Danışman kız her şeyi hızlı ve erişilebilir bir şekilde açıkladı, operatörden şahsen yapmak istediğim tüm hizmetleri, bilet ve kuyruk aracılığıyla, danışmanın bana nezaketle sağladığı telefonlardan çevrimiçi olarak mükemmel bir şekilde yapabilirsiniz. Çok hızlı, hoş, ziyaret iyi izlenimler bıraktı.
Kazpostta, gelişen büyük bir şirkettir, ancak ne yazık ki zamanı yoktur. Daha önce Karaganda şehrinde 3-5 postomat uygundu. Ama şimdi her şey kapandı hiçbir yerde çalışmıyor. Parsellerin süpermarketleri var ve orada da tamamen belli değil, bir yere kendin alıyorsun, bir yere raflara gitmelerine ve paketi vermelerine izin vermiyorlar ve ayakta durup bu büyükannenin serbest kalmasını bekliyorsunuz ve kural olarak acelesi yok, aynı zamanda yemin ediyor))). Fikirler iyi görünüyor , ancak uygulama topallıyor. Bir keresinde kursun düşük olduğunu görünce para birimini değiştirmek için kaz postanesine gittim, sonunda pişman oldum, 25 dakika boyunca kağıt parçalarını doldurdum, anlaşılmaz bürokrasi bir tür, çok zaman alıyor ve buna bağlı olarak para alıyor, işçiler zamanın çoğunu kağıtlarla uğraşıyorlar ve insanlar bekliyor ve postanede her zaman kötüler var
Sürekli kuyruklar var. Elektronik kuyruk, gerçekte bekleyenlerle eşleşmiyor. Bir e-posta göndermeniz bir saat, hatta daha fazla beklemeniz gerekir. Tıkanıklık. Operatörler genellikle yanılıyor. Küfür et. Daha az gelmeye çalışıyorum. Çoban çarşıda olduğu gibi yemin ediyor