11/21/24 - Bu mağazadan kışlık botlar satın alındı.
12/8/24 - bir hafta boyunca bot giydim, ancak botların tüm çevresi boyunca taban soyulmaya başladı.
12/9/24 - ayakkabılarını mağazaya getirdim. Kanun hazırlandı. Uzmanlık olacağını söylediler. 12/15/24 tarihine kadar yaklaşmayın
Belirlenen günde geldim, fonların iadesi reddedildi, belirtilen "muayenenin sonucuna" atıfta bulunarak reddedildi: aşırı mekanik etkinin bir sonucu olarak bir soyulma meydana geldi,,, vb. Yan tarafta, dış tarafta çizikler vardı. Günlük kullanım için botlar satın alındı. Evet, çizmelerin dış tarafında çizikler vardı, ancak bu nedenle tüm çevrelerindeki botlar soyulamıyor ve soyulamıyor. Dahası, çiziklerin olmadığı taraftan bile soyuldular (fotoğraf eklenmiştir). Arka odalarına kendilerinin yazdıkları (eminim) uzmanlığa atıfta bulunuyorlar. Tüketici hakları yasasına uymuyorlar! Düşük kaliteli ayakkabılar üretiyorlar! Sıradan bir insanın bağımsız bir incelemeye girmeyeceği açıktır, çünkü bu fiyat için ucuz bir zevk değildir. Bunu kullanıyorlar. En kalitesiz satıcı!!!! Ve buna ikna oldum!
Ancak, satıcıların kaba tavrı paraziti daha da şaşırttı. Danışman kız, en azından bir şekilde konuşmaya, açıklamaya çalıştı. Ama burada adam (kendini şef olarak tanıttı) kibirli, alaycılıkla davrandı, tüm görünüşüyle üstünlüğünü, bariz hoşnutsuzluğunu ve benimle ve,,, iddialarımla iletişim kurma isteksizliğini gösterdi. Satıcının alıcıya karşı daha kaba tutumu ve davranışı, hiçbir yerde tanışmadım. Bu "keder şefi", danışmanın kız arkadaşını bile kandırdı: onunla orada ne konuşuyorsun derler, bir eylem var, her şey,,, Davranışına ve tavrına göre, şimdi beni gönderebileceğim gerçeği açıktı,,,
Satıcının alıcıya karşı bu tutum ve davranışından sonra, "Yorum ve Öneriler" kitabına bir giriş yaptım. Tabii ki, şimdi bu talihsiz ayakkabılar Kagi'deki son satın alımım oldu. Dürüstçe kazandığınız parayı düşük kaliteli mallar satın alarak çöpe atmak ve ayrıca satıcıların kabalığıyla yüzleşmek artık arzu edilmiyor.
Kalitesiz mallar getirdim ve paramı geri almak istedim, ancak edepsizlikle ve tüketici haklarının ihlaliyle karşı karşıya kaldım.
"Kaji" ticaret ağı, tüketicinin haklarını yüzsüzce ve cezasız bir şekilde ihlal ediyor, çalışanlarının işyerindeyken alıcılara karşı açık bir kabalık göstermesine izin veriyor!
Sinirlerinize, zamanınıza ve paranıza değer verin - Kagi'nin mağaza zincirinden alışveriş yapmaktan kaçının. Kendinize iyi bakın ve bu mağaza zincirini atlatın. Kalitesiz malları olan vicdansız satıcılardan, daha fazla kalmanız gerekir.
Fiyatlar ve ürün yelpazesi açısından mağaza iyidir. Dün oradaydım, bir hediye seçiyordum, satıcının işini pek beğenmedim, genç kız.
Herkese merhaba, ben sadece şoktayım. Nasıl böyle çalışabilirsin...Bu arada ben de satıcıyım. Beyler, dün tekrar kari'ye döndüm, kusurlu malları değiştirmek için..Mutfak zamanlayıcısı. 20 dakika boyunca bir açıklama yaptılar.
Bu çok basit... Onlardan asla hediye olarak 3. ürünü satın almayın. Mallar kalitesizse, para iadesi ile ilgili bir sorun olacaktır..Satıcılar kaba davranıyor. Bilerek yaptıkları gibi yavaş çalışıyorlar. Mağaza müdürünün bu tür çalışanları nereden işe aldığını merak ediyorum*. Bu bir şey!
Herkese harika bir hafta sonu 🤗
Geniş bir ürün yelpazesinin olmasını severim, ancak her zaman iyi değildir, kocama kışlık botlar satın alırdık ve bir veya 2 sezon sonra görünüşlerini kaybettiler, kendime burada 3 çanta aldım ve sezon için deri gözyaşları aldım