Bankanın çok uygun konumu, ana yol boyunca, halka açık durağa daha yakın, ücretsiz otopark var, dışarıdan çok uygun bir ikinci döviz bürosu yaptılar, iç mekanda kalabalıklaşmamak için, eşanjörde fiyatlar diğer bankalara kıyasla çok mükemmel, ancak kuyruklar büyük olsa da asıl mesele sonuç, başka bir ülkede ikamet ettiğim için, sadece bu bankada sorunu çözebildim ve bu bankaya yaptığım ziyaretten memnun kaldım, uzun kuyruklarda olduğu gibi çalışmak kötü olmazdı, bence ciddi iddialar kalmayacaktı ve genel olarak banka herkese kötü bir şey değil
Girişte ATM'ler çalışmıyor, kuponu aldım ve operatöre 50 dakika sıraya girdim ve ardından kartıma 400.000 meblağ ödemek için kasaya 40 dakika daha sıraya girdim. Bu sadece bir kabus. Bundan önce, şehrin iki atm'sinde bankanın sermayesinin karta yenilenmesi kabul edilmiyor
umuman xizmat ko'rsatish 0. hech kimga tavsiya qilmayman. Yuridik shaxs sifatida ham, jismoniy shaxs sifatida ham xizmatlaridan foydalanib ko'rdim, Natijada, bu bankka ishim tushmasin, degan xulosaga keldim. Tanishlarimga va yaqinlarimga ham tavsiya qilmasligimni aytyapman
Güzel banka. Bir çocukla geldim, insanlar içerlemiş olsalar da kız sıraya girmeden kasaya girmesine izin verdi, ancak böyle kuralları var, kusura bakmayın. Ödeme için faturayı kontrol ettik, 401 faturasını ödeyemedik. Güven bankasına gittim. Orada genel olarak patronla kavga etmek zorunda kaldım, bu yüzden sıradaki herkesi umursamıyor, sırada bekleyen insanlara ve kadına rağmen müşterinin işlerine karar vermeye gitti, beni ve çocuğumu kaçırmadı. Orada yarım saat sırada beklemek zorunda kalmama rağmen faturayı da ödeyemediler. Başkent bankası'ndaki kıza teşekkür ederim. 18 Mart 2024'teydi.
Eşanjöre giden büyük kuyruklar var ve aynı zamanda hiçbiri çalışmayan 3 Diebold Atm'ye mal oluyor. Genel olarak atm'lerin geri kalanı hakkında sessizim.
Her banknotu neredeyse mikroskop altında iki kez kontrol eden kasiyerler, periyodik olarak düşen kuyruk sistemi, eşanjördeki kalabalıklar ve patronlar soğuyor. Kısacası zaman geçiyor ama bu şubenin yöneticisi 2000'li yılların başında sıkıştı.
Söyleyecek kötü bir şeyim yok. Doğru, bekleme sırası çok büyük. çok insan var. Personele gelince. O zaman prensipte her şey net ve koordine edilmiştir. Kredinin nasıl ödeneceğine dair tüm soruları hızla çözdük. Böylece kartın ve hesabın açılması için. Ben memnunum
Ben bankanın sermayesinin kullanıcısı değilim, ancak iş için içeri girmek zorunda kaldım / makineleri, kartı geri almak için yanlış girilen pın kodu / nedeniyle kartımı Büyük Yerken tutukladı... Bankanın yakınında çok sayıda insanın olması beni şaşırttı - bu da birçok müşteri anlamına geliyor. Girişte herhangi bir konuda tavsiyede bulunabilecek 2 kız vardı. Benim durumumda beni pencereye yönlendirdiler ve kelimenin tam anlamıyla bir dakika içinde sorunum çözüldü - ertesi gün kartımı geri aldım...
Her şeye derhal karar vermeleri güzel...Ayrıca bankada 5 veya 6 atm'nin çalıştığını, güvenliğin iyi kurulduğunu / girişte 2 /, iyi park yeri ve yakınlarda toplu taşıma durağının olduğunu gördüm. Ayrıca şehirde çok sayıda ATM var...
Kurumsal departmandaki müşterilere karşı iyi bir tutum, her zaman geri bildirim var, hatırladığımı not edeceğim - Zulfia (utançıma göre tam adını bilmiyorum, başkanlar.muhasebeci ve BT çalışanı.
Bir harita, kuyruklar, birçok insan hazırladım ama bunların hepsi kritik değil. Cehennemin 10 turundan ve yardım hatlarına yapılan aramalardan sonra, telefon numaramın bir hatayla belirtildiği ve bunun sonucunda mobil uygulamada karta yetki veremediğim ortaya çıktı. Hafta içi 9'dan 17'ye kadar banka şubesine gitmeyi teklif ediyorlar, tam da benim çalıştığım zaman. Bu seçenek benim için uygun değil, bankadaki kişisel huzurumda numaramı doğru verdim, hata benim değil.
