Güzel yüz. Personel net ve hızlı çalışıyor. Son zamanlarda (07/04/2024) bagajımdaki kilit çalışmayı durdurdu (nissan note 2007). Çocuklar teşhis koydular, kilidin değiştirilmesi gerektiğini belirlediler. Yedek parça sipariş ettiler, yüklediler (tabii ki bunu ödedim). Üç gün sonra yeni kale çalışmayı durdurdu. Aradım, geldim, teşhis koydum, yenisini sipariş ettim, yükledim ve bunların hepsi masraflarımdan herhangi biri olmadan (23.07. 2024 yeni bir kilidim var). Bu yüzün tüm iyi koordine edilmiş ekibine saygı gösterin. Elektrikçi Vyacheslav'a (ALTIN ELLER) ayrı bir saygı!!!
Arkadaki şasideki fazla sesi kontrol etmek gerekli hale geldi, sallanmaya kaydoldum, geldim. Bekleme odasında beklerken arabaya ne yaptıklarını bilmiyorum. Anahtarları veriyorlar ve her şeyin yolunda olduğunu söylüyorlar, bu sizin tankınızda çıngıraklı bir şey. Depoda mı??? Peki ya da bagajda, cevaba bakılırsa, kimsenin özellikle anlamadığını ve olası sorunları gösteren herhangi bir teknolojik sayfa almadığımı anlıyorum, bunu özel bir servis istasyonundaki Makeevka'da benim için yaptığım gibi, daha sert olanları değiştirdiğim ve donuk sesler verdiğim raflar ortaya çıktı. Evet ve Kamaz'dan daha ucuza mal oldu. Kamaz'ı ziyaret ettikten sonra, işe profesyonelce yaklaşmama konusunda hoş olmayan bir his kaldı
Çökmeye ve yakınsamaya verdim (çekişleri ve uçları değiştirdim). Direksiyonu normal şekilde ayarlamamı istedim çünkü doğrudan sürüş sırasında direksiyon simidi hafifçe sağa döndürülmüştü. Arabayı aldıktan sonra hiçbir şey yapılmadığını fark etti, ayrıca kabinde duman kokuyordu. Cıvataların sıkılması konusunda sessiz kalacağım. Benden aldıkları para için çalışabilirdiniz ve çalışabilirdiniz