Sabah saat 9.30'da ekipmanın onarımı için bir başvuru yapıldı, operatör "bekleyin, saat 13'e kadar usta olacak" dedi. Ancak saat 15'e kadar bekledikten sonra kimse bu şekilde yaklaşmadı. Eğer durum böyle değilse neden zamanı söylesin? Bir kişi zamanını planlıyor, tüm işler ertelendi, sonuç olarak sizin nedeninize bağlı olarak izin günü kayboldu....
İletişim hizmetleri olmadan hayat da mümkün değildir. Herkes Kazak Telekom tarafından böyle bir hizmetin sağlandığını biliyor, ancak sorun şu ki, hizmetler için düzenli bir meblağ ödüyorsunuz, ancak hizmetler uygun seviyede değil. İnternet iğrenç, çocuklarla gerçekten konuşamayacaksın, her şey yeniden bağlanıyor.
Büyük kuyruklar, şişirilmiş ücretler, iğrenç hizmet kalitesi!!! Piyasadaki ayrıcalıklarından kesinlikle kaliteye cevap vermeden yararlanan bir tekelci şirket!!! İnceleme, tekrarlanan itirazlara dayanarak bırakıldı ve kesinlikle nesneldir!!!!
Sürekli internet sorunları, yavaş hız. Fiyatlar yükseliyor, hizmetler için bu tür fiyatların neden olduğu hiç belli değil. Sadece teknik desteğin yeterli olması ve hızlı tepki vermesi nedeniyle bir yıldız. Doğru, sorunu her zaman çözemezler. Yaklaşık 4 yıl boyunca internetin donmasıyla ilgili sorunu çözemediler. Onlara her zaman destek, sorunun bizim tarafımızda ve bilgisayarlarımızda olduğunu söylemiştir. Sonuç olarak, sağlayıcıyı değiştirdiler ve bir yıldan fazla bir süredir tek bir donma olmadı, internet uçuyor. Buna göre, bu destek için yeni sağlayıcıya hiç başvurmadım.
Bu arada, şehir telefonu hiç yapılmadı, sadece terk ettiler.
Zorlu müşteri hizmetleri, kendilerine sorulan soruyu doğru cevaplayabilmek için gerekli bilgilere sahip olmayan yetkin olmayan çalışanlar, kuponlara göre yapmış olsalar da kuyrukta uzun süre beklemek, yöneticilerin 7-8 masasından 1-2 güçle çalışıyor ve bu üzücü!
İğrenç!!! Hem cep telefonunda hem de şehirde düzenli olarak teklifleriyle reklam veriyorlar, bu hızlı bir şekilde nerede arayacaklarını ve kimi arayacaklarını, ancak nasıl ulaşacaklarını, bir şeyler öğreneceklerini buluyorlar, o yüzden bu ne telefonla ne de WhatsApp ve uygulamalarla gerçek değil!!!!!!!!!
Telesekreterlere talimat verdiler, onlarla çitle çevrildiler ve sadece tarifeleri artırıyorsunuz!!!!!!!!!!!
Whatsapp'taki yazışmalarımı «gözyaşlarıyla gülmek" başlığı altında ayarlayabilirsiniz, bir şey soruyorsunuz, karşılığında başka bir şey soruyorsunuz ve bir daire içinde: 1, 2, 3 vb. tuşlarına basın…
Müdahaleci hizmetler, zayıf müşteri odaklılık. Depozitonuz için parayı iade etmek istiyorsanız, ödemeler, banka ekstreleri için bir mali tablo sunmaya hazırlanın.
İyi günler. Kasım 2021 için telefonumdan sipariş ettiğim iddiaya göre ücretli sertifikalar için faturalandırıldım. Saat, ben işteyken belirtiliyor. Ve 11.11'de genel olarak Astana'daydım. 12.01.2022'de Buketov'daki servis merkezine ulaştım. İfadeyi kabul ettiler. 10.02.2022'de beni geri aramayan biri olmadığından, Buketov'daki servis merkezine tekrar döndüm, ancak şimdi orada kim var. Tekelci beyler size utanmıyor mu? Sadece yasal olarak tahakkuk etmiyorsunuz, aynı zamanda durumu anlamaya çalışmadan kafanızı bir devekuşu gibi kuma okuyorsunuz. Gerçekten sadece talepte bulunabilirsiniz. Şirket yönetiminden anlaşılır bir yanıt bekliyorum.
