Satıcının kabalığı mağazanın kederidir!
Satıcı bana hizmet vermeyi reddetti ve şöyle dedi: " Altını sırasız sayıyoruz!" ve arkamdaki kadını aldı.
Bunlar başka hangi öncelikler?! Öncelikle başka bir satıcıyı davet edebilirdi, ikincisi kural nereden geldi?
Bu arada, mağazanın çalışması için vatandaşların başvurması için neden hiçbir yerde telefon numarası belirtilmiyor? Ne tür bir "geri dönüş çağrısı". Öyleyse onlara karşı hiçbir kontrol olmayacağına güveniyorlar ve kaba davranabilir ve hakaret edebilir miyiz?
Yeterince büyük bir mağaza, her yer temiz, raflarda düzen var. Personel güler yüzlü, konumu iyi.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Максим
15. seviye şehir uzmanı
3 Aralık 2023
Ayakkabı alıyordum. Garanti süresi içinde ayakkabılardan birindeki taban soyuldu. Yanlış giydiğim için suçlandılar. Parayı iade etmeyi reddettiler. Onarıldı. Bir haftadan fazla bekledim. Onarımdan sonra bir hafta sonra tekrar soyuldum, zaten iki ayakkabı. Zamanımı boşa harcamak, bir şeyi kanıtlamak ve tekrar yapana kadar bir hafta beklemek istemedim. Her şeyi kendim kapattım.
Kalitesiz ayakkabılar.