Çok kaba bir adama sanki orada yönetmenmiş gibi hizmet ediyor... Gerçekten normal bir cevap isteyeceğiniz bir şey telafi edilemez... Hayal kırıklığının% 100 olduğunu anlıyorum ki günde birçok insan oluyor ve hepsi tamamen farklı. Ancak, olmasaydı müşterilere onurlu bir şekilde hizmet vermeye çalışmalıyız. Birisi onu kabalaştırdı, ancak bu kabalığı iyi bir ruh hali ile yaklaşan ve size iyi davranan diğerlerine göstermeye gerek yok. Bence bu pozisyon için çalışanları işe almadan önce, şirketin tüm ayrıntılarını, müşterilerin sorularına cevap verebileceklerini ve sadece TSD'Yİ seçmediklerini açıklamamız gerektiğini düşünüyorum. сотрудника Çalışanın şirket hakkında eğitimi ve bilgisi bu büyük bir + kampanyadır. İki kez böyle bir durum yaşadım, sinir krizi geçirdiğim için siparişimi alıyorum, bunu kabul etmekten çok memnun değilim...
Normalde, parsel hemen barkoddan veya bagaj kodundan alınabilir, tüm paketler güvenli bir şekilde geldi, ancak ceket gelmedi, bunun yerine karton geldi, ama tamam, pinduodo parayı iade etti, ama genel olarak her şey yolunda