Böyle bir hikaye. Kendiniz bunun iyi ya da kötü olduğunu düşünün, ben de değerlendirmemi çoktan verdim.
Ben 80 gel için bir şey seçtim. Kasada bana 150'ye ulaşırsam çocuk giyim mağazalarından indirim kartlarını ve 50 gel kuponunu alacağımı söylediler. Tamam, başka bir yerde satın almak istediklerimi buradan satın alacağımı düşündüm. İkinci kez kasada bana 150 gel'den fazla bir miktar kırdılar ve söz verdikleri gibi, 500 gel miktarına ulaştığımda etkinleştirileceği ve ancak o zaman% 5 indirimim başlayacağı sözleriyle indirimli bir kart verdiler. Harika mı? Ama hepsi bu kadar değil. Bana söz verdikleri gibi, çocuk giyim mağazasında 50 gellik bir kupon verdiler ve oradaki çocuk mağazasına 150 gellik yazarsam bu kuponun kullanılabileceği sözleriyle, o zamana kadar bana söylenmemişlerdi. Sonra kuponun geçerliliğine baktım, 5 gün sonra süresi doldu, bana da söylenmedi. Bana neden daha önce bu konuda söylenmediklerini sorduğumda, 150 gel hakkında söylediklerinin cevabını aldım. Ama 150 numarasından 2 değil sadece 1 kez bahsedildiğini kesinlikle hatırlıyorum. Memnun olmadığımı görünce ikinci bir kupon verdiler. Ve bütün bunlar gülümsemeler ve nezaketle. Mağazadan çıktığımda bir şeylerin yanlış olduğunu hissediyorum. Ancak o zaman ikinci bir satın alma için boşandığımı fark ettim. Şimdi bana söylediklerini yazacağım ve parantez içinde bana söylenmediklerini yazacağım: "150 gel satın aldığınızda bir indirim kartı alacaksınız (ki bu 500 gel alana kadar hiç çalışmayacak ve sonraki satın alımlarda% 5 indirim olacak) ve çocuk giyim mağazasına 50 gel için bir kupon alacaksınız (ancak 5 gün sonra sona erecek ve kullanmak için 150 gel'e mal toplamanız gerekiyor, ancak size 300 gel'e ulaşmanız için 2 kupon vereceğiz). Mağazaya dönüp yemin etmedim, incelemeyi okumanız daha iyi, bu olumsuzluktan daha fazla olacak, bunun için incelemeler var.