Kazanı onarmak için çağlayan servisine başvurduk, ustalar hakkında hiçbir şey söyleyemem çünkü kazan tamir edilmediler, ancak iptal edildiler, eylemi almaya gelmemiz gerekiyordu.Yani bu şirketin yöneticileri, çağrıları kabul eden, eylemleri düzenleyen ve bunları kendisi dolduran çalışanınız -KABA, itibarınızı mahvediyor, bunu düşünün.Bir şey öğrenmek için aradım, bana çok kaba ve kibirli bir şekilde cevap verdi.Eylemi almaya geldik, sonra kazanı teslim etmek ve parayı iade etmek için mağazaya gittik.Yani bu "pi" tek bir rakam yazmadı ve eylemi bizim tarafımızdan kabul etmediler.Babam oraya geldi,kibirli bir şekilde"OLUR" dedi.Kusura bakmayın, hiçbir şey, zamanımızı, benzini harcadık, ikinci kez geldik ve kızdığı için babama deli gibi bağırmaya başladı, yeri deli, hastanede.Ve ne düşünüyorsunuz, mağazaya ikinci perdeyle geliyoruz ve bu "Pİ" muhtemelen iki alanı özel olarak doldurmadı, orası boş.Yanımda eski bir eylem olması ve mağaza çalışanlarının bu alanları çoktan bitirmiş olmaları ve bizi üçüncü kez oraya göndermek istemeleri iyi bir şey.Liderlik bunu atsın (yeniden yazdım, Yandex'e izin vermiyor - peki onun kim olduğunu anladınız), bu ÇARŞI kadını, onu kalabalık bir köyde buldunuz mu???Müşterilerle telefonla nasıl iletişim kurulacağının etiğini tamamen bilmiyor.Onun yüzünden artık şirketinize ayağımızla ve başkalarına tavsiye etmiyoruz!!!!