Korkunç hizmet . Hepsi uyuyan kraliçeler oturuyor . İnsanlara karşı bu tavırla kaz Mail asla müşteri odaklı bir şirket olmayacak. Bir yaşında bir çocukla geldiler, bir pencerenin çalıştığını, aostalilerin ofise yürüdüğünü, bu yüzden kötülüğe karşı bize salyangoz hızında hizmet ettiklerini belirttiler. Yardım hattı olmaması üzücü ve şirketten hiç kimse hemen tepki vermiyor.Böyle bir kadroyla şirketin harika bir geleceği yok.
İyi hizmet, güler yüzlü ve güler yüzlü personel. Hızlı ve verimli çalışırlar. Paketler çok hızlı bir şekilde veriliyor. Küçük bir çizgi olsa bile, hızla geçer. İşin kalitesi için beş yıldız
Ofislerde çalışanların her şeyi onlara borçlu gibi görünerek oturmalarına zaten alışmıştım. Keşke işimi yapsalardı umurumda değil. Paketlerim kaybedildi, postacılar onları aldı ve bulmak için birkaç kez ileri geri koşmak zorunda kaldım. Ama bu sorunun yarısı. Dün, daha önce bir izleyici aracılığıyla teslimata hazır olduğunu kontrol ettikten sonra paketi almaya geldim. Kız, ulaşamadığını ve yarın gelmemiz gerektiğini açıklayarak paketi vermedi. Tekrar geldim ve bana paketi tekrar vermediler. Kesinlikle kayıtsız bir görünüme sahip bir kız, vaktinin olmadığını söyledi, yarın gel. Cidden mi? Bu tavır nedir? Vaktin yok, yardım iste. Ziyaretçilerinizin işini kalitatif olarak yapamamanız sorun değil. Bazı nedenlerden dolayı diğer erkek menajerin her zaman zamanı vardı ve birinin işini yapmaya tenezzül etmesi için birkaç gün beklemek zorunda kalmadılar.
Postanemiz 5 dakikalık yürüme mesafesindedir. Her zaman Ali Express'ten paketler sipariş ediyorum. Almaya geliyorum, her şey uygun ve hızlı. 2 dakikada düzenleme. Aferin beyler.
İç mekan arzulanan çok şey bırakıyor. Kartpostalları almaya geldim, görünürde hiçbir şey yok. Kartpostalların ve pulların varlığını öğrenmek için sırayı beklemeniz gerekir
Yardımsever ve yetkin personel gerekirse yardım edecek, açıklayacaktır. Neredeyse hiç sıra yok. Genel olarak, Kazposta düzeyinde çalışıyor, aferin! Teşekkürler
Paketi almak için iki saatlik bir kuyruk var, üç pencereden sadece biri çalışıyordu, kurye sipariş verdikten sonraki üçüncü gün aradı, başka ayağım kalmadı!
0 puanı 0 koyardı. Neden böyle bir değerlendirme, bir zamanlar yurt dışına 2,30 saat hizmet verdiğimiz bir paket gönderdiler, orada çalışan insanların beceriksizliğinden şok oldum, bunu nasıl yapacaklarını bilmiyorlardı, numuneleri nereye gireceklerini bilmiyorlardı, kutuyu verdikleri tüm formları doldurduk ve sonra sirk başladı bizi bir pencereden diğerine sürdüler 40 dakika orada 2. Ta ki arkamızdaki yaşlılar öfkelenmeye başlayana kadar yöneticiler ana şubeyi arayarak bir şekilde hareket etmediler, onlara bunun nasıl yapılacağını açıkladılar. 2 an kayıtlı bir mektup almaya geldik, ama o yok)))) elbette yine şoktaydık, çünkü mektup kayıtlı olduğu için postacı bize bir bildirim getirmiş olmalı, bu orada olduğu anlamına geliyor, ama orada değil ve hala nerede olduğunu bilmiyoruz. Oraya bir daha asla gitmeyeceğiz.
Servis iyi, hızlı, paketi gönderirken, hatta sırada dururken bile kızlar paketlemeyi sağlıyor, böylece gönderinin muhataplarını önceden yazabiliyorum. Paketleri / paketi alırken, sms hızla geliyor ve hemen almaya gidiyorum. Herhangi bir sorun ortaya çıkmaz. Hizmetin sadece Almatı'da mükemmel olduğunu, nakliye fiyatlarının doğru olduğunu, Kazakistan'ın kuzey kesiminde postanede paketi değerlendirmeye zorlandıklarını, tarifelerin çok daha pahalı ve çok kaba personel olduğunu belirtmek isterim.
Teslimata koyuyorlar, kavga etmezsen alamazsın.
Bir ay boyunca paketi alamadım, skandalı çözmem gerekti, ardından arka odadan büyük bir paket kutusu çıkardılar ve onu aramalarını söylediler. Buldum.
Ama aynı zamanda kimse ne yaptığımı izlemedi, oraya büyük bir sırt çantasıyla girdim, bu yüzden birkaç yabancıyı kaçırsaydım kimse fark etmezdi.