Biz'de kablo TV zaten 3 saat çalışmıyor, zvondap ne kadar ara verdiğini söyledi, 0 dikkat, korku, her ay k / televizyon arızası oluyor, birak bizden bir ay boyunca konuşuyor, tatilden önce (yeni yıl) televizyon izlemekten zevk alıyoruz, 3 kun vardı, kozim tamir etmiyor, şimdi kayda baram, Kimden şikayet etmiyorum, bilmemin, diyorsun ki, Tüm cihaz, ab kabloları gitti, deydi'yi hala aynı hızla besliyordu, kazir 21 hasyr, o benim sorunum değil , esyr, neden değişmiyorum, hisselerimi buringoy, kış emeklisi, uyatta, vulgar'dan aylık olarak ödüyorum, tezirek ya da bana akshi efendi kaytar'dan ödüyorum, bu fikre göre sen magansın para cezası, ruikemdi Kurt, kanday'ınızı arayarak sizder, Beyaz saray ya da Kremlin'den zvondagan'ı basit bir shygar'a, uyt'a, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya, davalıya,
Ahizenin iğrenç tavrını ve bakımını almıyorlar, saat 4'te aramaya çalıştım ve hepsi boşluğa. Televizyon için para ödüyorum, yarım ay çalışıyor, sorun hakkında konuştuğumda bile dairenin topraklarında onarımların ücretli olduğunu söylediler. Her ay ağlıyorum ve miktar küçük değil ve bu oran. Ve reddederseniz, cevap vermedikleri hatta aktarılırlar. Vatsapa'da da aynı şey.
Yarım ay boyunca fotoğraftaki resmi gözlemliyoruz.
Düşük hizmet kalitesi, sıfır müşteri odaklılık, beceriksiz personel, günün her saati destek eksikliği, yanlış faturalandırma. İlk defa, sıralamada negatif sayıda yıldız olmadığı için pişmanım.
İçtenlikle size bir an önce yıkılmanızı dilerim!
Umarım parçalarınızda sonunda değerli bir şey büyür.