Korkunç müşteri odaklılık! Öğle yemeğinde çalışanların yarısından fazlası işyerinde yok! Sooooo uzun bir öğle yemeği yiyorlar. İnsanlar, 6 operatörden 1'inin başvuruyu işlemesi için 30-40 dakika bekler. Yönetim nereye bakıyor?
Aydınlığımız var. İyi çalışıyor. 6 yıldır kullanıyoruz. Ama neden cep telefonundan 160 veya 165 ücretli aramayı aramalısınız? Sabit hat telefonuna ihtiyacım yok. Bu 165 ve 160 çağrılarına ücretsiz çağrı yapılsaydı iyi olurdu
Wi-fi çalışmadı, whatsapp messenger aracılığıyla iletişime geçtim, operatör Shyraylym çok kibar ve internet'teki sorunları birkaç dakika içinde çözdüm. Özellikle Şiraylama'daki çalışanlara yardımlarından dolayı çok teşekkür ederim. Mobil olarak çalışın, her zaman sizinle birlikte çalışın ve sadece sizi seçiyoruz♡♡♡
Telokommonksiyon şirketi "ҚAzaқTelecom", telofon ağlarıyla bağlantılı olarak çok gelişmiştir. Tekelci diyebiliriz. Tüm nüfus onun hizmetlerini sürünüyor. Çok rekabetçi, çok sayıda hizmet verilmektedir. Ailem sürünüyorазAzaқTelekom hizmetleri; telefon, internet, basitleştirilmiş hücresel tarifeler. Hizmet anında ve yüksek kalitede sunulmaktadır. Bu sadece tarafından fiziksel yüz diyorum...
Kazak Telekom'u hiçbir konuda hiç tavsiye etmiyorum. Boşanmak ve sadece istediklerini yapıyorlar. İnterneti 2 aydır kullanmadım, yönlendirici hiç kutunun içindeydi ve programa göre sanki dün internetten oturuyormuşum gibi. Sadece bu da değil, çalışanlar aptal ve kaba
En eksiksiz internet , en sefil hizmet ve sıfır hizmet . İnterneti daha pahalı bir fiyata buharlaştırmak amacıyla her gün ayık arıyorlar ve yanıt olarak bir reddetme ve olanları iyileştirme teklifini duyduklarında alıyorlar ve interneti kapatıyorlar. Aranması imkansız, şikayetlere cevap verilmiyor. Genel olarak, tam internetleriyle kucaklaşarak yüksek vadiye gittikleri sonucuna varıyorum. Kapatıyoruz !!!
Kazaktelekom kendisi hakkında çok yüksek bir görüşe sahip olduğunu düşündü, hizmet korkunç, internet çalışmıyor, sadece insanlardan para emmeyi biliyorlar, ama neden? Ayrıca onlardan para çektim, internetin ayda 12000tg donuklaşması için 3 yıl para ödedim.Kesintiyi bir kereden fazla yazdım ama 3 yıllık bir sözleşmem var gibi, kesintiye kadar günleri saydım, şimdi bu caddeye bile yaklaşmayacağım
Kazak Telekom'un hizmeti çok iğrenç, bugün iki saat boyunca operatörün cevabını duyamadım, her zaman müzik çalıyor, yönetimden harekete geçmesini rica ediyorum,
Sizi ödeme konusunda uyarmak istiyorum. Bir uzman gelip hasarı tespit ederse, yani hizmetin evin / dairenin içinde, ayrıca cihazlarınızda (telefon, modem, telefon prizi, kablo) çalışmamasının nedeni, yapılan iş için bir fatura kesilecektir. Yapılan işin tutarı abonelik ödemesine dahil edilecektir. Hizmeti geri yüklemek için çalışmalar dışarıdan, eve / daireye kadar yapılırsa, bu ücretsiz olacaktır.
