İlk izlenim iyidir. Kibar personel. Çabucak her şeyi resmileştirdiler. İşte o zaman bir hayal kırıklığı ve sıkıntı var. Söz verilen günde kimse aramadı. Kendim aramam gerekiyor. Aramalar genellikle cevaplanmaz. Belirtilen süre zarfında, onarımlar neredeyse hiçbir zaman uygun değildir. Mazeretler aynı yedek parçaların gelmesini bekliyoruz. Ama benim izlenimim, aynı cihaza sahip başka bir müşterinin bekledikleri. Daha sonra donör olarak kullanılır. Yoksa sizinki burada ne kadar şanslı olacak. Bir müşteriye onarım miktarını söylerler. Eğer kabul ederse, o zaman başkası için şanslı olmayacak. Değilse, ön ekinin bağışçı olarak kullanılmasına izin verilecektir. Ayrıca onarım şansı olmadan da oluyor. Bunu teşhis için bıraktıklarını söylüyorlar. Sonra yemek yerine tüm detaylar bağırsakları boşaltılacak. Konsolun kendisinden daha pahalı olan onarım miktarını size söylerler. Doğal olarak reddediyorsunuz. Ve tamamen boşaltılmış ön ekinizi alıyorsunuz.