KİMSEYE BU AJANSLA İLETİŞİME GEÇMENİZİ TAVSİYE ETMİYORUM! Viber'deki bir grupta yönetici Sergey'e belirli tarihler için turları izleme isteği ile başvurdum. Bir sürü hakaret yazarak kaba bir şekilde reddetti. Ajansa gelmek için zamanın olmadığını, önce ajansın ne sunduğunu görmek istediğimi ve seçenek uygunsa gelip ödemeyi yapmak istediğimi açıkladım. Sonunda bana bir sürü hakaret yazdı. Beni başkalarına gönderdi. Tabii ki, artık bu ajansa başvurma arzusu yok. Müşterilerle bu şekilde iletişim kurmak düşünülemez!Tabii ki, seçeneklerimi hemen attığım ve bir bilet aldığım başka bir yeterli ajansa başvurdum! Ve siz sevgili SERGEY, ofiste pantolonumu silmeye devam etmek ve müşterilerin size başvurmasını tembelce beklemek, seçeneklerinizi görmek istiyorum. YÜZYILDA ve şimdi müşterilere nasıl yaklaşılacağını bilen ve para kazanmak isteyen biri kazanıyor. Siz de ope'de düz bir şekilde oturuyorsunuz. MÜŞTERİNİN HER ZAMAN HAKLI OLDUĞUNU UNUTMAYIN, SİZ DEĞİL.Sizi besleyen müşteridir, onu siz değil. Nişinizdeki rekabet çok büyük. Diğer ajanslar memnuniyetle bir tur seçtiklerinde, teklifleri düşürdüklerinde, kendileri aradıklarında oturup size başvurmalarını beklemek çok aptalca. Bu şekilde ödeme yapmak istiyorum. Sizinki gibi böyle bir "müşteri odaklı" yaklaşımla piyasada uzun süre dayanamayacaksınız. SİZE İYİ ŞANSLAR
Seçtiğiniz tatil için seyahat acentesine teşekkür ederim! Bir otel planladık, ancak daha ucuz ve daha iyi olduğu ortaya çıkan diğerine yöneldik, çok memnun kaldık! Dürüstçe tüm eksileri ve artıları anlattık ve doğru seçimi yaptık. Geziden önce ayrıntılı olarak talimat verdiler. Teşekkür ederim!!!
Tur seçimi ve Mısır'da harika bir tatil için Jardln ajansına özellikle Sergey'e teşekkür etmek istiyorum. Tur seçmemizdeki sabrımız, sadakatimiz, ilgimiz için. Jardin ajansından ilk kez yola çıktık ve memnun kaldık. Her şey dürüst, şeffaf ve hızlı. Bir dahaki sefere sizi tekrar seçeceğiz. Sergey'e büyük saygı duyuyor.
Otel seçimindeki yardımlarınız için teşekkür ederim. Uzun zamandır seçtiler, şüphelendiler. Bütçemize göre uygun bir konuma sahip iyi bir otel seçtik. Tüm sorularınız için harika destek, tekrar teşekkürler!
Bu seyahat acentesini içtenlikle tavsiye etmiyorum! Viber grubundaki belirli otellerle ilgili bir soruya, tüm grup için hangi kurumlarda daha ucuz arayan "düzensiz" bir turistle suçlandım! İletişim ve bireysel yaklaşım arzulanan çok şey bekliyor.
Ve incelemelere bakılırsa, iletişim ve müşteri odaklılık sizin sorununuzdur.
Bloğa attılar çünkü onlara uzun zamandır teklifler arasında seçim yaptığımı düşündüler.Pekala, üzgünüm!Ben tren bileti almıyorum!Ve uzun sürse bile, varsayılan olarak kapılarınıza giren kişi size hemen bir şey borçludur.Bir müşteri olarak son dakika teklifleriyle ilgilenmeme rağmen net değilim, ancak bilgilerin alaka düzeyi için özellikle ofise gitmeyeceğim.Prensipten .Fazla ödeme yapacağım, ancak müşterilere bu şekilde davranmayanlara düzeltilemez bir şekilde hitap edeceğim.Dahası, günümüzde!
Orijinalini göster
6
Kurumun yanıtını göster
Светлана
7. seviye şehir uzmanı
29 Eylül 2021
Görünüşe göre Natalya P.'ye katılıyorum, bu ajanstaki bu uygulama normdur, otelin maliyeti hakkında sorduğum tek sorudan sonra ben de grupta engellendim, görünüşe göre satmaları onlar için karlı değil) blokta bulamadığım başka bir açıklama)))