Sabah saat 9.30'da, 27.08.22'de opto-fiber internet'i değiştirmek için başvuruda bulundum, bu gün saat 15.30'da İlhom'u aradım, sonuçlardan dolayı kendisini sorumlu kıldım. Adresi netleştirdi ve evet, özel evinizin yakınında bir düğümünüz olduğunu ve tatilden sonra bir bağlantı olacağını söyledi. Tatil 3 gün gibi sona erdi ve İlhom'u aramaya karar verdim (numara cevap vermiyor), o zaman operatör aracılığıyla öğrenmem gerekiyor. Operatör bana başvurunuzun teknik nedenlerle 29.08.22 tarihine kadar reddedildiğini söylüyor. Bana telkomdan ne SMS ne de çağrı gelmedi.
Kazak Televizyon Komitesi'nin liderliğine bir sorum var - ne zaman olması gerektiği gibi çalışmaya başlayacaksınız? Sonuçta, size zamanında para ödüyoruz! Öyleyse aynı kararlılıkla çalışın!
İnterneti 3 gün kullandım, zaten gemileri tehdit ediyorlar)) komik şirket sadece bundan para kazanıyor, insanları yetiştiriyorlar, sıfır hizmet veriyorlar, 10 gün bağladılar, eski bir boktan modemi getirdiler, kendilerininkini koymuyorlar, interneti kullanmak zorundalar - donma yok. Personel henüz bağlantıyı kesmemeye ikna ediliyor, ancak tarifeyi daha ucuza değiştirecekler.NEYSE, ONLARLA SÖZLEŞME YAPMAYIN - KESİNLİKLE SON PARA EMİLECEK.kesinti bir saat sürdü, bir kuyrukla, sanırım hala şanslıydım
Kotaktelecom'un sevgili çalışanları, sonunda internetimi onarın. Bu çöp. istikrarlı 50 kb için teşekkür ederim, efsaneler için teşekkür ederim, çünkü asıl mesele istikrardır.
Personelin çalışmalarının çok zayıf organizasyonu. Cumartesi günü tüm salon için iki yönetici vardı. Sonra yalnız tuvalete gitti. Tekelci olduklarında Sovyet döneminde olduğu gibi isteksizce çalışıyorlar. Ama şimdi başka bir zaman - aboneler ayrılıyor, hizmetleri reddediyorlar. Yönetimin ne düşündüğü belli değil...
Hizmet uzun, patronuma döndüm sorumuzu hemen çözdüm. Ona çok teşekkür ederim, aksi takdirde iki bebekle 2 hafta sonra tekrar gelmemiz gerekirdi. Ve böylece soru çözüldü, harika.
Vasıfsız personel, az sayıda ziyaretçi var, üçüncü sıradaydı, iki saat yirmi dakika oturdu. Sorun çözülmedi, sözleşmeye göre yükümlülükleri yerine getirmiyorlar
Tüm operatörler ote'de çalışıyor...Bu sorumsuz insanlar. Kurulum çalışanları genellikle çalışmak istemeyen ve iş konusunda ihmalkar olan sorumsuz insanlardır. İnternetin kurulumuyla 2 aydır çekiyorlar. Her zaman iş yükü ve zamanları olmaması için sebepleri vardır. Tüm personel işten çıkarılmalı ve çalışmak isteyenler için değiştirilmelidir. Ve Darmayedovları telkomdan kovmak için.
Müşterileri uzun süre serbest bırakıyorlar. Genel olarak, burada umursamıyorum, 40 dakikadır sırada bekliyorum. Kazak telekom yetkilileri nereye bakıyor
Kendileri için böyle çalışıyorlar, Wifi'yi kurmak istedim, ama bana 3 sütun 27000tg koymam söylendi, onlardan böyle bir persanal
yetkin biri çalışmıyor.
Hiçbir şey anlamayan ya da sorununuza davulla en azını söyleyecekmiş gibi davranan insanlar, onlara paranızın çoğunu yaladığınız için, kullanıcıya yardım etmek yerine, elektrikli süpürgelerden bebek arabalarına kadar her türlü eşyayı satın almayı teklif ediyorlar!