21 Mart'ta şubedeydim. Hoş bir atmosfer, ulusal sembollerle güzel üniformalı kameraman kızlar. Canım, herhangi bir konuda yardım etmeye hazır Shadiyarbek Aruzhan, çok teşekkür ederim. Hizmet operatörü Ospanova Layla isteğimi kabul etti, dikkatlice dinledi, tüm noktaları önerdi. Hizmet üst düzeydedir. Rahmet, Layla, yetkinliğiniz ve görevdeki hızınız için. Kutta Bolsun'un meyramasının Nauryz'i!
En kötü internet. Her zaman çalışanların açıklayamadığı bazı borçlar vardır. Abonenin bilgisi olmadan tarifeyi bağımsız olarak yeniden bağlarlar ve bunu abonenin kendisinin yaptığını iddia ederler. Şimdi bizden iki yabancı oda daha beslendiğimizi keşfettiler, ancak Kazak telekom onları kaldırmayı reddetti, başka bir tarifeye geçmeyi teklif ettiler, para cezasını ödeyeceksiniz....... hangisi...... nereye kadar...... belli değil. Gizlemek
Değersiz organizasyon. Oradaki en önemli muhafız. Personelin işine karışan personelin kendisi, bu kategori için hizmetlerin ve indirimlerin ödenmesi söz konusu olduğunda emekliler için önemli bilgileri gizleyebilir. Bununla kendim karşılaştım ama eylemi biliyordum ama bundan hiçbir yerde bahsedilmedi. İşte böyle saklanıyorlar, ancak zam her zaman hatırlatılacak.