5 yıldız koydum) banka şubesinin kendisi görünüşte farklı bir miktar gerektiriyor gibi görünüyor, ancak 5 koydum.
Bankanın kendisi (Türkistan'daki tek şubesi) daha çok bir postaneye benziyor)) Ancak tüm çalışanlar çok kibar ve özenli (postanede öyle değil), hizmetler hızlı bir şekilde yürütülüyor (postanede böyle değil). Verilerimin güncellenmesini sağladım (pasaportumu ve numaramı değiştirdim), 5-7 dakika geçti. Genel olarak, izlenim iyi kaldı (yine, postaneden sonra genellikle herkes için farklıdır).
Para aktarırken, güvenlik çok sık tetikleniyor, yöneticinin 15 dakika içinde iletişim kurmasını beklemelerini istiyorlar, numaram aktif değil, uygulamayı arayacaklarını söylüyorlar, 30 dakikadan fazla bekliyorsunuz, kimse 5 kez destek yazana kadar aramıyor, sonra transferi atlıyorlar, çok stresli
Feci bir şekilde yeterli çalışan yok, sadece 1 uzman ve 1 kasiyer çalışıyor. Resepsiyon için daha fazla pencereye ihtiyacınız var. Sırada 1 saat durdum
Küçük, rahat olmayan bir oda. İçeride insanlarla dolu olduğu için kokuyor ve oda çok küçük. Büyük bir odaya sahip başka bir ikinci banka açmanın zamanı geldi. Tüm köylerden, kollektif çiftliklerden bu bankaya geliyorlar. Neden insanlara rahatlık verilmeyecek.
Küçük oda. Orada çok kalabalık ve tıkanıklık var. Hafta sonları bile her zaman çok insan var. Bekleyenler için çok az koltuk var. İnternette çevrimiçi olarak kaspiyGold haritası için başvuruda bulunmama rağmen 1-1.5 saat bekledim