Bir zamanlar iyi bir şirket vardı. Çabucak cevap verdiler, kibarca iletişim kurdular, hafta sonları ve tatillerde yardım ettiler, her zaman sorunları uzaktan çözen görevli bir mühendis vardı. Şehrin giderek daha uzak bölgelerine yapılan bir dizi hareketten sonra ofis azaldı ve müşterilere karşı tutum en hafif tabirle azaldı. Görevli mühendisler, en hafif tabirle artık kibar olmaktan uzaktır. Yöneticiler müşterilerle ilgilenmekten uzaktır. Her seferinde 2-3 kez yazmalı ve sonuç olarak sorularınıza genellikle yetersiz tepkiler almalısınız. Böylesine iyi bir şirket ve bir zamanlar verimli olan işbirliği üzücü. Bu uzun vadeli işbirliğinin şirketi hiç de üzgün değil. Bu doğru, müşterilerin parasıyla kolayca ayrılmalısınız) Tavsiyem: kibar bir muamele ve sorulara hızlı bir çözüm istiyorsanız, iletişime geçmeyin.