Dürüst olursam şikayet yazmak ya da skandal düzenlemek istiyorum. Kendim bir satıcı olarak çalışmama ve çalışanlara anlayışla davranmama rağmen, bunu hiçbir şekilde anlayamadığım için üzgünüm. Mağazanıza ikinci kez geliyorum, evet, danışman yok, bir kız kırmızı saçlı çalışıyor ve o zaman bu tavırla bu mağazaya geri dönmek istemiyorum. Ona kibarca danışmanızı rica ediyorum, saçmalıktan uzaklaşmaya cevap verecek ve harcamayacak, göstermeyecek, mallar hakkında konuşmayacak ve bu arada ikinci kez böyle olacak. Ben de ona "merhaba, bana 6 aylık 70-75 cm'lik bir çocuk için sonbaharda hangi kıyafetleri alacağımı söyle" diye sordum, "orada var, orada yazıyor" diye cevap veriyor, ona sanimetrelerde nerede yazıldığını soruyorum. Orada sadece yıllar içinde. Ve bana "orada, fiyat etiketinde ve giysilerin arkasında var" diyor. Danışmak, daha fazla bilgi edinmek istedim, seçmeme yardım etmediler. Sonuç olarak, bariz olanı söylediler ve özellikle fiyat etiketlerinize bir boyut yazıldığından, ancak bu boyut neredeyse her zaman bir fiyat etiketi ile mühürlendi ve ayırmaya çalışın. Şimdi 2020 yılı incelemelerine bakıyorum ve insanlar kurumunuzdaki çalışanların tam olarak yetkin olmadığından şikayet ediyorlar, şimdi 2024 yılı bahçede ve bazı nedenlerden dolayı çalışanlarınız değişmiyor, görünüşe göre hoşnutsuz bir yüze sahip aynı dost canlısı değiller. Bir çocuk dükkanı gibi görünüyor, ama böyle bir satıcıyla ritüel hizmetlere giriyormuş gibi hissediyorsunuz.
Genel olarak, Moskova'daki yerel mağazamızı ve tatil için geldikleri Minsk'teki noktayı karşılaştıran standart ürün yelpazesi. Fiyat etiketi, her gün için tipik mallar kategorisinden içeriğe oldukça karşılık gelir.