Nispeten yakın zamanda bu adresteki mağazayı ziyaret etmeye başladılar, genellikle başkalarına gittik. Bu özel noktanın en büyük dezavantajı personeldir. Salonda bir karmaşa varsa ve bir şey bulamazsanız yardım odasında beklemeyeceksiniz, kimse size yardım etmeyecektir. Ya da şimdi sorununuzu çözeceklerini ve depoya götüreceklerini iddia edebilirler. Sorun konusunda hiç olmayan bir "nazik kadın" diyene kadar uzun ve boşuna bekleyebilirsiniz, beklemeyin, gönderildiniz. Gişe farklı bir hikaye. Kasiyer her zaman "bölgede", sıra geldiğinde kimse uzun süre ona tepki göstermez. Ve ancak kasada biri cesareti kırılmaya başladığında, görünmeyen bir gölge raflardan çıkıp kasaya gider. Bunca zaman malları delebilen kişinin yanında durduğu ve acilen raflara yataklarını diktiği ortaya çıktı. Aynısını hemen şimdi yapmak çok gerekli. 13.12'de internet siparişini almak istediler, ödemenin ikramiyelerin silinmesi dikkate alınarak "Milyon Ödülden" bir hediye ile yapılması planlandı. Kasiyer, internet siparişinin bu şekilde ödenmesinin mümkün olmadığını söyledi. Tamam, siparişi iptal ettim ama yine de ikramiyelerin muhasebesini ve hediye sertifikasıyla ödemeyi istedim. Tüm kyuark kodlarımla birlikte bir kocam vardı. Doğal olarak ona bonus kartı hakkında soru sormadılar, sadece ek ödeme ile hediye sertifikasını kırdılar. Ve bu, mağazanızda ilk kez bonus kartı hakkında soru sorulmuyor değil. Moskova'daki ve diğer şehirlerdeki diğer mağazalarda, her zaman öğrenilen senaryonun nasıl olduğunu soruyorlar. İşleri yoluna koyabilir misiniz?Kasiyeri kalıcı bir iş yerine koyun, müşterilerle çalışmayı, bonus programıyla çalışmayı ve kibar olmayı öğretin.
12/28/2024 tarihinde bu mağazadaydık, bonusları yazmak istediler, teşekkür ederim ve sadece "promosyon" 3 \u003d 2 -bu harika.
Üç çift seçtiler, kasaya geldiler (şaşırtıcı bir şekilde kasiyer oradaydı). "Tüm ayakkabılar için 3 = 2" mi sordun?
Neye "evet, elbette" cevabını aldım
Harika-dedim ki, aynı zamanda tasarruf etmemiz için teşekkür ederiz.
Kasiyer delmeye başladı, teşekkür ederim yazdılar, babam ödedi ve sonra başladı!
Bakmaya başladılar ve bir şekilde miktar benzer değil (!!! Fiyatlar, fiyat etiketi olmadığından Kari uygulamasında kontrol edildi!!!) ve onlar da aynı fikirde olmadıkları için orada daha fazla insan vardı.
Teşekkür ederim ve promosyonların toplanmadığı ve uygulamadaki fiyat etiketlerinin mağazadan çok farklı olduğu ortaya çıktı. Yönetmenler 15 dakika beklediler, sonuç olarak kıdemli kasiyer bir şekilde açıkladı ve geri ödeme yaptı.
Sevgili sahipler, fiyat etiketleriniz o kadar sık güncellenirse, onları ayakkabılarına asmanıza izin vermezseniz, kasiyere koşmak uygun olmadığından ve kasiyerleri sık sık beklemeniz gerektiğinden, DOĞRU fiyatı netleştirmek için odadaki celp taraması yapılır!!!!!
Приехали 07.10.24 забирать 2 интернет заказа. В 1 заказе было несколько пар обуви и в другом тоже. В итоге из двух заказов нам подошли только 3 пары и другие 2 пары подобрали в зале.
Когда пришли пробивать, Продавец сказала, что не сможет соединить нам наши 2 заказа и + пробить другие 2 пары . Сказала ,что нужно отменить эти наши 2 заказа и заказать новые с самовывозом в их магазин. Раньше в магазине Кари таких проблем не было, всегда нам всё соединяли и пробивали как надо.
Я отменила заказ, но новый сделать и уже не смогла, потому что этой обуви уже не было у них в магазине в наличии. Там была огромная очередь, как во времена дефицита в 90 года. Перед нами эта продавец обслуживала мужчину очень долго, в итоге так и не смогла пробить ему покупку, он не выдержал, плюнул, оставил свои товары на кассе, так и ушёл пустой. Ничего в итоге не купив. За мной стояла женщина, у неё тоже с интернет заказом возникли проблемы, она в конце концов не выдержала и попросила позвать администратора. Слава богу когда эта компетентная администратор пришла, она всё разрулила и пробила всем всё как надо. Но кассир это конечно ещё тот уникум была. Как будто первый день работает, ничего не понимает и не хочет понимать. Раньше в магазинах Кари было много продавцов и кассиров, а сейчас конечно на такой большой магазин и 2 продавца, это не серьёзно. Потеряли там очень много времени. Желание больше пойти именно в этот магазин больше нет. Одна администратор там нормальная. Нужны конечно ещё туда квалифицированные продавцы.