Bu şubenin belirtilen telefon numarasını aradım, 15 dakika boyunca kimse cevap vermedi ve sonra telefonu açıp hemen sıfırlamaya başladılar. Müşteri odaklılık sıfırdır.
Orijinalini göster · Русский
5
Н
Наргиза Акрамова
9. seviye şehir uzmanı
14 Şubat 2024
Bir tanesini tebrik edebilirim, bu şubede çok sayıda müşteri olduğu için. Belki bu yüzden takdir edilmiyorlar. Gişede kabaca konuşuyorlar, müşteriye kartla ödeme kurallarını açıklamıyorlar. Yüzdeyi kaldıracaklarını iddia etti. Ancak benim yerimde durduktan sonra ödememi değiştirmem ve başka bir pencerede ödeme yapmam için beni gönderdim. Hesap makinesi çalışmadı, onarım için götürüldüler, ancak kasiyerin sorunu çözmesini istedikten sonra "sahne arkasına« gitti ve sorun çözüldü. Eşanjörde banknotu kabul etmediler ve hatta 2 mm'lik yırtık banknotun yüzdesini almayı teklif etmediler, bankanın tek bir atm'si değil, 3 döviz kurları çalışmadı. Resepsiyonda hem Rusça hem de Özbekçe konuşan iyi bir kız var. Kredi departmanında, bölüm başkanı Bahodir'i not etmek istiyorum, işi bitirmeye yardım ettim, asıl işimi üstlenmedim. 11. günden akşam 4'e kadar bankadaydım.
Mükemmel hizmet, güler yüzlü personel. Döviz kurları her zaman iyidir. Orada visa kartını ve uzcard'ı açtım. Ve çevirileri yaptı. İyi banka
Orijinalini göster · Русский
3
1
Alexey G
12. seviye şehir uzmanı
5 Şubat 2024
Yerel standartlara göre en kötü banka değil, hizmet hala taş devri seviyesinde. Bankanın müşterisi olarak burada döviz satın almak asla mümkün olmadı. Bundan sonra ona tam teşekküllü bir banka demenin mümkün olup olmadığı büyük bir sorudur. Buradaki tüm çalışanların asıl görevinin, müşterisine yardım etmek için her şeyi yaparak bir iyilik yapmak değil, tam tersine, müşteriyi sorumluluktan kurtulmak için mümkün olan en kısa sürede başka bir pencereye yönlendirerek ondan kurtulmak olduğu izlenimine kapılmıştı. İK yöneticisine ve tüm İK departmanına, çalışanlarına en önemli şeyi öğretemediği için utançtır - müşterilerine herhangi bir sorunun çözümünde yardımcı olmak.
Her zaman kalabalıklar insanlara. Plastik departmanı en korkunçtur, çalışan Hurşid tembeldir ve her zaman bir yerde yürür, kasiyerler işkence görür, çok sayıda pencere vardır, ancak hepsi çalışmaz, sadece 2-3 pencere vardır, gerisi ne yaptıkları belli değildir. Dolar satarsanız, karlı, en yüksek oranlardan biri, satın almak karlı değil, oran yüksek. Tüm servis yavaş, hiçbir şey net değil, her zaman bir tür karmaşa, sanki bir bankadaymış gibi.
Bu şubedeydim, para birimini yerel bir şubeyle değiştiriyordum, herkes kupona tükürdüğü için sıra canlıydı. Sıra büyük, aynı şubenin yanında ikinci bir eşanjör olduğu gerçeğinden bile kurtulamıyor, karta para yatırmamı istedi, bilet almalarını söylediler, 20 dakika boyunca sıraya girdiler, sadece bu bankanın kartına, daha doğrusu Kapitalbank'ın uzcard'ına yatırıldıkları ortaya çıktı, bir örnek daha önce değiştirdiğim Asia Alliance Bank olacak Bankanın NBU kartına sahip olduğuma bakmadılar. Gelecekte, bu banka evime yakın tek banka olduğu için, bundan sonra mükemmel noktayı kullanmaya devam etmek için bankanın sermayesini bir kart edinmem gerekeceğini düşünüyorum!
Bir banka olarak harika, ancak binaların elden geçirilmesinin ve müşteri akışlarının gözden geçirilmesinin zamanı geldi, mevcut altyapı artık başa çıkamıyor..
Banka kapanmadan 5 dakika önce geldiler. Yapmayı planlayanlar ameliyat yaptılar. Kimse bana kapanana kadar 5 dakika kaldığını söylemedi!!!! 23 dakika sonra kapandıktan sonra bankadan çıktım. Şu anda Rus bankalarına dikkat edin.
