9 numaralı postaneye,.Uzun yıllardır gidiyorum, son 7'de daha iyisi için birçok değişiklik var. Muayene hızlı, uygun, temiz, düzenli, posta alma ve gönderme ofisini ayrı ayrı açmaları uygundur.
Şehre basit bir mektup göndermek 40 dakikadan 2 saate kadar sürer. 1 pencere bile zar zor çalışıyor. 21. yüzyıl, ancak mektup göndermek için bir tür makine icat edilmedi. Sadece personel üzücü, kıtlık nedeniyle görünüşe göre 3 kez çalışmak zorunda kalıyorlar
Dünyanın her yerinde postanedeki herhangi bir sorun yüksek düzeyde çözülmektedir. Üzgünüm, kaz için bunu söyleyemezsin.postaya. Ve sadece posta hakkında değil, aynı zamanda yöneticilerin «organizasyon» kavramı hakkında hiçbir fikri olmadığı ve personelin itaatkarlığa uymadığı, müşterilerle beceriksiz ve yanlış olduğu herhangi bir bütçe organizasyonu hakkında. Eğitim kültüründen bahsetmeden ikincisinin eğitimi hakkında büyük bir soru ortaya çıkıyor. Kazakistan'dan utanıyorum. Hizmet seviyesi arzulanan çok şey bırakıyor
Departman, Kazpost'taki her şey gibi standarttır. 3 pencere, kaba personel, postomat ve parsel pazarı.Kapanmadan 15 dakika önce gelmemek daha iyidir, servis edilmezler.
Sadece 18.00'e kadar olan çalışma saatleri çok uygun değil, 19.00'a kadar çok daha uygun olurdu, ancak genel olarak her şey yolunda. Ama bu tamamen benim kişisel görüşüm
Parsellerin süpermarketi en uygun hizmettir. Hızlı ve net bir şekilde çalışıyor. Ortaya çıkmadan önce, saatlerce sırada boşta kalarak paket almak zorunda kaldık.
Postamızı beğendim. Kızlar her zaman kibardır, hatta soğukta donmamamız için erken kabul edeceklerdir! Anara, Madina'ya iyi çalışmalarınız için özel teşekkürler!
Kazposta'nın yönetimi, bölümlerin insanların büyük bir kısmı işteyken aynı anda çalıştığını anlayınca. Paketi almak için işten ayrılmak böyle bir çöp. Akşamları, hafta sonları, tatillerde insanlara uygun olacak şekilde vardiyalara girmek ve çalışma saatlerini değiştirmek gerekiyor, ancak posta hizmetleri pazarında sağlıklı rekabetin olmaması bizi geçen binyılda tutuyor
Bakım ortalama ve çok kaba. Şimdi kayınvalidemiz için ortak kardeşimiz için çevrimiçi ödeme yapıyoruz. Ve böylece ayda en az bir kez dışarı çıkıp postaneye gitti
Görünüşe göre, gönderimdeki işçiler bilgisayarı ilk kez görüyorlar. Çok yavaş ve belirsiz çalışıyorlar. Dört pencereden sadece ikisi çalışıyor. 40 dakikalık zaman kaybı ve hepsi boşuna.
Orijinalini göster · Русский
3
Ольга О
11. seviye şehir uzmanı
26 Ekim 2022
Postanede kartpostal olmaması çok garip. Tatilden her zaman olduğu gibi eve bir kart göndermek istedim, bulamadım. İşçiler sadece hayır diyorlar ve hepsi bu. Tüm şubelerin sevkiyat için çalışmaması da garip, bazıları sadece veriyor. 20 günde eve hiç kartpostal göndermedim.
Kazazede sisteminin kendisi elbette arkaiktir, ancak kasadaki kızlar kibar ve iyidir, her şeyi mümkün olduğunca çabuk yapmaya çalışırlar. Onlara teşekkür ederim.
Sıra çok büyük, Resepsiyon çok yavaş. Küçük bir paket göndermek için orada iki saat çalıştım. Kuyruk terminali çalışmadı. Çok yavaş, tek kelimeyle Posta Kutusu))
Yardımda belirtilen telefonlara ulaşmak imkansızdır!
Çalışanlar sadece gelen aramaları görmezden geliyor!
Kurye teslimatı çalışmıyor!
Teslimatla birlikte kayıtlı bir mektup bekliyordum! Ust-Kamenogorsk'tan teslim süresi 7 günü aştı!
Pistte yapılan bir arama şaşırtıcı bir sonuç verdi!
Açıklamada "Postacı / kurye ile teslimat gerçekleşmedi
Verilen adreste her zaman bir alıcı olmasına rağmen!
Şube ve Kaz postanesi idarelerinin üzerinde çalışacakları çok şey var....