Tüm mağaza zincirinin büyük dezavantajı, indirim kartlarının artık geçerli olmamasıdır! İndirim almak veya puan biriktirmek için uygulamayı indirmeniz gerekir. Kasiyer bunu ekolojiyi önemsemelerine bağlıyor. Peki, (mağaza temsilcileri) zaten verilmiş olan kartlar sizi nasıl engelledi? Ve kasadaki mağazanın temsilcisi uygulamayı indiremeyeceğinizi söylüyorsa ve sadece indirim olmayacağını söylüyorsa, ancak yine de satıcıya indirmeye ikna ediyorsa, alıcı kesinlikle hiçbir şey indirmek istemediğini söylüyor (kasada sırada beklerken böyle bir durumu gözlemledim). Ancak yine de düğmeli telefonları olan emeklilik yaşında insanlar var, yani prensipte indirimlerden yararlanamıyorlar. Sadakat programının böyle bir güncellemesinden sonra, özellikle en popüler pazarda ayakkabılarınızın olduğu ve çok daha ucuza mal olduğu göz önüne alındığında, mağazaya hiç girmek istemiyorum!
NORMAL İNDİRİM KARTLARINI İADE EDİN!!! Sonuçta, hem fiziksel kartı hem de sanal kartı aynı anda kullanabilirsiniz.
Ayakkabı seçmeye geldik, satıcı fiyat konusunda yanıldı ve ona söylendiğinde mağdur gibi bağırmaya ve "10 rubleniz yok" sözleriyle para atmaya başladı. Bu tür insanlar hizmet sektöründe çalışmamalıdır. 24.09.2024.
İğrenç!
28.01 tarihinde İade için ayakkabı, ayakkabı getirdim
kelimenin tam anlamıyla bir kez, yırtılmadan, kutu, çek ve diğer dolgularla birlikte. İade anından bu yana 14 gün geçmedi (21.01'de bir satın alma yapıldı), ayakkabıların sunumunu kaybetmedi.
Zincirin en yakın uygun mağazasına geldiğinden ve ayakkabı satın aldığı mağazaya gelmediğinden, kasadaki kız hemen bir geçiş bulamadı ve o şube telefonu açmadı. Ertesi gün gelmeleri istendi. Ben geldiğimde (29.01) kadın ayakkabıların ticari formda olmadığını söyledi (iyi, temiz ve düzenli olmasına rağmen) ve iadeyi reddetti.
Soru: Neden bana hemen geldiğim ilk gün ayakkabıların iade edilemeyeceğini söylemedi?
Neden başka bir gün gelmeye yönlendirildiler?
İade edilen ayakkabılar için kriterler nelerdir? Dün bana iade edilseler ve bugün reddedilseler, her şey kasiyerin havasına göre mi çıkıyor?
Orada hiç alışveriş yapmanızı şiddetle tavsiye etmiyorum. Muhtemelen Tüketiciyi Koruma Derneği'ndeki yardım hattına başvurmaya değer.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Y
Yulia
5. seviye şehir uzmanı
5 Aralık 2024
Kari'nin mağazasında korkunç bir deneyim! Oraya birkaç eşya almaya geldim ve yanlışlıkla yerde duran vazoyu kırdım. Ve bu arada, vazoyu kendisinin değil, özellikle vazonun yanında duran kutuya ittim, böyle bir durumla karşılaşmazdım, her insan karşılaşırdı. (sadece en pahalısı değil, zaten eğimliydi). Bu tamamen tesadüftü, ama anlamak yerine çalışanın kaba tavrıyla karşılaştım.
Durumu açıkladıktan sonra çalışana yaklaştım, bunun yerine kendime olumsuz görüşler aldım ve «Pekala, her şey yolunda» diye duydum nereye??)
Bana korkunç bir şey yapmış gibi bağırmaya başladı ve hiçbir sempati veya destek göstermedi. Bu davranış kesinlikle kabul edilemez! En azından mağazada bu kadar rahatsız yerlerde eşyaların sergilenmesi için özür dilemeyi bekliyordum.
Bu hizmetten çok hayal kırıklığına uğradım. Umarım yönetim çalışanlarının davranışlarına dikkat eder ve harekete geçer.
Müşterilere karşı bu tavırla, neredeyse hiç kimse bu mağazaya geri dönmek istemez. Çok hayal kırıklığına uğradım!
Tüketici yasasına aşina mısınız?
Başka bir Kari'nin (Rusya'dan) bir çalışanı olarak, mağazanın içler acısı bir durumda olduğunu söyleyebilirim. Kutular dağılmış durumda, hiçbir şey bulunamıyor.
Sürekli aldatma! Yaz aylarında 2 fiyatına özel olarak 3 çift ayakkabı aldım. 60 günlüğüne garntia'nın çekinde. 1,5 ay sonra sandaletlerle yıpranmaya başladı
"Eko-deri". İadeye çalışırken sandaletlerin garantisinin geçerli olmadığını söylediler. Şimdi% -30'luk bir promosyon gerçekleşiyor. Spor ayakkabı alıyoruz. Fiyat etiketinde 35 ruble var. Kasada, fiyatın 4 ruble arttığını bize bildiriyorlar. Ancak% -30'unun korunduğuna dair güvence veriyorlar. Fiyat etiketlerinin neden değiştirilmediği sorusuna bunun bize bağlı olmadığını söylüyorlar. Ve gerçekten kaba konuşuyorlar!!! İkinci kez, tortu ziyaretten gizlenmez.
Kari benim evrenim, rahat ayakkabılar, ayağım için 41 beden var, içinde çok güzel bulaşıkların olduğu kari home var, ayrıca anahtarlıklarına bayılıyorum ama onların fiyatını biraz düşürün ve böylece 5 yıldız 🎄❄️
Daha önce bu mağazadan ayakkabı satın almadım.
14.10'da bot aldım. Evde tekrar denedim ve benim için büyük olduklarını ve uygun olmadıklarını fark ettim, birkaç gün sonra bana giyildiklerini söyledikleri için geri dönmeye gittim. Ayakkabılar etiketli mükemmel durumda. Kimseye bu mağazayı, küstah personeli tavsiye etmiyorum, sadece size bir şeyler koklamakla ilgileniyorlar. 2 ve 3'ü hediye olarak al, ama başka seçenek yok.
Alıcılara karşı korkunç tutum. Satıcı ikinci bir çift ayakkabı aramayı reddetti ve kibirli bir şekilde iletişim kurdu
Orijinalini göster · Русский
А
Анна С
6. seviye şehir uzmanı
1 Ocak
Fiyatlarla aldatıyorlar, «tüketicinin haklarının korunması» yasasını ihlal ediyorlar. Kutuda bir fiyat belirtilirken, kasada diğerini çok daha pahalı bir şekilde kırıyorlar. Satıcı ellerini şu sözlerle yaydı: ne yapabilirim. Eski fiyat etiketini kutudan çıkarmadan bile satışı reddettiler.