Personel, müşteri hizmetleri düzeylerini yükseltmeye değer. Bina çok sıkışık. Ama geri kalanı için her şey ortalama.
Orijinalini göster · Русский
1
1
G
Gulruh Urazalaiyeva
3. seviye şehir uzmanı
24 Nisan 2024
Sizlarda mani kartami bankamatila yutib ketgandi 3 kun diyiwgan edi mana bugun 3 kun hali kartam bankga kemagan ne bunchalik absulugela yomon boshqa banklarda 1 2 kunga qolmey beriwgan bugun bankga telifon qilsam bugun ham kemagan kartam ertaga hal boladimi disam bilmiman didi juddayam rasvo bankamatila bunaqa qilish torimas kartami hali ham olmadim afsusdaman sizlarni bankiladan naxt pul yecoxchi boganimdan boshqa umuman sizlarni bankila bilan ishlamiman hali ham kartam qolimga bwriwmadi
Yandex'te bilgi yok, ancak saat 13: 00'ten itibaren öğle yemeği yediklerini unutmayın. Para birimini 16: 45'e kadar satın alabilirsiniz. 100 doların üzerinde pasaport taşımanız gerekiyor. Çalışma modu sabah 9'dan akşam 6'ya kadar.
Kassa doim navbat, kamida navbat tartibli emas, operatorda soatlab navbat turib ishiz bitsa, kassada yana shuncha navbat turish kerak.
Bu xuddi oshxonaga kirib shashlik bilan nonga alohida navbat turishga oʻxshaydi.
Personel hakkında iki kat izlenim var. Resepsiyondaki kız ve operatörlerden bir kız bu şekilde davranıyorlar, siktir git için çalışıyorlar, böylece gözlerini kesiyorlar. Vize kartını yeniden başlattım. 1 saat beklememi söylediler, uzun süreceğim için bekledim. Bir saat sonra geldiğimde bir saat daha beklemem söylendi! Kavramın ne olduğunu anlamıyorum. Eğer başlangıçta 2 saat beklemelerini söylerlerse, 1 saatimi kaybetmezdim
Kibar çalışanlar. Her zaman bir konuda yardım edecekler. Doğru, bazen sırada oturmanız veya bir süre önceden rezervasyon yaptırmanız gerekir. Ve böylece ofis normları.
Burada VİSA Gold (USD) banka kartı ve Humo (UZS) kartı düzenledim. Her şey şaşırtıcı derecede hızlı ve gereksiz sorular sormadan gitti. Ayrıca burada kasada USD\ u003e UZS'Yİ oldukça iyi bir oranda VİSA Gold banka kartı olana kadar değiştirdim ve hizmet hızından da memnun kaldım.
Müşterilerle çalışmak için salon her zaman kalabalıktır. Çok havasız. Bir gün önce oradaydım, havalandırma çalışmıyordu. Oturacak yer yok, ayakta duracak yer de yok, sadece insanları rahatsız ettiğiniz koridorlarda. Kartı yenilemek için operatöre 3 saat, ardından kasaya dönüşmek zorunda kaldık. 15 dakika sonra karta para yatırılacağına söz verdiler, ancak akşam geç saatlerde bankaya tekrar gitmemiz gerektiğini düşünmeye başlayınca kredilendirildiler. Ancak duvarda, Cumhurbaşkanının bankanın müşterilerle ilgilenmesi gerektiğini söyleyen altın bir işaret var.
Banka değil, güçlük.
Uygulama aracılığıyla çevrimiçi olarak bir kart sipariş ettim. Bir ay sonra almaya geldim, sadece benimle yapmaya başladılar. Sonuç olarak, 50 dakikalık bekleme süresi
Ben bankanın müşterisiyim ama hizmetin kötü olduğunu söylemek zorundayım. Kartımın hazır olup olmadığına dair bir SMS uyarısı aldıktan sonra almaya geldim ama yaklaşık bir saat bekledim. Döviz bürosunda ve hizmet operatörlerinde büyük kuyruklar var.
İnsan muamelesi için ancak çalışanlar için yeterli deneyime sahip değiller, çünkü standart olmayan bir durumda kimse ne yapacağını bilmiyor ve müşteriye ne yapması gerektiğini soruyorlar
Belirtilen numaralardan hiçbiri yanıt vermiyor. 0006 genellikle kalıcı olarak meşgul. Bankayı fiziksel olarak ziyaret etmeden gerekli bilgileri edinmenin rahatlığı yoktur.
Servis iyidir, ancak kuyruğu çok uzun süre beklemeniz gerekir. Uygulamada harika bir işlev olmasına rağmen, yer rezervasyonu: doğru günde ve uygun zamanda yer ayırtın!