23.11 Bu sefer saat 21: 10'da geldiler. Saat 22: 00'ye kadar bulundular, malları seçtiler ve tek çalışanın bize hizmet etmeyeceğini söylediği kasaya geldiler, çünkü zaten 22: 02 ve kasayı uzun zaman önce kapattı. O sırada bulunan müşterilere hizmet etmek zorunda oldukları öfkemize, kimsenin olmadığını söyledi. Lütfen bu durumda harekete geçmenizi rica ediyorum.
Kasada ödeme yaparken, çalışandan reklamsız (promosyonlar, bonus kartlar ve diğerleri hakkında bilgi) bana hizmet etmesini istedim. Benim dileğim dikkate alınmadı. Hesaplamayı yapmak ve çeki almak için, benim için alakasız olan bilgilerden bir monolog dinlemem gerekiyordu. Bana çeki vermeleri istendiğinde, yanıt olarak böyle olmaları gerekmediği söylendi. Ve alıcı, satış broşürleri, kartlar ve diğer şeylerle birlikte bir çek alabilir. Yanında duran çalışan diyaloğumuza müdahale etti ve "histerik olmamamızı", "tüm kağıt yığınını almamamızı ve sırayı geciktirmememizi" tavsiye etti.
Birkaç gün önce iyi hizmet için bir yıldız ekleyeceğim: yardımsever çalışanlar sevdikleri ayakkabılarla çok özenle bir çift aradılar. Alıcıya yardım etmekle ilgilendikleri dikkat çekiciydi.
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
Н
Наталья Куклинская
2. seviye şehir uzmanı
14 Kasım
Ayakkabıların kalitesi sadece korkunç. Spor ayakkabılarda taban soyuldu, garanti kapsamında verdim, mağazada kontrol için vereceklerini söylediler. Bir hafta sonra parayı almaya geldim ama spor ayakkabılarımı veriyorlar ve çalışma koşullarının ihlali sonucu kusurların oluştuğunu söylüyorlar. Bu saçmalık da ne? Ayakkabılar 1,5 ayda giyildi. Neden 180 günlük garanti vermeliyim? Ve garanti kapsamında neyin uygun olduğunu anlamıyorum. Parayı iade etmemek için özel bahaneler buluyorlar. "Kari" mağazasını kimseye tavsiye etmiyorum