Hepsinden önemlisi, yerleşik müşteri akışı ve personel sayısının optimizasyonu ile kaçınılmaz olan rahat beklentiyi beğendim: rahat, konforlu bireysel koltuklar, çok uluslu hizmet ve ücretsiz su içeren bir soğutucu. Terminal üzerinden karttan nakit çekilmesini yarım saat beklerken daha iyi ne olabilir?
Посетила отделение с целью стать клиентом Альфа-Банка. Приятное вежливое обслуживание. Все прошло быстро. Помогли установить приложение, рассказали обо всех бонусах. Благодарю🤝
Да, если не ошибаюсь, там чудесная селфи-стена: за матовым стеклом листья монстеры❤️ очень красиво!
Bankayı ziyaret etmekten nadiren zevk alıyorsunuz ama bu sefer farklı çalıştı! Müşterilerle iletişim formatının nasıl uygulandığını gerçekten seviyorum, bu dün ortaya çıkmadı, ancak yine de şubeye gitmeniz gereken nadir anlarda - böyle bir formatı takdir ediyorsunuz. Zorlanmış bir durum değil, neredeyse dostane - söylemek istiyorum ve soruna hızlı bir çözüm - premium programın burada işe yaraması daha olasıdır, ancak yine de)
Muhtemelen önce durumun anlatılması gerekiyor. Kartı 08.12 kuryeyle sipariş ettim, 30 dakika kayıt oldu, çalışan pasaportu, anketi, sonra tekrar pasaportu yeniden fotoğrafladı, o kadar zor olduğunu söyledi ki, zaten kartın sahibiydim, bu bir maaş projesiydi, sonra kartı kapattım. Hepsi bu, bir kart düzenlediler, uygulamaya giremedim, ekranı aşağıya göndereceğim. Telefonda destek yardım edemedi, kod kelimesini hatırlamadığım için uzun yıllar geçti. 10.12 Bu sorunla uluslararası metro bankası'na gittim, saat 18: 30'da oradaydım, bana servis müdürünün saat 18: 00'de ayrıldığını ve başka bir gün gelmem gerektiğini söylediler. Moskovskaya metro bankasına gittim, orada çok insan vardı, çalışan beni kabul etti, üzerimde bir hesap açılmadığını, ancak yeni bir kartın düzenlenmesinin zaman aldığını ve şubenin kapanıp başka bir gün geldiğini söyledi. 13.12 zaten elektrik santrali metro Bankasının şubesine gitmeye karar verdim, bana bir kart yaptılar, ancak şimdi sadece bir kart kombinasyonuna sahip olduklarını söylediler, ancak çalışan bana krediyi hemen kapatmaya söz verdi. Bunu yapmak için çalışan bana belgeleri açmamı ve daha sonra bu kredi limitini kapatacağımızı imzalamamı söyledi, çalışanın dediği gibi her şeyi yaptım, sonra bana hesabı 100 ruble doldurmamı söyledi, sonra bu 100 ruble cep telefonu hesabına aktarılacak. Planın bulanık olduğunu söyledim, çalışanın buna ihtiyacı olduğunu söyledi. Ben her şeyi yaptım. Sonra çalışan cep telefonumun bankasına gitti, bu konuda SMS ile bir bildirimim vardı, çalışan bunun gerekli olduğunu söyledi.
Sonra bir kez daha bir şeyler yaptı, bu 100 ruble cep telefonunun hesabındaydı ve kredi miktarı griye dönmeye başladı, çalışan böyle olması gerektiğini ve kredinin belirli bir süre sonra kapanacağını söyledi. Teşekkür ettim ve bankadan ayrıldım.
15.12 bana kombo hesabın etkinleştirildiğini söyleyen bir sms aldım, destek için yazdım ve çalışan Evgenia hiçbir şey beklemek yerine hesabı hemen kapatmama yardım etti. Ayrıca, sadece bir banka kartı açmak istiyorsanız, açılan bir hesap olmadan açabileceğinizi de söyledi, ancak bir banka çalışanı bana aksini söyledi, şimdi sadece açılan hesaplar gidiyor.