İğrenç hizmet! Salonda 10'dan fazla yönetici masası var, 0 işe yarıyor! İki yönetici kendi işleriyle meşgul, üçüncüsü çay içmeye gitti. Millet, devam edin! Şehirdeki en kötü hizmet.
11.9 tenge için arıyorlar ve ev telefonunu kapatmakla tehdit ediyorlar)))
Aslında bankalararası ödemelerdeki gecikme nedeniyle...
Borç çağrıları, faturalar için makbuz alınmadan önce başlar!!!
Bu kadar uzun zamandır bilmiyordum bile))
Dskord'a gidiyorum, -10 puan, ses kanalına giriyorum, ping 300'ü daha -10 puan görüyorum, çocuklarımla polise gidiyorum, ping 400 -10 puan görüyorum, bir düşüş satın alıyorum, bağlantı sorununun yazıtı çıkıyor, bu konuda hiç sallanmıyor ve gelişmeleri düzeltemiyorlar, eksi puan olmaması ne kadar üzücü.
Hepsi numaralara göre. Beklemek rahat. Sıra büyük değil. Donanımlı çok iyi. Tek eksi, bir taraftaki engelliler için rampadır. Doğrudan yürüteçli kapıya yaklaşamazsınız. Ama etrafta dolaşmak çok uzak.
Çalışanlara mesleki eğitim vermenizi tavsiye ederim, çünkü telefonla (buketov'un) bilgi ofisinde bir tanesine danışıyorlar.,Gerçeklerden biraz farklı,ya da 160'ı aradığın zaman sana 165'i araman gerektiğini söylerler, onlar da sana 160'a ihtiyacın olduğunu söylerler.Sizi değiştireyim mi?🤦♂️benim durumumda bu yaklaşık 20 dakika sürdü
Eski ekipmanı veriyorlar. 5 yıl önce interneti bağladılar, eski olanı koyduk ve değiştirmek istemiyoruz. Artık böyle modemler yok ve biz hala onunla acı çekiyoruz.
Bakım çok uzun. Kuponu benden önce almış bir kişi vardı. 1,5 saat bekledim. Bütün işçiler işleriyle meşguller, oturuyorlar hiçbir şey yapmıyorlar. Sıra umurumda değil. Bu tavırdan çok memnun değilim
Hizmet naziktir, abone sorunlarının çözümü hızlıdır. Tarife planlarının sezgisel olarak anlaşılmaz, karışık isimleri.
Orijinalini göster · Русский
3
2
İ
İsimsiz yorum
28 Ekim 2018
Şehirdeki en kötü ofis. Fiyatlar çok yüksek ve hizmetlerin kalitesi en korkunç. Dsra'da yaşıyoruz, internet için neredeyse 6 bin ödüyoruz. Sadece bu da değil, en iyi ihtimalle 5 mb hız da sürekli donuyor. Teknik olarak başka bir sağlayıcının internetini gerçekleştirmenin bir yolu olmadığı için bu pisliği kullanıyoruz
Orijinalini göster · Русский
10
4
Куат Н.
2. seviye şehir uzmanı
28 Ekim 2021
BU NE SAÇMALIK, İNTERNET DEĞİL, UMARIM SÖZLEŞMEM YAKINDA BİTECEK VE BU ŞİRKETİ SİKEYİM GÖNDERECEĞİM.
Paranız için sürekli olarak size dayatılan en saçma hizmetler. En rahatsız edici zamanda sürekli arıyorlar!!!!!!
Kalite olağandır. Fırsat olsaydı, oradaki Beeline'a daha ucuza taşınırdım
Her zaman çok sayıda insan var, her şey yavaş ve işçiler adına pathos'ta. Sanki onlara haraç getirilmiş gibi. Önce işi normal bir şekilde düzenleyin ve sırayı temizleyin, 21. yüzyıl utançtır