Хороший салон: уютно, чисто, вежливый персонал. Заказывал тестдрайв, всё прошло на "отлично". Менеджер Любомир - профессионал в своем деле: четко отвечает на вопросы про автомобиль, оперативно оформил необходимые документы. В общем, так держать!
Отличный Автоцентр! С наличием новых красивых, современных Jetour, во всех комплектациях, цветовых решениях на любой вкус, и самыми привлекательными предложениями на приобретение автомобиля мечты!!! Рекомендую!!!
Сервис очень понравился, мастера всегда на связи, вежливы, грамотные, с удовольствием обслуживаем автомобиль в данном автотехцентре. Удачи Вам и благодарных клиентов!
1
Kurumun yanıtını göster
Evgeny-VE4R
3. seviye şehir uzmanı
15 Aralık
Zamanlama ve pompanın değiştirilmesi ve sahteciliğe girme isteksizliği meselesi olduğu için Nizhnevartovsk'taki yetkili satıcıyla iletişime geçmeye karar verdim. Bayinin web sitesinde arabamın 3 + programına uygun olup olmadığı ve nihai değiştirme maliyetinin ne kadara mal olacağı sorusunu sordum. Benimle birkaç kez aradılar, arabamın programa girdiğini söylediler, yüzde 30'luk bir indirimi dile getirdiler ve işin nihai maliyetini ve orijinal zamanlama yedek parçaları için garanti koşullarını açıkladılar (pompayı orijinal olmayan bir şekilde koymaya karar verdiler) garanti kapsamaz). Kayıttan geldiğimde bana her şeyin maliyetinin 22 bin daha pahalı olduğu söylendi, her şeyi doğru anlamadım çünkü maliyeti sadece yedek parçalar için açıkladılar. Kritik bir arıza olasılığı olduğu için, yedek parçaların garanti koşullarını bir kez daha tartışarak maliyeti kabul etti. Yedek parçalar için 2 yıl, iş için altı ay garanti verildi. İşin bitiminden sonra, üçüncü taraf tedarikçilerden orijinal zamanlama yedek parçalarını sipariş ettikleri ve garantilerin onlar için geçerli olmadığı söylendi. Aslında, fiyat, yedek parçalar, garanti kapsamında aldatıldım. Yani, "yetkili satıcı", herhangi bir garanti vermeyen, ancak birkaç kat daha fazla ödeme alan olağan servis istasyonudur. Sipariş kıyafeti SP00215796.