Çok uzun süre hizmet veriyorlar. Müşteri hizmetleri salonunda işyerinde pek çok yönetici yoktu. Çok sayıda insan vardı, yaşlılar, küçük çocuklu kadınlar. Böyle bir insan akışını görünce, neden salona daha fazla yönetici koyamıyorsunuz? Ziyaretçilere terminali nasıl kullanacaklarını ve gerekli kuponu nasıl alacaklarını söyleyen bir danışman da yoktu. Örneğin, yaşlılar bu tür terminalleri nasıl kullanacaklarını bilmiyorlar. Sırada bir saatten fazla oturdular.
Geçen gün Kazaktelekom'daydım. Hizmetler için yeni bir sözleşme imzalamalıydım. Elbette sıra çok büyük. Birçoğu beklemeden ayrıldı. Pencerelerin hepsi çalışmıyor, görünüşe göre personel eksikliği var. Ancak 10. pencerede çok okuryazar, yardımsever ve hoş bir genç adam olan Nursultan çalışıyor.
Tüm sorularımı sorunsuz bir şekilde çözdüm. Tarife planını aldım, her şeyi açıkladım. Sözleşmeyi imzalamak için 30'unda kaldı. Nursultan Sukhanov gibi uzmanların kariyerlerinde terfi ettirilmesi gerekiyor! Yakışıklı! Tanrı sana sağlık versin!
04. 10.2024'te Kazak Telekom Komitesi'nin bu şubesindeydim.
Sırada oturuyordum, birkaç dakika sonra yönetici yanıma geldi ve boşalan "penceresine" gitmeyi teklif etti.
Daha sonra kızın adının Meldebekova Akzhan olduğunu öğrendim.
Akzhan çok doğru, kibar, hızlı çalışıyor. Akjan ile sadece tüm konuları tartıştık ve çözdük, aynı zamanda Akjan da indirimle başka bir iyi tarife teklif etti!
Sayesinde,
Akzhan'ın yüksek profesyonelliğine, tüm soruları çabucak çözdük, ama aynı zamanda benim için mümkün olan en iyi koşullarla!
Akjan, Kop Rahmet!
Şubeye dileğim, şubede Akzhan Meldebekova gibi mümkün olduğunca çok uzman olması!!