şey halk arasında 5. nokta olarak adlandırılan tek bir yerde çalışıyor. Ele aldıkları sorunu çözmezlerse, bu bankanın tüm kartlarını kapatacağım. Çoktan aldım
Korkunç müşteri hizmetleri . Bu şubeye ve bu bankaya ulaşmak için genel olarak büyük bir sorun var, ortalama bekleme 15 dakikadır. Çalışanlar sorulan soruya cevap veremezler, anlayacaklarını ve kendilerini arayacaklarını söylerler. Sonuç olarak, sessizlik . Bu bankayı tavsiye etmiyorum.