Ne yazık ki,% 100 pili olan kullanılmış bir iphone telefonu aldım, bir aydan kısa bir süre içinde% 86 oldu ve şimdi bu şekilde kalmaya başladı, bu yüzden gecikmeye başladı. Kendi açımdan telefona ve tüm iPhone kurallarına göre iyi davranmış olsam da diyelim. Ve aldığımda, önümdeki mağazada bir çift duruyordu ve adam, 2 veya 3 kez kendilerine güçlü bir ısıtma sorunu yaşadıklarından şikayet etti ve bazı nedenlerden dolayı bunu düzeltemediler. Görünüşe göre boşuna, o zaman buna yeterince dikkat etmedim
Telefonu şarj etme sorunu ile bu servis merkezine başvurdum - şarj olmayı durdurdu. Çocuklar nedenini çabucak buldular ve arızayı çözdüler. Şimdi her şey mükemmel çalışıyor.
Çeşitli nedenlerle birkaç kez döndüm) Yeni bir İphone 15 pro, bazı aksesuarlar (şarj kablosu gibi görünüyor) satın aldım ve ayrıca yaşlı adam 12'deki pili Max hakkında değiştirdim. Zamanla, sipariş ve satın alma için olan her şey mümkün olduğunca çabuk, değiştirilmek üzere) Alexandra'nın kızı, tüm isteklerimi ve isteklerimi olabildiğince sabırla ve dikkatle dinledi) Bunun için ona çok teşekkür ederim: böyle bir boğuculuğa dayanmazdım)))