Hesabı takip etmeseydim, güzel bir noktada, satın almak için yeterli param olmasaydı, bana yeterli para olmadığını söyleyen bir sms almazdım, ancak kredi hesabından borçlandırılırdım, bunu öğrenmezdim ve yalnızca faiz indirimi başladığında veya başka ne olursa olsun görürdüm.
Umarım deneyimlerim birine yardımcı olur.
Neyi imzaladığınızı görün ve bir şeyden hoşlanmıyorsanız, bir çalışana değil, bankanın desteğine danışmak daha iyidir. Büyük olasılıkla bu orandan maaşlarına gidiyorlar ya da plana göre bu noktaların zorunlu olarak yerine getirilmesini sağlıyorlar, ancak yanıltmak mümkün değil!
Natalia'nın yöneticisinin çalışmaları hakkında iğrenç bir izlenim.Kredi kartının kapatılmasıyla ilgili bir sertifika almaya geldim, beni dövdü, bankanın böyle bir sertifika vermediğini söyledi.Yardım hattını aradım ve şubeden sorunsuz bir şekilde böyle bir sertifika alabileceğimi söylediler.
Başka bir dava, hesaba isimsiz bir banka kartı almaya geldim.Ve beni uygulama aracılığıyla bir kart sipariş etmek ve bir kuryeyle beklemek için göndermek istediler, itiraz ettim (şubeye geldiğimden ve hemen bana verdiklerinden beri.5 dakika harcamak için çok tembeldi.Müşterilere karşı iğrenç bir tutum, lütfen yönetimin dikkatini çekiniz.
Прийдешь за "бесплатной" дебетовой картой, приятно поговорят и все сделают. А придешь домой и офигеешь: непрошенно навешаны тебе платный кредитный счет, платное страхование, платные уведомления. Разок неповезло? Вдвоем с женой два разных менеджера понавешали одно и то же не вдаваясь в такие подробности. Не любите возиться с техподдержкой и выискивать подвохи - не приходите.
Надо было прочитать отзывы перед посещением)
Давно не встречала таких неклиентоориентированных организаций - сотрудник вместо того, чтобы помочь найти решение, сходу включает синдром вахтера и ведет себя надменно.
Также непонятно почему в большой и серьезной организации, топ банке страны, сотрудники не в костюмах, а в белых футболках, возможно это стажеры.
Обслуживание просто непонятное и долгое. Вместо того, чтобы взять талон и сидеть ждать своей очереди, мне сказали просто сесть. Всех передо мной уже стали обслуживать, а я сижу уже минут 25, чтобы закрыть кредитный счет, который я не просила мне открывать!
Hizmet korkunç
Nedeni açıklanmadan hesabı kapatmayı reddettiler, ancak yardım hattında çok hızlı bir şekilde yardımcı oldular.
Yönetici Natalya ayrı bir performans türüdür
Müşterileri tartışır ve herkesle alay eder
Bu şubeye bir daha gelmeyeceğim
Это ужасное отделение, для тех, кто на машине, неудобно расположено. Время ожидания 40 минут. Мне необходимо было просто забрать детскую карту.
Больше туда ни ногой.
Bankaya iyi bir soru sorulmuyor, ancak tekrar tekrar ve her seferinde başka bir şubeye geliyorum, kimsenin neye ihtiyaç duyduğuna, geldiği güne dikkat etmeyeceğini bekliyorum
Лучшие! Любимый офис! Самые эмпатичные сотрудники! А вы их ремонт видели??? сказка!!
2
И
игорь поздняков
14. seviye şehir uzmanı
10 Ekim
Отзыв про сам банк, а не конкретное отделение. Отвратительно! Собирался стать клиентом банка, но связи с банком нет. На звонок отвечает робот, у поторого только два ответа - "операторы заняты" и "информация на сайте", а чата нет на сайте. Самая отстойная организация из моего опыта.