Klinik harika, tüm personele teşekkür ederim ve Dr. Liana'ya özel teşekkürler. Başka bir klinikte, teşhis doğrulanmadan kediye ilaç enjeksiyonu yapıldı. Enjeksiyon yerinde hayvanın apsesi vardı ve ateşi yükseldi, Jolie'nin doktorları kediyi dışarı çıkardılar ve kelimenin tam anlamıyla onu normale döndürdüler.
Şimdi kedi sağlıklı ve kendini iyi hissediyor)
İlk veteriner, personelin sadece hastalarının sağlığını sormak için arayabileceği bir kliniktir.
İyi tadilat, geniş oda. Artıları burada bitiyor.
Şimdi eksileri hakkında. Köpeğimizin doğrudan ve yanal fotoğraflarını, aynı zamanda karın boşluğunun sonografisini çekmek istediler. Bu genellikle resmin kendisi ve açıklaması anlamına gelir. Ben de öyle sanıyordum. Çünkü bunu biraz anlıyorum, bu işte 32 yıldır tıp bilimleri adayı, insanlarda, ama yine de.
Sikim orada yüzüyordu. Uçak gemisinin fiyatına göre sefil çözünürlükte iki fotoğraf, Viber'e düştü ve sözlü yorum "bir geçişe benziyor". İlgilenmeye başladım, doktor tıkanıklığı nerede görüyor? Parmağıyla midenin gaz kesesine doğru işaret etti. Ultrason da aynı mı olacak? - soruyorum. Evet, aynı olduğunu söylüyorlar. Bunu tedavi eden doktorunuzun çözmesine izin verin. Açıklamayı kesin olarak yapmayı reddettiler, gittiler, çalışmayı engellemediklerini söylüyorlar. Komik, genel olarak çocuklar, parayı çok seviyorlar, ama sizi pek sevmiyorlar. Oraya gitme çocuklar
Kedimizin başka bir klinikteki enjeksiyon nedeniyle sırtında apse vardı. Akşam geç saatlerde acilen döndüler, onları yüksek ateşle hastaneye götürdüler. Kediye çok iyi baktılar. Sabah en iyi Doktor Liana onu muayene etti. Tedaviyi reçete ettim ve daha sonra ameliyat oldum. Zaten her şey komplikasyonsuz iyileşti.
Ayrıca kedinin şiddetli bir öksürüğü vardı, tekrar başvurdular, tüm testleri geçtiler ve tedavi ettiler. Bize her şeyi açık ve net bir şekilde açıkladılar, hayvana sevgi ve özenle olduğunu görüyoruz. Ne yazık ki öksürük kroniktir, ancak şimdi Asmanın güvenilir gözetimi altındayız) Ve ona çok minnettarız!
Ayrıca klinik personeline özel çok teşekkür ederim. Herkes çok kibar ve şefkatlidir. Klinikten her zaman geri arar ve kuyruklu hastayla ilgilenirler.
Yalnız olmadığımızı ve umursamadığımızı düşünüyoruz. Şimdi sadece Jolie'de)
Personele duyarlılıkları ve nezaketleri için teşekkür ederim. Hızlı bir şekilde satın almam gerekiyordu, derhal fiyata ve ürünün kendisine yönlendirildim. Seçim büyük, tavsiye ederim, şahsen ben sadece oraya gidiyorum.
Çok çeşitli oyuncakları ve yiyecekleri beğendim. Çalışanlar kibar ve özenli, seçime ve ilgilendikleri konuya yardımcı olacaklar. Bir kereden fazla iletişim kurmayı planlıyorum.
Harika klinik, kedilerimizi oraya götürüyoruz: pençelerini kestiler, muayene ettiler, röntgen çektiler, aşılar yaptılar – her şey yolunda gitti. Doktorlar işlerini biliyorlar ve işe sorumlu bir şekilde yaklaşıyorlar. Kliniğin temizliğini ve genel seviyesini not etmek istiyorum. Doğrudan evcil hayvan dükkanlarında bulunan ve hatta mağazadan hiçbir şekilde çitle çevrili olmayan bazı veterinerlerin aksine, burası doğrudan gerçek bir kliniktir: iyi ekipmana sahip ayrı bir oda, genel izlenim düzen ve sterilitedir
Ben ve taksim Yosunu klinikten, özellikle Dr. Liana'dan memnunuz! Ama bugün mağaza çok üzüldü. Doktor 4 tablet Caniverm 0.7g reçete etti. Mağazada tabletler için 6000 dolar ödedi, ki bu bana gerçekçi gelmedi. Kontrol ettim ve aşağıdaki düzeni aldım. Joli'de bir tabletin maliyeti 1500dr, Haf-Haf'ta - 700dr, Rusya'da, Vetmarket'te - 152dr (38 ruble), Tiflis'te 300dr (2 gel). Kliniğin bu derecelendirmesini daha önce 5 * ile 2 * arasında gözden geçirmek zorundayım. Kliniğin yönetimi, bir damla katranın bir fıçı balı bozduğunu hatırlamaktan zarar görmez!
Orijinalini göster · Русский
5
1
Kurumun yanıtını göster
К
Карина Г.
4. seviye şehir uzmanı
13 Ağustos 2024
Elbette tavsiye ederim !
Orada çalışan profesyoneller köpeğimi kurtardı!
Fiyatın eksileri biraz arttı.
Çok kötü hizmet. Korkunç işçiler! Annem sokak kedisini incelemeye aldı ve bunun yerine yalan söyleyerek bir sürü hakaret aldı.Artık ilgileri hayvanlara yardım etmek değil, para almaktır.Kimseye tavsiye etmiyorum!
Pazartesi günü saat 8: 00'de 24 saat açık kliniğe kimse kapıyı açmadı (yarım saat boyunca kapıyı çaldı). Telefona da kimse cevap vermedi.
Köpek bütün gece midesi bulanıyordu..
Erivan'daki en iyi klinik! Ancak burada hayvanlarımıza dikkatli ve şefkatli davrandılar. Doktorların tek bir amacı size ve evcil hayvanınıza yardım etmektir. İşe yaramaz testler ve prosedürler için isim yok.
23 Eylül'de saç kesimine gittik ve sonuç budur. İnstagram, hayvanlara nasıl davrandığınızın bunun yanlış olduğunu yazdı. Sonunda cevap alamadım. 2 yıldır bu kliniğe gittiğimizde böyle bir tavır beklemiyordum. Fotoğraf, sağladıkları korkunç hizmeti gösteriyor. Sonunda insan olun. En azından cevap vermek mümkün olabilirdi. hayvanlara karşı bu tutum kabul edilemez!
Aşıları koydular, keneleri çıkardılar, kanalları temizlediler, pençeleri kestiler - genel olarak bu basit prosedürlerle oldukça başa çıktılar. ciddi sorular sorulmadı.
Burada düşünülerek kendilerini zorlamayan insanlar çalışıyor. Mağazayı arıyorsun, ameliyat sonrası battaniyeleri soruyorsun - kliniğe geçiyorlar, oradan mağazaya, oradan kliniğe geçiyorlar. Ve hiç kimse bu sonsuz döngüden utanmıyor.